Commandos II – podrobnější pohled na hru

Hra Commandos se objevila jako blesk z čistého nebe. Dokonale hratelná, řádně obtížná, výborně graficky zpracovaná. Vše v naprosté rovnováze. Španělský tým Pyro Studios se tak stal takřka přes noc světovým herním vývojářem. Samozřejmě také díky prodejnosti - Commandos se doteď prodalo přes 1,2 milionu kusů. Commandos 2 na sebe nechaly čekat celé dva roky. Jaké tedy bude druhé pokračování veleslavné gamesky?
Commandos II – podrobnější pohled na hru
Hra Commandos se objevila jako blesk z čistého nebe. Dokonale hratelná, řádně obtížná, výborně graficky zpracovaná. Vše v naprosté rovnováze. Španělský tým Pyro Studios se tak stal takřka přes noc světovým herním vývojářem. Samozřejmě také díky prodejnosti - Commandos se doteď prodalo přes 1,2 milionu kusů. Commandos 2 na sebe nechaly čekat celé dva roky. Jaké tedy bude druhé pokračování veleslavné gamesky?

Základ hry samozřejmě zůstane zachován - budete ovládat několik paňáců a plnit s nimi zadané úkoly. Bojiště se ovšem přesune z Evropy do Pacifiku, na mušku si tedy vezmeme naše šikmooké japonské přátelé. Podíváme se jak na různé ostrovy tak i na samotný asijský kontinent (konkrétně do Číny). Snad se dokonce zúčastníme i akce u slavného mostu přes řeku Kwai.

Samozřejmě budeme mít opět co dočinění se zeleným baretem, řidičem, námořníkem, ženistou, sniperem a špiónem. K nim však přibudou další - Natasha, která se objevila již v datadisku Behind The Call of Duty, a rodilý zloděj (původním jménem Paul Toledo). Posledním z přidaných "charakterů" má být pes - ten je ovšem stále ještě poněkud nejistý, protože vývojáři mají problémy s definicí jeho činnosti. Návrhy jsou takové, že by mohl odpoutávat pozornost hlídek (už vidím bohulibé protesty ochránců zvířat) nebo rychle přenášet objekty mezi vzdálenými členy týmu. Inu, uvidíme. Natasha je jistá, ovšem její schopnosti také nejsou ještě plně dořešeny (ačkoliv jednu schopnost bude mít určitě:). Zloděj, ten je 100% a jeho vlastnosti vůbec nejsou k zahození. Jak již tak nějak samo vyplívá z jeho profese, bude schopen krást vojákům nejrůznější objekty. Také bude mít schopnost vidět skrz okna do budov. Říkáte si asi, co to tady žvatlám, vždyť budovy byly "prázdné". No právě - byly. Ve druhém dílu budou interiéry budov, kompletně všech, viditelné a využitelné a budou se naprosto shodovat s vnějším tvarem budovy. Tak například budete moct postavit snipera k oknu, bareta ke dveřím, a poté už jen vesele bezhlavě pálit do davu.

Nebudou samozřejmě chybět oblíbené vehikly, které byly tolik oslavovány v prvním dílu. Obzvláště třeba akční projížďka obrněným transportérem vždy zahřála u srdce. V druhém dílu jich samozřejmě něco přibude, ale i ubude, protože ne vše se používalo jak v Evropě tak v Pacifiku. U tanku nastane malá změna - budou ho muset ovládat dva muži, řidič a ženista. Doufejme, že to nijak nezprzní hratelnost, která byla opravdu absolutní. Chlapíci z Pyro Studios tím údajně chtějí docílit větší reálnosti ovládání.

Zcela novým strategickým prvkem budou spojenečtí vojáci, které bude možné využívat jako živé návnady. Trochu problém bude, že sehnat nicnedělajícího, přímo flákajícího se vojáka je ve válce docela obtížné, takže takovéto situace budou opravdu pouze výjimečné.

Jednotliví členové týmu si také konečně budou moct vyměňovat předměty. Nebude už tedy nutné běhat přes celou mapu sem a tam, jenom abyste dostali správný objekt do správných rukou. Mise už nemají být tak "prázdné" a prostředí bude zaplněno nejrůznějšími detaily, na jednom ze screenshotů je dokonce vidět slon.

Trochu se změní i systém "vidění". Bude totiž rozdělen do několika úrovní, podle kterých se pak bude řídit reakce nepřítele. Vývojáři doporučují tento systém důkladně nastudovat, protože na tom zda vás nepřítel zahlédne či ne závisí vaše zdraví.

Kteréhož budete v celkem 12 misích potřebovat více než dost. Ač se to může zdát málo, má se doba hraní pohybovat mezi 60 - 70 hodinami. Což už zase tak málo není. Grafika se oblékne do mnohem detailnějšího hávu, jak je taktéž vidět ze screenshotů, a rozlišení se zvýší až na 1024*768. Hra má vyjít koncem tohoto roku.

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A