Cyberpunk 2077 odhaluje efekty ray tracingu a podporu DLSS 2.0

Také Cyberpunk 2077 se pochlubí nejmodernějšími grafickými technologiemi.

Cyberpunk 2077 se včera připomenul v plné parádě celou řadou videí a Nvidia mimo jiné odhalila trošku více z připravovaných grafických vychytávek, jako je ray tracing nebo technologie DLSS 2.0, která byla k vidění např. v akční adventuře Control. 

Hráči se ve hře Cyberpunk 2077 mohou těšit na tyto ray-tracované efekty už během vydání:
 
  • Ray-tracovaná technologie Ambient Occlusion – technologie ambient occlusion je metoda stínování a vykreslování používaná k výpočtu toho, jak moc je každý bod ve scéně vystaven okolnímu osvětlení. Její použití umožňuje vykreslování nových stínu technologie ambient occlusion, které vrhají objekty na zemi a které přirozeným způsobem ztmavují povrchy, předměty a další herní prvky. Ve hře Cyberpunk 2077 je možné ray-tracovanou technologii ambient occlusion použít společně s místním osvětlením, a to pro odhadnutí efektů místního stínování v bodech, kde stíny chybí – to značně vylepšuje kvalitu efektů technologie ambient occlusion.
  • Ray-tracované dynamické osvětlení – tento efekt zachycuje světelnost nebe a také světlo vyzařované různými povrchy, které je obtížné vykreslovat pomocí tradičních technik. Po zapnutí tohoto efektu billboardy a další osvětlené povrchy a objekty zesvětlují své okolí přirozeně zbarveným světlem a Slunce i Měsíc realisticky osvětlují město Night City.
  • Ray-tracované odrazy – ve hře Cyberpunk 2077 jsou ray-tracované odrazy používány na všech površích a dokáží pokrýt až několikakilometrovou plochu, což umožňuje dosáhnout realistických odrazů na velké vzdálenosti. Jsou přítomné u zamlžených i průhledných objektů a povrchů a prostřednictvím jednoho odražení paprsků od scény simulují způsob, jakým se světlo odráží od lesklých a kovových povrchů.
  • Ray-tracované stíny – ray-tracing vývojářům umožňuje do her přinášet dokonalé stíny bez kompromisů a bez omezení stínových map. Ve hře Cyberpunk 2077jsou přidány směrové stíny plynoucí ze slunečního a měsíčního svitu, které jsou založeny na síle světla, rozptylování světla v mracích a dalších faktorech.

Očekává se, že ray-tracing i DLSS 2.0 budou dostupné hned při uvedení Cyberpunk 2077 dne 19. listopadu 2020.

"Cyberpunk 2077 je jednou z nejočekávanějších her všech dob," říká Jason Paul, vice prezident marketingu platformy GeForce ve společnosti Nvidia. "Společně s neuvěřitelnou schopností CD Projekt RED vyprávět příběhy a skvělou uměleckou stránkou učiní z Cyberpunku 2077 hru, kterou si v roce 2020 musíte zahrát."

Zdroj: TZ

 
 
 
 

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Do prodeje míří Playstation 5 s retro designem, kusů je extrémně málo

Do prodeje míří Playstation 5 s retro designem, ku…

Chcete svou konzoli s příchutí kultovní PS2? Pak si pospěšte.

5.  1.  2021 | |1 N/A
Daniel Pánek
PlayStation 5Konzole
Hry zadarmo nebo se slevou: Vše nejlevnější do nového roku

Hry zadarmo nebo se slevou: Vše nejlevnější do nov…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

1.  1.  2021 | |6 N/A
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce
10 největších zklamání odcházející generace aneb co se opravdu nepovedlo

10 největších zklamání odcházející generace aneb c…

Odcházející generace nejen herních konzolí, ale i her, nás v mnoha věcech potěšila, ale i v mnohých zklamala. Vybrali jsme největší zklamání posledních let.

2.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma