Čerstvé detaily z BioShocku 4 poukazují na otevřený svět a RPG prvky

Některé nabídky práce poodhalují roušku tajemství nad chystaným projektem.

Prozatím jediné, co o chystaném pokračování kultovního BioShocku víme je, že je opravdu ve vývoji. Několik nových nabídek práce od studia Cloud Chamber Games však nyní poodhalují něco více o projektu a jak by nová hra vlastně mohla fungovat. 

Studio očividně hledá nové talenty a posily do týmu na pozice voice designéra a systémového designéra a popisek mluví o trochu jiné atmosféře a struktuře, než na kterou jsme u BioShocku zvyklí. Prý půjde o velmi ambiciózní projekt, postavený především na hutném příběhu a zajímavých postavách. 

Hledají se také vývojáři, kteří mají bohaté zkušenosti s RPG tituly a kteří budou moci vytvořit a vyleštit herní systém dialogů. Vše se velmi podobá systému ze série Fallout, dodává uživatel MauroNL, který se o informace podělil na Twitteru. 

Další nabídka práce hledá AI programátora, který se má postarat o komplexní urbanistický systém davů, což poukazuje na možný otevřený svět, po kterém bude možné se volně pohybovat. Vše rozhodně vypadá zajímavě, prozatím ale nezbývá nic, než si počkat na oficiální informace, které dorazí v příštím roce. Nebo že by na Game Awards už tento pátek?

Váš názor Další článek: Hry zadarmo nebo se slevou: The Game Awards a dvojice RPG zdarma

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,