Čtenáři naostro: Ptejte se Jindřicha Rohlíka!

Jindřich Rohlík – osoba, která prošla snad všemi hráči známými periodiky. Je scénáristou a moderátorem pořadu GamePage, stál za vývojem her Colony 28, Twilight, Brány Skeldalu a Brány Skeldalu II: Pátý učedník. Zeptejte se ho na všechno, co vás zajímá – buďte tvůrci rozhovoru v dalším dílu nového cyklu „Čtenáři naostro“!
Čtenáři naostro: Ptejte se Jindřicha Rohlíka!

Je tady již druhý rozhovor ze série „Čtenáři naostro“! Přibližně každé dva týdny vám v ní nabídneme jednu osobnost známou ze světa počítačových her, které pak můžete položit libovolnou otázku. Z nejlepších dotazů vybereme maximálně 25 až 30, na které osobnost odpoví. Nejde tedy v žádném případě o jednoduchý chat – vše se nese v duchu klasického rozhovoru - odpovědi jsou tedy promyšlené, věcné a delší, než na jaké jste zvyklí u běžného chatu. Interview je plně ve vaší režii a záleží jen na vás, jak bude výsledný čtenářský rozhovor vypadat!

Jindřich Rohlík

Naostro se dnes budete ptát člověka, kterého možná znáte z herních magazínů nebo jako autora českých počítačových her... Jindřich Rohlík byl v letech 1992-94 přispěvatelem, později i šéfredaktorem legendárního, dnes již zaniklého časopisu Excalibur (www.excal.cz). Po skončení této „kariéry“ byl do roku 1996 jedním z autorů kultovní Ikarie (www.ikarie.cz).

Pro klasický magazín VTM byl rok 1995 zlomový, jelikož Jindra do něj vnesl novinku – herní přílohu Cyborg, jejímž byl zakladatelem a šéfredaktorem. Ani Score (www.score.cz) mu není cizí – v letech 1998 až 2000 byl autorem článků a na kratší dobu i redaktorem. Od roku 1999 je scénáristou a moderátorem televizního pořadu GamePage, který vysílá ČT. V dnešní době jej známe především jako přispěvatele a „rozhovoráře“ ze stránek Levelu (www.level.cz).

Jindřich Rohlík

Vývojářská minulost Jindry Rohlíka je poměrně bohatá. Možná si vzpomenete na rok 1996 a poměrně povedenou plošinovku „Colony 28“, která se nesla v duchu „Another World“ nebo „Black Thorne“. Pod hlavičkou Napoleon Games (www.napoleongames.cz) stál v letech 1994 až 1998 za vývojem RPG Brány Skeldalu, které v letošním roce navázalo druhým adventurně laděným dílem Pátý učedník (viz. naše recenze), taktéž pod taktovkou Jindřicha Rohlíka.

Možná nevíte, že v roce 2000 spolupracoval na původním projektu firmy Numedia s.r.o. – „Twilight“, což, pokud mě paměť neklame, byla originální černobílá adventure časopisu Score, ve kterém jste mohli spatřit mj. i Michala Rybku.

Jindřich Rohlík

Jak vidíte, Jindřich Rohlík má za sebou dostatek herních zkušeností, takže se jej můžete skutečně ptát na vše, co vás zajímá ohledně herních časopisů, jeho pořadu GamePage, Bran Skeldalu, ale i Colony 28 či Twilightu. Samozřejmě nejsou vyloučeny ani otázky z jiných oblastí včetně reálného života, ovšem věty typu „Jak to bylo s Andrejem?“ rozhodně akceptovat nebudeme. Vaše dotazy očekáváme v diskusním fóru až do 8. ledna 2003 do 18 hodin.

Připomínáme, že příspěvky, které nebudou vhodné (ať už svou vulgaritou nebo urážlivým obsahem), můžeme z jakýchkoliv důvodů vyřadit. Snažte se být co nejkonkrétnější, jen tak máte šanci, že dostanete odpověď!

Dotazy pište do následujícího diskusního fóra:

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Kingdom Come: Deliverance - prožijte č…

Česká hra ze středověku se dočkala finálního vydání. Po dlouholetém vývoji máte možnost okusit hru, jaká tu ještě nebyla. RPG inspirované českou historií a vyvíjené s důrazem na středověkou realitu. Stojí za to hru pořizovat? Dozvíte se v recenzi!

13.  2.  2018 | | 122 N/A
Kingdom Come: Deliverance je úžasná česká hra, se kterou prožijete středověk

Kingdom Come: Deliverance je úžasná če…

Kingdom Come: Deliverance je nejočekávanější hrou roku 2018. Hra se středověkým námětem čerpá z české historie a slibuje doposud nevídaný herní zážitek založený na tvrdé realitě a precizním zpracování.

5.  2.  2018 | | 76 N/A
Mapa Kingdom Come: Deliverance je krásným příkladem středověké historie

Mapa Kingdom Come: Deliverance je krás…

Při tvorbě světa Kingdom Come: Deliverance samozřejmě nemohli tvůrci zahrnout celou republiku. Nakonec si vybrali okolí města Rataje nad Sázavou, nacházejícího se v okrese Kutná Hora. Jak to dopadlo?

11.  2.  2018 | | 12 N/A
Jak vypadá Kingdom Come: podívejte se na obrázky z českého středověku

Jak vypadá Kingdom Come: podívejte se …

Kingdom Come bude výpravou do středověku se vším všudy. České lesy, věrohodné souboje a příběhové zvraty, které otřásly zemí. Pojďme se podívat na všechny dostupné pohlednice z výletu.

8.  2.  2018 | | 17 N/A
V Kingdom Come: Deliverance se musíte naučit řádně oblékat a obrnit

V Kingdom Come: Deliverance se musíte …

V očekávaném českém RPG nebudou věrohodné jen souboje, ale také způsob oblékání a využívání brnění.

7.  2.  2018 |
Kingdom Come: Deliverance už prodalo téměř 500 tisíc kopií

Kingdom Come: Deliverance už prodalo t…

Nehledě na bugy a další technické nepříjemnosti se Kingdom Come v prodejích pěkně daří.

15.  2.  2018 | | 5 N/A
Jak Kingdom Come redefinuje pojetí soubojů z pohledu první osoby

Jak Kingdom Come redefinuje pojetí sou…

Souboje z pohledu první osoby byly vždy kamenem úrazu mnoha her. Warhorse má na to svůj vlastní přístup.

6.  2.  2018 | | 3 N/A
Kingdom Come: Deliverance dostane na PS4 v den vydání obří patch

Kingdom Come: Deliverance dostane na P…

Máte koupené Kingdom Come na konzoli PS4 a chystáte se hrát? Tak to si ještě nějakou dobu počkáte.

12.  2.  2018 | | 16 N/A