CD Projekt vysvětluje, proč pro vývoj nového Zaklínače zvolil Unreal Engine 5

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

07. 04. 2022 05:22

Důvod je prostý - dělat kvalitní vlastní engine s podporou více platforem je šílenost. A vlastně to není jen o implementaci nějakého zobrazovacího api (DirectX, Vulkan, OpenGl), ale i o vývoji a údržbě všech vývojových toolsetů a utilit. Spolupráce s Epicem jim umožní lépe alokovat vývojáře, hromadu věcí budou mít out of the box a na druhou stranu pro Unreal to bude nejen promo, ale svým způsobem i benchmark (jak rychle se v tom dá takhle velký open world projekt udělat a jak to pak bude hráčům běhat). Plus teda nové features v UE 5 jsou hodně hustý.

 |   |  Odpovědět
Paulie  |  06. 04. 2022 16:55

money money money a roční exkluzivita na epic sh*t storu... (puke)

 |   |  Odpovědět
host  |  06. 04. 2022 18:59

exkluzivita nebude už to říkali. Zklidni hormon

 |   |  Odpovědět
Michal  |  06. 04. 2022 16:20

Mohli by, ťuňťové, spíše vysvětlit, kde jsou slibovaná DLC pro Cybepunk.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor