Čtenáři NAOSTRO: Ptejte se Davida Durčáka, ředitele Cauldronu

Originální rubrika se vrací na místo činu. Od tohoto měsíce mohou i čtenáři webového Doupěte položit vybrané osobnosti z herní branže jakoukoliv otázku a získat předplatné časopisu Doupě. Zeptejte se ředitele nejvýznamnějšího slovenského vývojářského týmu, Davida Durčáka, na co chcete. Máte celých osm dní na vyzpovídání člověka, který řídí studio, které vyprodukovalo hry jako Chaser, Conan či legendární Quadrax!

Nebaví vás číst stále stejné rozhovory s identickými otázkami a odpověďmi? Chcete se dozvědět víc? Máte jedinečnou možnost, seriál Čtenáři NAOSTRO totiž tvoříte svými dotazy právě vy! Zeptejte se vybrané osobnosti z herní branže na to, co vás opravdu zajímá! Nově i na webovém Doupěti!

Ve spolupráci s papírovým časopisem Doupě můžete nyní i vy, čtenáři webové sestřičky, položit známé tváři z herní branže jakoukoliv otázku. Z vašich dotazů (můžete je zadávat do diskusního fóra pod článkem) vybereme maximálně 20 až 25 nejlepších, na které osobnost odpoví. Nejde tedy v žádném případě o jednoduchý chat - vše se nese v duchu klasického rozhovoru - odpovědi jsou tedy promyšlené, věcné a delší, než na jaké jste zvyklí u běžného chatu. Interview je plně ve vaší režii a záleží jen na vás, jak bude výsledný čtenářský rozhovor vypadat! Navíc autora nejoriginálnější otázky odměníme předplatným časopisu Doupě!

Naším hostem je tentokráte ředitel nejvýznamnějšího slovenského vývojářského týmu Cauldron David Durčák, který se zapsal do srdcí hráčů například logickou hříčkou Quadrax, strategií Spellcross nebo v poslední době střílečkou Chaser a akcí Conan.

  

Vybrané tituly Cauldronu: Conan * Chaser * Quadrax

David Durčák se narodil 30. května 1972 v Havlíčkově Brodě. V průběhu studia na gymnáziu se dostal do kontaktu s počítači, což se mu stalo "osudné". V průběhu dlouhých bezesných nocí strávených prací (a hraním) na ZX Spectru přerostl jeho zájem o programování ve vášeň, která mu vydržela až dodnes. 

Ještě v průběhu studia na Fakultě informatiky Slovenské technické univerzity dokončil svou první hru Quadrax (ZX Spectrum), která se posléze dočkala svého remake na PC koncem jeho vysokoškolské docházky. Po zdárném dokončení školy založil David spolu se svými přáteli firmu Cauldron, ve které působí dodnes. Z pozice programátora a game designéra se podílel na vývoji her Quadrax, Spellcross, Battle Isle: The Andosia War a Chaser.  V poslední době však musí ke své nelibosti čas věnovaný programování zmenšovat kvůli rostoucím manažerským povinnostem, i když se stále snaží alespoň částečně se na tvorbě hry podílet.

 

Otázky můžete Davidovi Durčákovi posílat do 6. května 2005. Na vaše dotazy čekáme na emailu naostro@doupe.cz, vkládat je ale můžete i do diskusního fóra pod článkem. Tvůrce nejoriginálnějších otázek odměníme celoročním předplatným. Rozhovor se objeví v červnovém čísle časopisu Doupě a posléze i na www.doupe.cz

Diskuze (15) Další článek: Cossacks 2 - od Donu po Napoleona

Témata článku: , , , , , , ,