Čtenáři naostro: Ptejte se Jarka Koláře na Vietcong!

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 43

Diskuze k článku

iClubMB  |  05. 05. 2003 13:36

dobrý den, měl bych dotaz, zda a za jakých podmínek by bylo možné instalovat vaší hru v iNet kavárně a tím ji poskytnout veřejnosti (třetím osobám) ?.

Děkuji za info

L.Kýhos

iClubMb

 |   |  Odpovědět
LudekHroch  |  29. 04. 2003 02:32

Ahoj, blahopreju k Vietcongu. Uz nevim presne na jaky fotce jsem vas videl s trickem The Gathering. Poslouchate je nebo jste ho mel jenom nejak omylem? A jestli poslouchate, libila se vam posledni deska Souveniers (me moc) a vubec cela ta jejich zvukova promena za par poslednich let? Hm, koukam, takovy dotazy trochu mimo misu, no nic, preju hodne uspechu.

 |   |  Odpovědět
Mr. Death  |  05. 05. 2003 00:23

Mozna to tričko měli proto, že Gathering je distributor hry v zahraničí. S tou kapelou asi moc společnýho nemají.... :)

 |   |  Odpovědět
Mouča  |  28. 04. 2003 06:47

Tož se všichni ptají a ptají a co takhle,kdyby konečně Jarek odpověděl, PIPovi kecy mě nezajímají,když je to diskuse s Jarkem Kolářem.Jo,zajímalo by mě,jak je možný,že se pod vodou neudusím a celé moje komando mě nadšeně následuje pod hladinu řeky a vklidu přejdu až na druhou stranu.....fakt zajímavá vychytávka???

 |   |  Odpovědět
Kewl Dude  |  27. 04. 2003 23:55

Ahoj Pterodoni, fandim vam! Dufam ze Jarek odpovie na co najviac otazok, su dost dobre. Snad nebudu pri odpovedani preferovane len tie jednoduche a dostane sa aj na kriticke hlasy a technicke otazky, take konfrontacia nazorov byva najzaujimavejsia.

 |   |  Odpovědět
DeathFriend  |  27. 04. 2003 16:34

Chtěl bych se zeptat jaké máte plány do budoucnosti,něco jsem slyšel o datadisku,popř. jaké hry chystáte.Jinak bych se chtěl zeptat kolik stál vývoj Vietcongu(vím je to častá otázka ale zdá se mi že výlet do Vietnamu nebyl moc levnej) a kolik očekáváte prodaných kopii.

 |   |  Odpovědět
Martin Chvíla  |  27. 04. 2003 10:29

Jaké chystáte další hry ? (popř. alespoň řekněte z jakého herního žánru)

Kdo nadaboval CZ verzi Vietcongu ?

 |   |  Odpovědět
gessler  |  26. 04. 2003 21:55

Nepřemýšlíte udělat čistě on-line hru, jako Vietcong. Nemyslím jen bojování clanů proti sobě na turnajích na jednotlivých mapách, ale celý Vietnam, jak proti sobě a NPC bojují tisíce hráčů? Nemyslím si, že každý chce hrát jen on-line fantasy RPG.

 |   |  Odpovědět
Jiří Jelínek  |  27. 04. 2003 10:30

To je trochu blbost ne?? V českých podmínkách (64 ADSL za 1500 měsíčně) to moc good není...

 |   |  Odpovědět
INKVIZICE  |  25. 04. 2003 08:36

Zajímalo by mě,jak velkou provizi má vaše firma z prodaných her u nás a v zahraničí?Tedy jakou částku,v procentech,máte z jedné prodané hry vy a jak velkou částku má distributor?

 |   |  Odpovědět
-smoke-  |  24. 04. 2003 21:40

jo to s tou koreou by me to celkem zajimalo. co na to Jarek asi rekne? doufam ze to nebude no comment.

k vietcongu se vyjadrovat nebudu. kazdy snad pozna kvalitu teto hry sam.

 |   |  Odpovědět
manic maniac  |  26. 04. 2003 22:33

podle me teda KOREA rozhodne nevypada to na to ze je to budgetovy projekt.

 |   |  Odpovědět
Jakub Trpiš  |  24. 04. 2003 07:49

nesmis zapominat, ze nektere zbrane uz se nekolik desetileti nepouzivaji a proto nejsip vyvojari upustili uzdu svoji fantazii. nektere zbrane ve hre take doznali hodne zmen az do dneska. je to prece z roku 67. opravdu kvalitne odvedena prace (nektere zbrane opravdu nejsou presnou kopii realu ale tyka se to par kousku). co se tice mych skusenosti s real zbranemi , zajimam se o ne hodne dlouho a hodne z nich uz jsem si mohl vyzkouset na strelnici. na vojne sem samozrejme byl, ikdyz uz to je docela dlouho. na hre se mi hodne libi ta atmosfera a relativni realicnost, grafika je opravdu zajimava a mohli bysme o ni diskutovat hodne dlouho, jindy pekna , jindy odflaknuta a prilis narocna podle ostatnich hracu. me se to v XP s mym at xp 1700+ , 512 ram, ge4ti, soundblastr live na rozliseni 1600x1200 neskube

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  25. 04. 2003 01:37

na vojne u nas byli tusim 3 clenove Pterodonu, ale nasi poradci se snazi nam to vynahradit

 |   |  Odpovědět
Ghostfacekilla  |  23. 04. 2003 12:44

Jakub, neviem kolko zbrani si v zivote pouzil ked vies posudit realizmus. Bol si aspon na vojne? Mne osobne sa stvarnenie niektorych zbrani vo VC paci, inych ani nahodou. Chcel som sa spytat Jarka niekolko otazok k zvukom, programu a grafike, vidim ale ze v podstate ich polozili Jakub, TS a N-qizitor. Snad najdem aj odpovede :) Este jedna otazka - suhlasi Jarek s akosi radikalnym nazorom P. Vochozku ze Korea: Forgotten Conflict vyzera ako budgetova hra?

 |   |  Odpovědět
Jakub Trpiš  |  23. 04. 2003 08:51

ahoj. chtel bych nejdriv pochvalit dobre odvedenou praci. zajimalo by me jak  ve hre delate zbrane, ktere se od svych skutecnych podob temer nelisi a maji podobnou strebnu, zvuky, atd. A jeste se zeptam proc se protivnici neridi take podle hluku, ktery vydavam ale jen podle toho co vidi. Preji hodne smysluplnych her (narozdil id soft, atd) celemu tymu pterodon a samozrejme i illusion soft.

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  25. 04. 2003 01:16

zvuky si z 75% vymyslim, obcas se trefim

 |   |  Odpovědět
Tomáš  |  22. 04. 2003 16:08

Předem chci poděkovat za výbornou hru!!!.

Fakultu Arch. jste absolvoval v Praze nebo v Brně? na denn. nebo dist.?

 

 |   |  Odpovědět
Popleta  |  23. 04. 2003 07:13

Brno

 |   |  Odpovědět
moria  |  22. 04. 2003 15:25

Co chystáte do budoucna? Je jasný, že tu neprovedete naky odhalení, ale alespoň žánr nebo i podrobnější zařazení. Bude Vietcong party a bude tam mít přístup i veřejnost?

 |   |  Odpovědět
moria  |  22. 04. 2003 15:23

Kolik stál vývoj? Byl dražší než Mafia nebo Hidden and Dangerous 2, potažmo jiné projekty pterodonu nebo illusionu?

 |   |  Odpovědět
moria  |  22. 04. 2003 15:20

jaký očekáváte prodej hry? Zatím to na moc velký úspěch nevypadá, jelikož se hra moc neprodává v USA ani Británii. Nevim jak v Německu, tam by to možná mohlo mít úspěch.

 |   |  Odpovědět
Joe  |  22. 04. 2003 08:23

Preco je ta hra tak neskutocne narocna na HW a pritom po grafickej stranke to stoji za.... ??? Na 1,g GHz, 650 MB ram a G2 to sekalo ako pomatene...

 |   |  Odpovědět
MD_snake  |  22. 04. 2003 17:58

Na tomhle krámu Ti bude v současnosti škubat jakákoliv novější hra :). Mně osobně se Vietcong líbí, jenom  očekávám více map pro MP ;).

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  28. 04. 2003 04:08

protoze GF2 nema fillrate, ktery zvladne vykreslit tolik listi (alpha) - graficky neni nutne pouzivat nejmodernejsi pixel-sejdry na to, aby karta byla v pr...

 |   |  Odpovědět
Mr. Death  |  22. 04. 2003 01:26

Chtel bych se zeptat, proc je Dragunov ve hre tak zoufale neucinnej? V realu (a o ten snad slo v teto hre, ne?) kdyz bych nekomu strelil do bricha na vzdalenost 100m, tak se ten clovek rozstrikne. Ve Vietcongu nekomu strelim do bricha a ten clovek bezi v pohode dal...

Dal by me zajimalo, jestli v CZ verzi stihnete odstranit chyby, co jsou v US a pripadne, jestli bude k dostani verze 1.01 nebo uz 1.02.

 

PS: Pozdravuj Destra... :)

 |   |  Odpovědět
N-quisitor  |  21. 04. 2003 17:33

Je nejaky skutocne relevantny dovod, preco sa neumerne setrilo polygonmi hernych postavach? Ruky hlavnej postavy vyzeraju pri porovnani s No One Lives Forever 2 alebo Stalkerom, ako keby nepatrili cloveku ale skor Claymanovi z Neverhoodu. Farbu maju ako zombie. Preco radsej nie su tieto veci fotene?

 |   |  Odpovědět
DJH  |  21. 04. 2003 17:26

Po Unrealu 2 dlouho hledam nejakou zajimavou 3D hru, po zklamani z MGS2 jsem ocekaval od Viecongu tedy ale vice.

Zajimalo by me na cem ste hru testovali? Protoze na P4 2,4 + Radeon 9500PRO se hra v 1024x768x32 nechutene skube :(

A jeste jedna mala chybicka: na urcitych mysich Genius nelze strilet, pouze prepinat ze zbrane na mapu a zpet :(

Dekuji DJH

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  25. 04. 2003 01:11

1.9GHz, GF3 - 40-60 fps, neseka se to vubec

 |   |  Odpovědět
Radek Novak  |  26. 04. 2003 11:18

Athlon 1.8, Radeon 9000pro, 1024x768, detaily max, neseka se vubec

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  28. 04. 2003 04:04

presne jak rikam, neseka se to - komu se to seka, ma nekde neco blbe

 |   |  Odpovědět
TS  |  21. 04. 2003 15:44

Cetl jsem ruzny ody na engine, jak podporuje nejnovejsi technologie atakdale. Proc v nem tedy nejsou cube mapy, pixel shadery a komprese textur? Jsem zklaman vizualy i hratelnosti.

 |   |  Odpovědět
asimilator  |  27. 04. 2003 20:02

souhlasim. graficka stranka hry je asi o 5 let pozadu.

 |   |  Odpovědět
Karl  |  21. 04. 2003 15:23

Jak bylo v Nemecku?

Jak se k vam chovali tamni obyvatele a zamestnavatel?

Do jake "vrstvy" byste se se svym tehdejsim platem v Nemecku zaradil?

Libilo se vam tam?

 |   |  Odpovědět
melab  |  21. 04. 2003 14:43

Proboha proc ve hre kde se strili hlavne M16, nevypada M16 jako M16?? :) Podivejte se na nejakej film a schvalne jestli nejdete rozdil.

 |   |  Odpovědět
Kerray  |  21. 04. 2003 14:15

Oproti autorovi předchozího příspěvku bych chtěl multiplayer zhodnotit jako velice zábavný, nicméně opravdu by potřeboval ještě některé věci vychytat. Chce to víc map, vylepšenou komunikaci (možnost bindů a aliasů, jak je obvyklé v produktech ID software), nějaká gesta (ukazování apod.). Plus takové detaily jako granát, který po hození zůstane zdánlivě viset ve vzduchu... Celkově mně ale MP překvapil, zvlášť v modu real war je to doopravdy zábava jistým způsobem velice podobná Counterstriku. Takže otázka zní - budete MP hru nějak výrazně podporovat? V příštím patchi prý mají přibýt nějaké mapy... Případně objeví se někdy editor hry?

 |   |  Odpovědět
John  |  21. 04. 2003 14:06

Hral jsem VC Multi-demo a vsechno se mi tam zdalo nejake hranate a pomale - vojaci pomalu behali, v dzungli se spatne identifikovali a byl to sileny zmatek. Chci se zeptat, jak dlouho jste provadeli multiplayerovy betatesting? Takovou nedoladenost jsem uz dlouho nevidel! A proc je tak podivna grafika, vzdyt i v LOS: Vietnam je lepsi...

 |   |  Odpovědět
Mustafa  |  21. 04. 2003 12:40

Jste zatím spokojen s hodnocením Vietcongu? Abych vám pravdu řekl, čekal jsem trochu víc...

 |   |  Odpovědět
Nekdo  |  21. 04. 2003 10:05

proc nema vietcong cd key?

vetsina her s dobrym multiplayerem ho uz dneska ma - kdyz si dneska nekdo poridi piratskou kopii vc, tak ziska totez, co clovek, ktery si ji koupi v obchode

cd key tak aspon castecne zamezil pristup piratskych hracu na multiplayerove servery...

vzdyt cd key ma i team factor, a to je shit!

 |   |  Odpovědět
Mr. Death  |  22. 04. 2003 01:14

Tohle je zalezitost distributora Gathering a ne Pterodonu.

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal [PTERODON]  |  24. 04. 2003 15:50

presne tak

 |   |  Odpovědět
Popleta  |  21. 04. 2003 08:15

Dobrý den,

chci se zeptat tvůrců, proč hru zasadili zrovna do prostředí Vietnamu? Copak někdo z nich v době nejhlubší totality v ČSSR Vietnam zažil (pokud vůbec někdo z nich už byl na světě)? Myslíte, že dokážete atmosféru zachytit jenom s dokumentů nebo filmů? Proč jste si nevzali téma z něčeho, co je nám Čechům blízké?

 |   |  Odpovědět
Kokosak  |  22. 04. 2003 11:01

Protože hru potřebují hlavně prodat do zahraničí a kdyby udělali 3D akci ze srpnových dnů roku 68, tak by jim to nikdo nekoupil...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor