Crytek už nyní překonal možnosti next-gen konzolí

Diskuze čtenářů k článku

Mitelin  |  09. 06. 2012 18:19

otomhle tu davno mluvím kvuli konzolistum a jejich nenařraným prodejcum sme zabrždeny a to už mnohem více nez o 4 roky !!!taky sem se divyl ze takovyhle veci jako v unreal engine umeli hry na PC už před pořádnou dobou

 |   |  Odpovědět
stad  |  09. 06. 2012 18:40

kolik znas lidi kteri si pravidelne kupuji originalni PC hry ? Kdyby zisky z prodeji PC her byly vetsi nez z prodeji konzolovych her tak by se tohle nedelo. Nezanedbatelna cast hracu hry pirati a pak se divi proc velke vyvojarske spolecnosti nechteji investovat do PC jako platoformy

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  09. 06. 2012 19:17

Pro něj jsou sice konzole největším peklem na zemi, ale sám má PC za 12 tisíc. Takže tady mele akorát nesmysly, protože s jeho hardwarem může být ještě rád, že jsou grafický technologie tam, kde jsou, jinak by ho buď PC stálo 4x tolik a nebo by si ani nezahrál. Zkrátka jako většina křičících PCčkářů si nevidí do huby...

 |   |  Odpovědět
karel  |  09. 06. 2012 19:35

Hlavně by mě zajímalo, kdy těmhle "hráčům" dojde, že dobrá grafika NEROVNÁ se skvělá hratelnost (hra). A taky kdy jim dojde, že nový hardware nejen stojí prachy hráče, ale taky stojí spoustu času (pomalu exponenciálně) na vytvoření samotné grafiky - > Vytvoření ostaních aspektů musí jít stranou, protože grafika bohužel prodává.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  09. 06. 2012 20:39

S dobrým enginem se dá vytvořit dobrá grafika i dobrá hra zároveň Taky si radši užiju dobrou hru s dobrou grafikou (Skyrim bych třeba na konzoli nehrál), ale tihle pitomci mluví úplně z cesty. Přitom by stačilo pustit Skyrim s SSAO a texturami v rozlišení 4096x4096 a viděli by, že to, co je stálo celé PC, by museli dát za grafiku, aby si něco takového vůbec zahráli. A to ještě Skyrim neumí tesselaci ani pořádný antialiasing.

 |   |  Odpovědět
Michal  |  12. 06. 2012 01:42

Většina lidí pořád remcá jak jsou PC oproti konzolím slabé, ale zapomínají sí uvědomovat, že hry na konzole jsou oproti PC většinou dost graficky osekané a většinou se hraje na konzoli s grafikou co by na PC bylo medium. Stejně tak na konzolích dost často chybí některé pokročilejší efekty, protože je prostě konzole nezvládají A to nemluvim o dost podstatném aspektu a to je rozlišení. Většina novějších her na konzole běží jen tak tak na HD rozlišení (1280*720) což oproti PC je nic moc a na monitorech se prostě hraje v nativním rozlišení.

 |   |  Odpovědět
Ladik 21  |  10. 06. 2012 10:04

fakt, takžýe to, nové Vy-tvoření Grafické Karty, a přizpůsobení, jí, aby šla, dát, do nové Konzole, čiže, když vyjdou nové Grafické Karty, tak je, dát, do nově, Prodávaných Konzolí, ale to už by, vlastně, bylo, PC, no, že by, jako, ty nově, Prodávané Konzole, se stejným Procesorem, který je silný, třeab, v PlaySTATIONu III., snad, na chvíli, i když tomu Procesoru, zase, odpadávají, Jádra, takže, je to, Otázka, to je, fakt, do-cela, zase, tedy!

 |   |  Odpovědět
F.  |  11. 06. 2012 10:49

to je pokus o vtip, nebo jsi chtěl něco sdělit? Proč ty čárky za každým slovem? To je teď moderní?

 |   |  Odpovědět
Ladik 21  |  10. 06. 2012 10:00

Budou jiné než Minulé Konzole, které, mněli JednoJádrové High-End Grafické Karty, té Doby, a je otázka, proč, když šel, v PLAYSTATIONu III., Uchladit, asi tak, ten 8-mi Jádrový Procesor IBM Cell, na Frekvenci, asi tak 3,2 GHz, a se spo-třebou, asi tak 250 Wattů, proč, by tam, ne-šla, Uchladit, třeba, nějaká Nová, řekněme, 200 Wattová nebo do 250 Wattů, určitě, nějaká Grafická Karta AMD Radeon HD8970, nejspíše, a nebo ta Grafická Karta, možná, nvIDIA GeForce GTX780, to by, mně, tedy, opravdu, Za-jímalo, no byl, by, po-třeba, po-řádný zdroj, a je jasné, že uchladit, Topivý Procesor, jako Kráva, který v PC, nemá Obdoby, a ještě, Žravou TOPivou Grafickou Kartu, ale jestli jedna, z příštích Konzolí bude, mít, tu Grafickou Kartu AMD Radeon HD6670, s asi tak, snad, s těmi GDDR5-RAMkami, na Frekvenci, asi tak 4 GHz, (Efektivně, tak to jí, ne-musí ani, vy-dávat, vzhledem, k tomu, ež do 3D-MARKu 2003, asi ně-jaká verze EN, včetně, má ta Grafická Karta AMD Radeon HD6670, s asi tak, tím 1-ním GigaBAJTem GDDR5-RAMky, na Frekvenci, asi tak 4 GHz, (Efektivně, výkon, jen, asi tak, o 1/3 Vyšší, než ta GRafická Karta, nVIDIA GeForce 7800 GTX, tedy, do Toho, 3D-MARKu 2003, asi ně-jaká verze EN, ve Standartním na-stavení, včetně, tak, to skoro, tedy, na Starší, Enginy, by to, opravdu, ne-mnělo, cenu, ano, Grafická Karta nVIDIA GeForce 7600GT, má, ještě, v programu 3D-Mark 2003, asi ně-jaká verze EN, Stejný Výkon, jako, Středně, Výkonná Grafická Karta, nvIDIA GeForce 8., Generace, jako-by, od FIrmy ATI, tedy, ta Grafická Karta ATI Radeon HD2600, což, je střední Grafická Karta, Ná-sledjující, Generace, samozřejmě, v novějších 3D-MARCích, než je, program 3D-Mark 2003, asi ně-jaká verze EN, ve Standartním Na-stavení, už, ta Grafická Karta nVIDIA GeForce 7600GS, i snad, pak, na tu Grafickou Kartu ATI Radeon HD2600Pro, ne-stačí, a toto, už je, Plně, Srovnatelné, ale kdyby, se dělalo, což, se ale dělat, ne-bude, Enginy, na Konzole, jen, asi tak, v tom, Ro-zhraní DirectX9.0b, asi ně-jaká verze CZ, z roku, asi tak 2003, tak, opravdu, ta Grafická Karta AMD Radeon HD6670, s asi tak, tím 1-ním GigaBAJTem GDDR5-RAMky, na Frekvenci, asi tak 4 GHz, (Efektivně, ne-bude, oproti, té, Grafické KArtě nvIDIA GeForce 7800GTX, žádná Výhra, ne-jspíše, Grafické Karty nvIDI AGeForce 7XXX Řady, byli, Tehdá, na svou, Dobu, opravdu, po-vedené, o tom, Žádná, celkem, do-cela, zase, tedy!

 |   |  Odpovědět
16cmfan  |  11. 06. 2012 08:13

Nauč sa preboha písať

 |   |  Odpovědět
HP  |  11. 06. 2012 09:51

Ten chudáček si na tom staví image, že píše jak d*bil. "Nic pořádně neumím, tak se odliším alespoň takhle". Co dodat. Lidé jsou různé a některé jsou bohužel i dost blbé

 |   |  Odpovědět
lol  |  11. 06. 2012 10:27

to je wul :D
je nekdo, kdo to docetl aspon do pulky? :)

 |   |  Odpovědět
F.  |  11. 06. 2012 10:52

já skončil po první větě. Ono i bez těch čárek to jsou akorát nějaký "blitky". :)) Ladík 21 (12 let a těžká dyslexie pak asi chápu)

 |   |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2012 12:56

To je ňouma ladik, se svými čárkami spamuje weby už hezkých pár let. Dřív jsem si myslel, že je to jen nějaký pulčík a že z toho vyroste, ale asi jsem se spletl

 |   |  Odpovědět
esmo  |  09. 06. 2012 19:46

konzole nás zachraňuje, nevím kdo by pořád kupoval nový hardware kvůli stále náročnějším hrám....teda pokud je to tak jak tvrdí :)

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  09. 06. 2012 20:52

Myslím, že kdo zažil konec 90. let a začátek 21. století, když nastal překotný přechod do 3D a kdy bylo potřeba měnit celé PC komplet jednou za půl roku, pokud se člověk chtěl udržet na špičce, ten se dneska myslím neodváží ani pípnout na tohle téma

 |   |  Odpovědět
lp  |  09. 06. 2012 22:29

Neustále šolíchat mašinu mě bavilo, ano stálo to spoustu peněz, to že dneska nevznikají tituly které využívají technologické možnosti současného hardware mě neskutečně sere. Netvrdím že technologická vyspělost je to nedůležitější , je to poute jeden z atributů. co vůbec nechápu jak může někdo mít radost že se zastavil vývoj. Konzole , casual hraní a vůbec to že se mainstream nasral do her je prostě tragédie, a to nás ted čeká ještě větší průser vpodobě telefonů.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  10. 06. 2012 12:12

Jak jsem psal nahoře, jestli chceš hru využívající výkon tvého PC na maximum, nasyp si do Skyrimu 4096x4096 textury, zapni si SSAO a mlč Uvidíš, že na to, co bys chtěl, dnešní hardware prostě ještě nemá. Teda konkrétně grafické karty na to nemají, procesory jsou zase naopak poněkud nevyužité...

 |   |  Odpovědět
Michal  |  12. 06. 2012 01:55

Není problém naprogramovat něco co bude brát spoustu výkonu, ale k čemu to bude dobré? Využít něco na maximum není výhoda, ale spíš špatné programování. A s těma procesorama to je trochu jinak. Nejsou nevyužitelné, ale není třeba je využívat, protože prostě hry velký výkon procesoru nepotřebují. Pro ně je rozhodující výkon grafiké karty, protože na ní je ta hra postavená. I když poslední dobou už to taky není pravda, protože některé hry už dokáží využívat i vícejádrové procesory. Ale co se procesoru týče tak největší brzda je nejspíše pevný disk... kupte si SSD a uvidíte jak se při záteži procesor zapotí (např archivace dat, šifrování, renderování videa...)

 |   |  Odpovědět
Mudd  |  09. 06. 2012 22:37

Nesmysl, s rychlejším vývojem HW by nejen rostly možnosti her (protože vyšší výkon se nerovná jen potenciál pro lepší grafiku) ale zároveŇ by cena komponentů naopak rychleji klesala.

 |   |  Odpovědět
Esmo  |  10. 06. 2012 09:49

Já si nemyslím že by se vývoj hw urychlil, dnes je uz dost rychly a mame stovky komponentu které budou stačit aspon na 3 roky dopředu....
Takže existence náročnějších her by podle mě vývoj hw nijak extra neovlivnila....
Hlavne to chce mít tu hru dobře optimalizovanou, to crysis ma perfektně, u Metra nebo Battlu je to něco jiného ;D

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  10. 06. 2012 12:17

O kolik narostly možnosti her od roku 2000, když nepočítáme grafiku?

 |   |  Odpovědět
clarkie  |  10. 06. 2012 14:36

V jakých jednotkách to chceš?

 |   |  Odpovědět
Michal  |  12. 06. 2012 01:58

No přeci v "možnostech"
např: 10,5 možnosti
tak o kolik možností se zlepšili?

 |   |  Odpovědět
kohi  |  10. 06. 2012 22:12

Je hezký, že všichni vývojáři chtěj mít tu nejkrásnější a nejrealističtější grafiku, ale nějak zapomínaj na hratelnost. Je hezký hrát hru na plný detaily a užívat si tu "reálnou" grafiku, ale když mi po 4 hodinách jedou závěrečný titulky, tak je něco špatně...
Určitě nejsem sám, kdo si zavzpomíná na starou klasiku jako DOOM, Quake, Duke Nukem 3D a hlavně Wolfenstein 3D s jejich "zábavností"
Prostě dneska se dělaj hry aby ždímali výkon PC do poslední kapičky, ale doba hraní a "zábavnost" jako taková jde dolů, což je škoda...

 |   |  Odpovědět
DoktorZhor  |  11. 06. 2012 02:11

Na druhou stranu, vzhledem k tomu, jaky paskvily posledni dobou vychazi, lze na tu kratkou herni dobu pohlizet jako na velke milosrdenstvi((=
Holt dneska neni treba udelat dobrou hru, aby se prodavala, vetsinou staci, kdyz ma proflakly jmeno a dobre vypada=p

 |   |  Odpovědět
Trunks  |  11. 06. 2012 14:08

Ždímaly do poslední kapičky... právě, že ani to ne....

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět g…

Jestli něco Ubisoft umí, pak jsou to pestré světy, lákající k focení.

16.  1.  2021 | |11 N/A
Daniel Pánek
Assassin's Creed ValhallaGalerie
10 největších překvapení minulé generace, která nás potěšila

10 největších překvapení minulé generace, která ná…

Končící éra Xbox One a PS4 přinesla mnoho velkých změn. Jaké nás nejvíce překvapily?

18.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma
Hry zadarmo nebo se slevou: další lednové slevy a Star Wars zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: další lednové slevy a …

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

15.  1.  2021 | |2 N/A
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce