Command & Conquer: Renegade – interview

Čemu se věnují ve firmě Westwood Studios po vydání hry C&C: Tiberian Sun? Inu, nejúspěšnější firemní sága ještě neřekla poslední slovo, a tak se na příští rok chystá C&C: Renegade Časopis PC Fan uveřejnil rozhovor s Aaronem Cohenem z Westwoodu, který poodhaluje roušku kolem první 3D akce ze světa C&C.

Mohu použít smrtící slova “vydání” a “datum”?

Tady máš smrtící odpověď… “Podzim nebo zima příštího roku.” Promiň, ale nic určitějšího říct nemůžu.

Pracuje na Renegade hodně tvůrců původní strategické série C&C?

Brett Sperry, který vymyslel celý svět C&C, je zapojen v tomto projektu stejně jako ve všech předchozích. Většina vývojářů C&C je zaneprázdněna expansion packem FirestormTiberian Sunu, ale hodně pomáhají s folklórem a mytologií C&C.

Jak dlouho už přibližně trvá vývoj Renegade?

Tým se dal dohromady a začal práci v lednu. Předtím byl tento projekt asi dva roky u ledu. Většina času byla zatím strávena vývojem enginu.

Bude hudba v Renegade nenápadná, pouze doplňující atmosféru (jako v Tiberian Sunu), nebo bude bohatá a bude vynikat jako v původním C&C a Red Alertu?

Zatím je hudba v Renegade pěkně hardcore.

Bude Renegade inklinovat spíš ke stylu boje, jaký má Quake, kde je třeba nepřítele zasáhnout mnohokrát, nebo ke stylu Rainbow Six, kde stačí jedna nebo dvě přesně umístěné kulky?

Nebudeme směřovat k čistému realismu, takže to nebude jeden výstřel – jedno zabití. Nicméně nebude to ani zcela nereálné šílenství jako u Quaka. Bude to někde uprostřed.

Kolik interakce se odehrává uvnitř budov?

Spousta. Je možné přecházet z venkovních prostor do budov bez nahrávání a my toho využíváme.

Budou mít budovy realistický vojenský vzhled – bunkry, velitelské a komunikační místnosti, ubikace atd.?

Ano. Jedna z nejzajímavějších věcí na Renegade bude to, že budete muset jít do nitra organizace Hand of Nod a zjistit, co se tam děje. Nemluvě o chrámu, rafinérii a skoro všech dalších budovách z C&C.

Grafický engine vypadá velice dobře, zejména velké venkovní prostory. Měli jste hodně práce s vytvořením tak kvalitního enginu “na zelené louce”?

Zabralo nám to dva roky, takže to nebylo zrovna jednoduché.

A nakonec, jaké to je být jednou z těch mála odvážných firem, které zkoušejí přetvořit takovou známou značky jako je Command & Conquer do úplně nového žánru? Věříte tomu, že bude tento projekt úspěšný?

Zaručeně. Tento koncept je prostě příliš dobrý. Command & Conquer zblízka a osobně. Ta myšlenka tu byla už od té doby, co první C&C spatřil světlo světa. Jaké by to bylo stát tam dole na zemi, uprostřed bitvy? Teď, když máme technologii, abychom to mohli dobře realizovat, myslíme si, že půjde o vynikající přírůstek do rodiny C&C.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

13.  1.  2018 | | 8 N/A
Herní projekt AQP City: když chcete GTA bez GTA

Herní projekt AQP City: když chcete GT…

Grand Theft Auto porodilo nespočet klonů, více i méně úspěšných. AQP ale vypadá jako zcela nový level.

18.  1.  2018 |
Nové hry i na slabém počítači: Vyzkoušejte zdarma Geforce Now pro PC

Nové hry i na slabém počítači: Vyzkouš…

Společnost Nvidia představuje konečně i na PC službu GeForce Now, která vám dovolí hrát i ty nejnovější hry na slabších počítačích.

8.  1.  2018 | | 3 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A