Crash Team Racing Nitro-Fueled: na trati po dvaceti letech (recenze)

Ahoj, potřebuju poradit,jde v této hře hrát 2 z jedne konzole proti dvoum online z druhe konzole? Za boha na to nemuzeme prijit jak se ve ctyrech pripojit ze dvou konzoli :D prosim o radu dekuji :)

|   |  Odpovědět
Zdenča  |  31. 03. 2020 22:10

Ahojky, podařilo se vám to zjistit? Taky nás zajímá, jestli můžeme hrát 2 na jedné konzoli proti 1 z online Děkuji

|   |  Odpovědět
Robot2037  |  26. 06. 2019 15:09

Predobjenal jsem si tuto hru pro Nintendo Switch v jednom nejmenovanem obchode (jako maskota ma zeleneho ufouna) uz v dubnu, protoze pokud jste hrali original z PSX, tahle hra je proste automaticky must have. Ze zacatku byly trochu obavy ze port pro Switch nebude zdaleka dosahovat kvalit PS4/Xbox, ale myslim ze hra vypada a bezi velmi dobre i na teto platforme. Ano, v den spusteni byly problemy s online hranim, kdy se souperi jen "teleportovali" po trati a bylo to jednoduse nehratelne. To ale spravil patch jeste ten samy den, pak uz vse fungovalo pomerne dobre. Nicmene stale tam nejake drobnejsi problemy jsou, hra mi 3x spadla, pri online hrani nekdy souperi opusti vasi hru, aby se za minutu opet vratili a jednou se online hra zacala totalne sekat a framerate spadlo tak na 15 FPS. Pohl az restart. V zasade ale vetsi problemy nepozoruji. Rozhodne mi neprijde online hrani nefunkcni. Odehral jsem odhadem 50 online her, mozna vice, bez problemu. Adventure mod je skvely, jako za starych casu. Na internetu lze najit spoustu nazoru, kde si lide stezuji ze hra je prilis tezka i na medium obtiznost, nebo ze AI podvadi. Musim uznat ze hra neni v tomto smeru zadna prochazka ruzovym sadem, kde trat odehrajete jednou rukou a stejne jste prvni, to rozhodne ne. Staci si ale trat parkrat projet, trochu se ji naucit, vypozorovat problematicka mista atd. a pak se da celkem jednoduse vyhrat. Ja to beru jako plus, protoze to zvysuje zivotnost hry a vase radost z vyhry je o to skutecnejsi. Mario Kart 8 je ve srovnanim s timhle hra pro male deti. Jako nejvetsi problem vidim dobu nahravani, ta je upravdu ubijejici, zvlast kdyz se to deje pomerne casto. Rad bych v budoucnu videl i Adventure mod z CNK, nevim zda je to mozne. Cetl jsem ze v cervenci bude i nejaka oficialni soutez v online zavodeni.

|   |  Odpovědět
Hamagen  |  26. 06. 2019 12:19

Crash team racing nitro fueled. Moje druhe dojmy po hrani s Nintendo komunitou. Multiplayer reseni je fakt zatim spis “aby tam bylo”, co nemohu ale vytknout je, ze se nevyplnili strachy o stav netkodu, bezi to stabilne a plynule (ackoliv to jednou crashlo...v tejhle hre rikat crashnout....).

Po odjeti vsech map - vizual opravdu uzasnej. Nizsi rozliseni hre vubec nevadi. 30fps zatim nepocituji jako problem. Trate jsou opravdu pure remaster z CTR (PSX) a CNK (PS2). Zkratky a triky hraci co u toho probdel noci pred 20lety naskoci z pameti skoro instantne. Furt se ale nemuzu zbavit dojmu ze to pro uplne neznale a nostalgii nenaplnene hrace nebude vubec hra z tohoto stoleti... ta tezkopadnost jen znat na kazdym framu. No a pak jedno velke zlo, a to loading time.... prumer 30sekund na trat. Mezi menu SP a MP cca 50. Nektere trate se nahravaji taky minutu...

Muj verdikt: 4/5. A to diky nostalgicke vlne. Hraci bez detstvi s ps1 v tom uvidi 2,5/5. Prumernou kart hru s multiplayerem co stoji na tom ze je hratelnej jen s prateli u televize nebo discordu. Fakt kdybych ty dojmy psal na jinej platforme ... ta hra bude napric pc, ps a xbox naprostej trhak .... je to lepsi jak sonic... ale na switchi to bude hrat druhe housle.

|   |  Odpovědět
Hamagen  |  26. 06. 2019 12:16

Crash team racing nitro fueled pro Nintendo Switch. Moje prvni dojmy: Z pohledu kart hry jednoznacne navrat legendy a vsi ty nostalgie k tomu. Grafika vypada velice dobre. Hratelnost je fakt silne inspirovana 90.lety. Hra je mnohem tezsi nez dnesni Mario Kart. Jedná se o mnohem vic skill based hru, cimz ztraci takovou tu patinu party hry. Novacci budou dost frustrovani.

Co se tyce multiplayeru, zadny ranking, zadny pocitani viteztvi v lobby, zadny splitscreen plus online...za me minus co se musi dohnat patchem.

Postavy a skiny jsou nice to have. Jejich vlastnosti jsou rozdeleny jen do 3 skupin a vsechny 3 skupiny obsahuje postavy co sou otevreny od zacatku

Vyber trati je super...31 jsou tam trate i z nitro kart.

Vyber trate v multiplayer private match po zapase na pest....vyber je list odshora dolu... pokazdy po zapase te to hodi na prvni trat. V “matchmakingu” se hlasuje ze tri trati plus random.

Result: nesrovnavat s dnesnima hrama....je to pure 90tkov hra se vsim vsudy. Jinak pro veschny odstatni platformy must have. Pro nintendo....nejsem si uplne jistej kuli MK ackoliv MK je opravdu hodne jiny...ani lepsi ani horsi....proste jiny.

|   |  Odpovědět
Ondřej  |  26. 06. 2019 07:47

Online se vyladí v updatech, to je přeci dnes “norma”, že? Tudíž nerozumím tomuto bodu v recenzi.

|   |  Odpovědět
Martin Havel  |  26. 06. 2019 08:33

To samozřejmě chápu, nicméně je potřeba brát v potaz, že hru recenzuji ve stavu, ve kterém je. Ne ve kterém by mohla být. Pokud někdo ví, že mu ty chyby nebudou vadit, dokud se neopraví pak samozřejmě může tento bod ignorovat. Přijde mi ale fér je zmínit, když ve hře momentálně jsou.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor