Control je vizuálně psychodelická střílečka, kde září ray tracing | Galerie

Diskuze čtenářů k článku

JirkaK  |  02. 09. 2019 02:23

Ano, Control nastavil novou laťku v tom jak mohou hry vypadat. Dá se to přirovnat Crysis.

Control i běžnými rasterizačními postupy drží laťku vysoko, třeba u space screen reflections technicky vývojáři použili snad všech známých postupů, takže netrpí tolik problémy mnohých her. Implementace RT je pak dokonalý showcase toho jak bude vypadat grafika v budoucnu. Doteď hry použily vždy jednu z možností využití RT, BFV reflexe, SotTR stíny, Metro global illumination, Coltrol implementuje vše najednou a přidává dosud nepoužité transparent reflections. Nejzajímavější volbou je aplikace RT na trosky, které jsou všudypřítomné. Díky tomu se ty spousty objektů mohou odrážet na lesklých površích, mohou vytvářet stín atd...

 |   |  Odpovědět
ladah  |  02. 09. 2019 09:46

Dyk je to Remedy šmejd s grafickym lapsusem Moution Blur rozmazaní pohybu kterej se neda vypnout, třeba i neprijemné rude barvy kancelaří, anglickej tedy pro nas čechy žádnej pribeh, zákysy nepratelske chovaní k hračům jen aby to nemohli udelat - proskakovaní bloků v přesne milisekundě atd, jen obyčejna střílečka, viz v recenzi:

https://doupe.zive.cz/clanek/control-pecka-mezi...

 |   |  Odpovědět
ladah  |  10. 09. 2019 14:17

Ja ted hraju Wolfeinstein Youngblood a to je desetkrat lepsi akcni strilecka nez tahleta nezáživná bezduchá uvohost ktera si jen hraje na nejaky přiběh a zbytek je prázdno..

To se vůbec neda srovnavat, včetne tech herních mechanik, grafiky, rozsahu, veliké detailní mapy a super zpracované, přátelské rozhraní, žádné špeky od dementních remedy, atd..

 |   |  Odpovědět
ladah  |  11. 09. 2019 09:41

Já ted hraju Wolfeinstein Youngblood a to je desetkrát lepši akcni strilecka nez tahleta plytká nezáživná bezduchá ubohost ktera si jen hraje na nejaky přiběh ale je to prázdno s viditelně průmernou grafikou kterou RT nezachrání, ubohým zpracovanim interierů a mizernou hratelností..

S Wolfem se to vůbec neda srovnavat, tam je vše prakticky perfekt včetne herních mechanik, grafiky, rozsahu (20-30 hodin), velkého prostoru mapy a nádherně zpracované detailní interiery, přátelské rozhraní, zábavnost, žádné špeky od dementních remedy aby to clovek nemohl dokončit, atd..

Je taky zajimave jak tahle zpotvořenina control ma nesmyslně vysoké hodnoceni a třeba ten Wolfeinstein ma výrazne nizší, ale má to být naopak.. Vypada to na nekorektní zvýhodnovaní třeba aby redakce dostali zdarma příšte hru na recenzi, je to do očí bijící nespravedlivé nadhodnocení braku. Stačí když si oba kusy zahrajete a srovnáte..

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  02. 09. 2019 02:40

Pro mne nezajímavá hra, se stále stejným prostředím, kvádrovitýmii místnostmi a nezajímavým příběhovým pozadím. Fantastický Quantum Breake nebyl překonán. A kvůli tomu aby se mi lépe leskla podlaha si grafiku vážně měnit nebudu.

 |   |  Odpovědět
Juken  |  02. 09. 2019 10:24

Na Metacritics má hra 4.5/10. Pozeral som stream na Twitchi a fakt je to dosť nezáživná a nudná hra. Možno to niekoho zabaví. Mňa nie.

 |   |  Odpovědět
Krafskej Kouložvejk  |  02. 09. 2019 12:43

Hrál jsem hodinu, koupit to tak mi je líto těch penež, ještě že jsem hru dostal, není to nic než generická střílečka z třetí osoby bez kouska nápadu. Graficky se mi to vůbec nelíbí hráno na plné detajly s RTX. Tohle jestli je výkladní skříň novodobých grafických efektů, tak, to nevím proč jsem dával do grafiky 33k...

 |   |  Odpovědět
Dr.Sid  |  02. 09. 2019 16:56

To by me taky zajimalo

 |   |  Odpovědět
Mario  |  03. 09. 2019 01:03

PSYCHEDELICKÁ

 |   |  Odpovědět
Sacahariel  |  04. 09. 2019 14:30

Graficky pro mě byli milníky F.E.A.R., Crysis, Metro a Witcher od té doby tedy 10 a více let se graficky moc dopředu hry neposunuly. Grafický posun je sice vidět, ale vzhledem k výše uvedeným hrán nemají dnešní hry o moc lepší grafiku a přitom potřebují x násobně výkonější grafické karty. Control je pro mě další z řady her co sice nevypadají špatně, ale pouhé lepší stíny a nasvícení mi fakt nestačí jelikož do fotorealistické hry je to stále světelné roky daleko.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor