Crytek doufá, že budou next-gen konzole blokovat použité hry

Také by chtěl s Crysis 3 zmenšit míru pirátství. To bylo v případě druhého dílu neúnosné.
Crytek doufá, že budou next-gen konzole blokovat použité hry

O tom, co by mohly nabídnout a změnit next-gen konzole, se rozpovídal Rasmus Højengaard, director of creative development z Cryteku. Hlavně by se chtěl dočkat hardwaru, který by byl z hlediska architektury jednoduchý a škálovatelný.

"Nejhorší by bylo, kdyby vytvořili něco, co by bylo pro vývojáře příliš komplexní, bez ohledu na to, jak dobře by to vypadalo teoreticky," řekl Højengaard v rozhovoru pro CVG. "Bylo by skvělé, kdyby přišli s hardwarem, pro který byste mohli rychle vytvářet prototypy a který by byl škálovatelný. Takové by ale musely být všechny stroje, ne jen některé z nich."

Crysis 3

Crysis 3

Také by byl rád, kdyby Xbox 720 a Playstation 4 nabídly mechanizmy pro blokování použitých her. "Z obchodního hlediska by to bylo naprosto úžasné. Je zvláštní, že se něco takového stále dovoluje, u žádného jiného druhu softwaru to takhle nefunguje. Bylo skvělé, kdyby se výrobci na tento problém nějak zaměřili."

S Crysis 3 by chtěli na PC dosáhnout lepších prodejních výsledků než v případě druhé dílu, hlavně by se chtěli zbavit nálepky nejvíce pirátěné hry roku 2011. "Lichotí to a zároveň štve. Samozřejmě tak přicházíte o značnou část příjmů. Je zřejmé, že spousta lidí si chce zahrát vaši hru, ale nechce za ni platit, což je velké zklamání."

"Lichotí to v tom směru, že jsou lidé ochotní stahovat oněch 10 GB jen kvůli tomu, že se jim hra líbí. Je jasné, že bychom se tomu chtěli tentokrát vyhnout. Kdybychom dokázali zkonvertovat 25 procent těchto hráčů na platící zákazníky, prodali bychom navíc další milión kusů."

Zdroj: CVG