Crytek: PC předčilo konzole o generaci

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

hanz  |  30. 11. 2010 00:30

V dnešní době se HW vyvíjí velkou rychlostí a co bylo dnes novinkou, zítra je už překonané. Je to samozřejmě nadsázka ale zhruba tomu tak je. Například XBox360 je starý 5 let, zkuste si vzít průměrný nebo i nadprůměrny PC starý 5 let a rozjeďte na tom dnešní hru, komu se to povede tak na low,low,low detaily všeho a Xbox360 je na dnešní dobu hodně podprůměrné PC. Snad jediný důvod proč tu stále je a hráči ho použivají je fakt, že MS kupuje exkluzivní práva na data vydaní (Xbox pak 3 měsíce nic a PC verze). Jinak jsem žádnou výhodu oproti PC u konzolí nezaznamenal ,pokud nějakou výhodu znáte tak mě opravte. PC se zkrátka neustále vyvíjí a Xbox360 a PS3 uz 5 let (4 roky u PS3) ani ťuk, tedy až na ty mini úpravy. A musím souhlasit s Crytekem, PC je o generaci dál.

 |   |  Odpovědět
NewKy  |  30. 11. 2010 14:12

Konzola má několik výhod, které poznáš, až když si nějakou pořídíš. Ono je něco jiného krčit se někde u kancelářského stolu u myši a klávesnice (což ostatně většina z nás dělá celý dne v práci), a rozvalit se na gauč u 50" fullHD plazmy s bezdrátovým gamepadem v ruce. Taky je něco jiného dát za herní železo 7k nebo 20k - nemluvě o tom, že konzola za 5k vydrží bez nutnosti upgradování HW alespoň těch 5 let. Další věc je, že na konzoli se mi nikdy nestane, že by tam nějaká hra nešla rozchodit, krpala, atp. Všechno je optimalizované, hýbe se to plynule a vypadá to nejlépe, jak jen to je možné.

Navíc - rozhodně se nedá říct, že by grafika nějak výrazně zastarávala. Nedávno jsem předváděl Killzone 2 kamarádovi PCčkářovi, který je "feťák na grafiku" a musí mít doma vždy ten nejnadupanější hardware (a kdykoli přišla řeč na PS3, ohrnoval nos), a byl z toho unešenej. Ono je to tím, že PS3 má dost specifickou architekturu s nic moc grafickým akcelerátorem, ale mimořádně výkonným procesorem, takže pokud se hra "ušije na míru", sice nemá tak superostré textury jako Crysis na PC s grafickou kartou s gigabytem RAMky, ale zato má neuvěřitelně nabušené particle efekty, atp. a ve výsledku vypadá skvěle.

Věřím, že kdyby nějaký vývojář dnes udělal hru, která by vyždímala současná výkonná PC do poslední kapky, graficky by to konzole vymazalo z mapy. Ale proč by to někdo dělal? Kdo by si takovou hru koupil v dnešní době, kdy většina lidí má notebook s integrovanou grafárnou?

Takže tolik ke smyslu herních konzolí.

 |   |  Odpovědět
eee  |  29. 11. 2010 20:28

Jsem radsi kdyz se vyvojari venuji naplni hry a ne grafice. Crytek neumi udelat dobrou a zabavnou hru a grafikou to nezachrani.

 |   |  Odpovědět
Fff  |  29. 11. 2010 22:53

Mne Crysis docela bavilo... Dobra grafika je sice jen takovy dodatek, ale presto stve, ze konzole brzdi, ackoli je respektuju.

 |   |  Odpovědět
frosty  |  29. 11. 2010 19:40

Jo,všichni víme že ONI vytvořili Crysis,že ONI se chvástají tím s jak moderní grafikou si hrají a že ani moderní PC zdaleka nestačí na to s čím pracují. No tak ať se na konzole vyserou,plno jiných firem umí udělat perfektní hru aniž by pořád plakali, jak jim hardware nestači atd...Klidně ať vytvoří hru kterou si několit let průměrný hráč nezahraje,protože se nedostane k tak našlapanému PC. Je to furt dokola stejná písnička

 |   |  Odpovědět
LP  |  29. 11. 2010 19:29

Pro samotonou hru to nemusí být úplně to nejdůležitější ale mě osobně technologické novinky velmi zajímají, nelituji vrážet do pc velké peníze a o to mě pak více mrzí když je to zbytečně, Je to jeden z důvodů proč konzle nemám rád.

 |   |  Odpovědět
petr  |  29. 11. 2010 17:03

Hm, to zase bude diskuze.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor