Cyberpunk 2077: jedinečný zážitek ve městě, které nikdy nespí | Recenze

|  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 26

Diskuze k článku

Radek  |  13. 03. 2021 21:28

Chci se zeptat jak se mam ve hre obleknout stale beham v trenkach a ne a ne obleceni na sebe nahodit

|   |  Odpovědět
simple  |  30. 12. 2020 17:44

Nějaká reakce po 14 dnech? Osobně to vidím velmi dobře, nechápu proč je mínus za to , že máte osobní hovory interaktivní. To je na tom úplně Cool. Hra je příběhově super. K těm jízdním vlastnostem, je každý vozidlo se chová jinak. Stačí upravit citlivost miši. Nakonec to hraju na starým železe a funguje to. Sejvy taky dou, co uložím to tam je. Opravdu bych to nesrovnával zrovna s Fallout 76, ten sem měl předobjednán a i po 2 měsících na to Bethesda prděla a ve hře se nedalo nic dělat. Jako že mizely postavy, inventáře se ztrácely po dlouhém nasbírání. Společná Stash, která byla pokaždé vyrabovaná. Tady Cyberpunk 2077 se nemá za co stydět a má i češtinu :)

|   |  Odpovědět
XYZ  |  18. 12. 2020 09:37

CP jsem nehrál, takže nedokážu posoudit příběh a hratelnost, vycházím jen z gameplay videí. I tak mi ale přijde, že je to nahypovaná srajda, kde si producenti ukousli moc velké sousto, ale po 8 letech plácání se v tom, už prostě museli vydat betaverzi, protože jim docházely peníze. Hra se tváří, jako mix GTA a scifi RPG, ale není to pořádně ani jedno. Co jsem tak četl, tak je tam spíš pár RPG prvků, než že by se příběh dal nějak výrazně ovlivnit rozhodováním hráče. Po stránce simulace života města si ho GTA V pořád namaže na chleba. Pokud se do GTA V přidají grafické mody, hlavně raytracing, tak auta GTA vypadají mnohem lépe než CP, okolí už má trochu méně detailní modely a horší textury, ale holt je to o 7 let starší hra. Bugy jako že občas někdo projde zdí, zmizí a tak, by se daly ještě odpustit a čekat na patch. Bohužel je tu hromada očividných nedodělků. Raytracing v CP je místy úplně pitomý, třeba jak chrom na autech hází vlkovité třpytění ala vodní hladina, i když auto nehybně stojí. AI postav je v CP vysloveně tupá. Stejně tak spousta věcí zcela chybí: střelíte do vody, žádný šplouchanec. Vyskočíte za jízdy z auta, zůstanete stát na místě na nohách. Taky jsem viděl nějakou přestřelku s nepřáteli s laboratoři. Vaši AI spolubojovníci se vesele prochází po laboratoři, zatímco na vás postupně nabíhají nepřátelští vojáci. Hráč drží v ruce akorát pistoli (kterou nabíjí naprosto dementní animací, že ji pokaždé zatočí kolem prstu), vždycky si počká, až AI tupý voják vykoukne a začne po něm střílet samopalem, zatímco hráč mu v klidu dá jednou ranou headshot (pistolí na 20 metrů), naivní souboj ala první Call of Duty, kde kosíte nácky po tuctech.

|   |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2020 20:06

Raytracing v CP je místy úplně pitomý, třeba jak chrom na autech hází vlkovité třpytění ala vodní hladina, i když auto nehybně stojí.

Tady je na vině hlavně DLSS, ne RT :)

|   |  Odpovědět
British04  |  17. 12. 2020 18:07

Hraju na A500 skvělý P.Dreams kde scrolling je krásne plynulý.Fyzika je zvladnuta na jedničku.Pohyb kuličky je zcela reálné.Ovládání klávesnicí je okamžité a reakce-odezva taky.Hudba taky skvělá.Hraju na sestavě s 1MB RAM.
PC verze je naopak zasekaná.Na A500 verzi se hra v plynulosti nechytá:

|   |  Odpovědět
18. 12. 2020 09:21

Netusim, co to ma spolecneho se Cyberpunkem, ale u techhle starych pinballu na Amize jsem vzdycky kroutil hlavou, jak to tak uzasne zvlada. Je fakt, ze ten hardware byl na neco takoveho primo delany.
Bylo to skvele hratelne, Dreams i Fantasies. Zkousel jsem nejaka moderni zpracovani, ale tak nejak to neni ono. Hraju Pinball FX3, je to fajn, ale chybi tomu neco tezko specifikovatelneho, co ty stare mely... Mozne je to tim, ze je tam toho dnes proste moc a pusobi to trochu preplacane? Nevim. Ale kdo chce dobry moderni pinball na PC, tak urcite FX3.

|   |  Odpovědět
17. 12. 2020 10:32

No nevim, u lidi po delsim hrani registruji jine nazory. Kdyz opadne to pocatecni ohromeni smyslu, tak jim zacne vadit, jak je veskere prostredi jen takova nacancana kulisa, nic neni interaktivni, NPC jsou tupe, AI neexistuje, policie se jen spawnuje za zady hrdinovi, vsude kvanta bugu... A prekvapive tomu RPG chybi prave to RPG, cili "role play". Vase akce nemaji vetsi vliv na vyvoj pribehu. I kdyz udelate par jinych voleb, stejne se pak story sejde vzdy na stejnem miste.
A ze je ta "first person shooter" cast hrozna, to bylo poznat uz z tech traileru.
O stavu na starych konzolich ani nema cenu mluvit, tam je to naproste peklo.

|   |  Odpovědět
18. 12. 2020 15:48

Já sice nejsem moc zkušený hráč, ale to že město není interaktivní jsem si všiml skoro hned. Ale i tak mě baví se procházet a až mě to omrzí, začnu hrát...

|   |  Odpovědět
 |  16. 12. 2020 22:57

Dámy a pánové. Když pominu všechny ty řekněme "dočasné" technické nedodělky, tak mi tu pořád ještě zbývá jedna dosti nepříjemná věc, kterou k mému překvapení zatím nikdo jiný dosud neřešil, nebo jsem si aspoň zatím nevšiml že by toto někdo někde řešil. No a o čem že je vlastně řeč? Řeč je o cenzuře. Očekával jsem, že tato hra se k nahotě, násilí a sprosté mluvě postaví zpříma a bez studu. Cyberpunk 2077 byl vždy prezentován jako ryzí hra pro dospělé publikum, která si nebere a také nebude brát žádné servítky. Konec konců i předčasné zprávy poukazující na samotné možnosti editoru vaší postavy toto dokazovali. Když slyšíte že, editor bude např. zahrnovat možnosti úpravy vašich pohlavních orgánů, prsou, bradavek, zubů nebo nehtů tak skutečně získáváte dojem, že tu jde o něco výjimečného. Nicméně samotný editor je pro mě ve výsledku zklamáním. Daleko propracovanější editor máte například v Saints Row nebo sérii Sims. Editor vaší postavy v CyberPunku je tak "jakš takš" na úrovni editoru z Destiny, a to je celkem bída. Když už tedy (díky bohu) můžete přecejen ovlivnit taky podobu vašeho herního penisu, proč jsou zde tedy jen dvě ubohé verze této podoby? O vagíně raději snad ani nemluvit, je tu prostě jen jedna verze a nazdar. Sakra, dokázal bych si představit i víc. Podívejte se, když tahle hra konec konců bere tu odvahu na to aby opravdu "zavedla" pohlavní orgány do svého světa, přičemž předpokládám, že jednoho krásného dne to naše "nádobíčko

|   |  Odpovědět
 |  16. 12. 2020 23:21

-> Přičemž předpokládám že jednoho krásného dne to naše "nádobíčko" v herním provedení tak či tak stejně uvidíme, takže proč toho nevyužit víc, té samotné možnosti, tak aby bylo evidentní že nejde jen o povrchní blbost která hře dodává šmrnc odvahy. Aby to ale nevypadalo tak, že jsem si sem přišel "cosi" měřit, a aby to nevypadalo tak, že mi v CyberPunku vadí především absence různorodých penisů a vagín, tak musím na závěr ještě jednou a naposled dodat, že řeč je už od začátku mého textu jen o cenzuře. A cenzura zde vskutku je, protože jak jinak si dovedete vysvětlit např. to, že když vaše postava odhodí veškeré své oblečení v inventáři, tak je sice (v inventáři) viditelně nahá. Když se na sebe však podíváte ve hře samotné, nejste nazí. Vaše intimní partie jsou překvapivě překryté spodním prádlem, které jste si nevybrali ani v editoru a ani nikde jinde ve hře. Proč? Proč máte možnost zvolit si své pohlaví i bez ohledu na typ těla, když ve výsledku je vaše nahota skrytá i před vámi samotnými ve vaší hře kterou jste si právě koupili? Podobnou cenzurou prošel i poslední Mortal Kombat, v Mortal Kombatu vždy byli spoře oděné ženy, v bikinách, mnohdy i šortkách, prsa se vlnili při úderech a vůbec obnažená část těla zde nepředstavovala žádný problém. Podívejte se na poslední Mortal Kombat a zjistíte, že poměry se již naprosto, a obávám se že nenávratně změnili. Nahota je pryč a ženské bojovnice jsou nyní více zahalené. Škoda, pokud tohle tvůrci eventuálně opraví bylo by to fajn, nicméně kde jsou robo-vagíny? Cyber-péra a podobně? Opravdu jsem čekal, že kybernetika ve světě CyberPunku zasáhla ido těchto "partií", jde přece o Sci-Fi, nebo ne?

|   |  Odpovědět
17. 12. 2020 11:08

Tvl, takové starosti bych u hry fakt chtěl mít

|   |  Odpovědět
kalous  |  17. 12. 2020 14:02

Vzdyt ma pravdu. Kde jsou cyber vaginy? Bez nich je to jen "hra" a ne hardcore scifi...

|   |  Odpovědět
Tinram133  |  16. 12. 2020 22:08

Fakt vám nikomu nevadí příšerné ovládání všech vozidel a míření při střelbě ? Tedy, pokud používáte gamepad ? (jízdu v autě při ovládání klávesnicí si opravdu představit nemohu). Občasné bugy a netečnost okolních postav včetně policistů bych klidně přehlédl.

|   |  Odpovědět
Petr  |  17. 12. 2020 00:29

Jasně, že vadí! Jízda autem je šílená i na klávesnici. Míření je taky divný...
Akorát recenzenti jsou totálně mimo, nebo to dostali zadarmo. Nevím. Ta hra je fakt sra*ka, copak to nevidíte?

|   |  Odpovědět
avatar
17. 12. 2020 08:31

no určitě vadí, jízdní model aut je snad nejhorší který jsem kdy zažil, a střílení je prostě parodie na ovládání zbraně, je to něco neuvěřitelného že ta hra dostane víc jak 0,01 z 10

|   |  Odpovědět
Net  |  17. 12. 2020 08:42

Jízda autem i míření mi přijde divné i na klávesnici a myši, ale zvykám si. Nicméně zatím moc nestřílím a po městě se radši projdu.

|   |  Odpovědět
rasasak  |  17. 12. 2020 13:57

Já si zase nedovedu představit hrát hru na gamepadu ... každý jsme nějaký :D

|   |  Odpovědět
Peci  |  16. 12. 2020 21:46

Nevím kde všichni berou tu záplavu bugů? Po 15h hraní jsem se setkal s doslova několika grafickými bugy nezásadního charakteru (nedoskočení jedné HD textury na beneru atd.) a jedním spíše legračním bugem kde byl chybně vedený pathfinging pro auta a projížděla svodidlem přičemž z nich létaly součástky na všecny strany. Nic co by ničilo gameplay. Grafika fenomenální, příběh a animace pecka, RPG prvky super, množství různých přístupů k řešení misí, celkově se jedná o fenomenální hru. Až jí několika patchema přeleští, tak bude možná lepší než Zaklínač. Mimochodem, když někdo kritizuje bugy, tak se podívejte v jakým stavu je po 8mi letech Skirim, kterej pořád trpí záplavou bugů, které rozbíjí questy, podle mě je Cyberpunk procházka růžovým sadem.

|   |  Odpovědět
Petr  |  16. 12. 2020 18:51

Tak nevím, jestli hrajeme všichni stejnou hru? Umělá inteligence je naprosto ubohá, střilení je naprosto tupé, odpovídající kvalitě 10 let zpátky. Gunplay a feel ze hry je opravdu hodně mizerné.

RPG prvky? Zkuste si někdy loadnout po rozhovoru hru, zjistíte že cesty v rozhovorech vedou v 80% případů na naprosto stejný scénář.

Hudba je naprosto příšerná, jak z ostrovního gangsta klubu, absolutně neladící k tématu cyberpunk.

A mohl bych pokračovat. Upozorňuji, že jsem nesledoval vývoj hry a neúčastnil jsem se Hypu.

Když si zahraju DeusEX 1 , tak když odmyslím grafiku z hlediska herních prvků i chování nepřátel, RPG prvků je to o hodně lepší hra než takhle sr****.

|   |  Odpovědět
MaestroGuseppe  |  17. 12. 2020 15:58

To máš pravdu, hra vyšla asi ve stejném stavu jako Fallout 76, nedá se to srovnat ani s EA nebo Ubisoftem, protože jejich hry nikdy nevyšly v tak mizerném stavu s tak mizernou AI. Policie se spawnuje na místě kde stojí V, npc ani nemají AI na řízení aut, takže ve hře nejsou žádné honičky aut mimo hlavní mise a závody, mizející auta a postavy na ulici, brzdná dráha aut je asi tak 1 km, když vyskočíš z auta co jede 160 km/h, tak si V stoupne jakoby nic... A tohle vše jim trvalo naprogramovat 8 let?

|   |  Odpovědět
16. 12. 2020 18:36

Tak vám teda pěkně děkujeme 😝

|   |  Odpovědět
avatar
16. 12. 2020 13:49

bohužel se jedná o pre-alfa verzi hry která k tomu aby byla hratelná a s aktuální grafikou má před sebou tak cca 10 let vývoje

|   |  Odpovědět
17. 12. 2020 11:04

To je samozřejmě blbost. Je to aktuální moderní hra, která jede dobře na aktuálním moderním hardware. Pokud si někdo myslel, že si to bude užívat na starém šrotu, tak byl velmi naivní.

|   |  Odpovědět
Ondra  |  16. 12. 2020 09:27

když s tím začali dosluhovala PS3 a X360, že za 7 let nebo kolik to nedokázali vyladit na konzole, na které to celou dobu dělali je minimálně zvláštní

|   |  Odpovědět
Marek  |  16. 12. 2020 17:21

... Prostě mám doma pohlednice, mapu, a samolepky v krabici na PS 4 za 1.700,-Kč.. Že prej si mám dát pozor při nákupu tohoto díla...

|   |  Odpovědět
17. 12. 2020 11:03

Jenže oni to museli postupně přizpůsobovat moderním technologiím. Obecně když se začíná vývoj hry, tak se to vždycky ladí na hardware, který bude k dispozici v době vydání, protože logicky je blbost, aby to vydali a v tu chvíli to bylo už graficky zoufale zastaralé. A teprve potom se to začne zpětně ořezávat, aby to jelo i na slabších krámech. Naopak to nejde, že by to udělali nenáročné (a samozřejmě taky graficky ne tak hezke) a jen pro výkonný hardware to zkoušeli graficky vylepšit. A upřímě, hru takového typu si přece nikdo nepořizuje proto, aby vypadala jako starý Doom nebo něco podobného, ale aby si naplno užil tu atmosféru s moderními technologiemi grafiky. Ty staré konzoly prostě mají výkon podstatně slabší, než aktuální hardware a není žádná možnost, jak to zoptimalizovat. Vždycky to bude buď hnusně vypadat a nebo mít špatné fps. A jelikož hry na konzoly obecně preferují plynulost, musela jít grafika do kopru. Takže na tom fakt není nic zvláštního, opravdu nemůže nikdo čekat moderní herní zážitek na 7 let starém hardware a ty současné konzoly jsou na tom výkonově opravdu blbě, nedosahují ani výkonu dnešního základního počítače na hry s nějakou GTX 1650.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor