Command & Conquer: Renegade – interview

Čemu se věnují ve firmě Westwood Studios po vydání hry C&C: Tiberian Sun? Inu, nejúspěšnější firemní sága ještě neřekla poslední slovo, a tak se na příští rok chystá C&C: Renegade Časopis PC Fan uveřejnil rozhovor s Aaronem Cohenem z Westwoodu, který poodhaluje roušku kolem první 3D akce ze světa C&C.

Mohu použít smrtící slova “vydání” a “datum”?

Tady máš smrtící odpověď… “Podzim nebo zima příštího roku.” Promiň, ale nic určitějšího říct nemůžu.

Pracuje na Renegade hodně tvůrců původní strategické série C&C?

Brett Sperry, který vymyslel celý svět C&C, je zapojen v tomto projektu stejně jako ve všech předchozích. Většina vývojářů C&C je zaneprázdněna expansion packem FirestormTiberian Sunu, ale hodně pomáhají s folklórem a mytologií C&C.

Jak dlouho už přibližně trvá vývoj Renegade?

Tým se dal dohromady a začal práci v lednu. Předtím byl tento projekt asi dva roky u ledu. Většina času byla zatím strávena vývojem enginu.

Bude hudba v Renegade nenápadná, pouze doplňující atmosféru (jako v Tiberian Sunu), nebo bude bohatá a bude vynikat jako v původním C&C a Red Alertu?

Zatím je hudba v Renegade pěkně hardcore.

Bude Renegade inklinovat spíš ke stylu boje, jaký má Quake, kde je třeba nepřítele zasáhnout mnohokrát, nebo ke stylu Rainbow Six, kde stačí jedna nebo dvě přesně umístěné kulky?

Nebudeme směřovat k čistému realismu, takže to nebude jeden výstřel – jedno zabití. Nicméně nebude to ani zcela nereálné šílenství jako u Quaka. Bude to někde uprostřed.

Kolik interakce se odehrává uvnitř budov?

Spousta. Je možné přecházet z venkovních prostor do budov bez nahrávání a my toho využíváme.

Budou mít budovy realistický vojenský vzhled – bunkry, velitelské a komunikační místnosti, ubikace atd.?

Ano. Jedna z nejzajímavějších věcí na Renegade bude to, že budete muset jít do nitra organizace Hand of Nod a zjistit, co se tam děje. Nemluvě o chrámu, rafinérii a skoro všech dalších budovách z C&C.

Grafický engine vypadá velice dobře, zejména velké venkovní prostory. Měli jste hodně práce s vytvořením tak kvalitního enginu “na zelené louce”?

Zabralo nám to dva roky, takže to nebylo zrovna jednoduché.

A nakonec, jaké to je být jednou z těch mála odvážných firem, které zkoušejí přetvořit takovou známou značky jako je Command & Conquer do úplně nového žánru? Věříte tomu, že bude tento projekt úspěšný?

Zaručeně. Tento koncept je prostě příliš dobrý. Command & Conquer zblízka a osobně. Ta myšlenka tu byla už od té doby, co první C&C spatřil světlo světa. Jaké by to bylo stát tam dole na zemi, uprostřed bitvy? Teď, když máme technologii, abychom to mohli dobře realizovat, myslíme si, že půjde o vynikající přírůstek do rodiny C&C.

Diskuze (1) Další článek: Wheel of Time - preview

Témata článku: , , , , , , ,