Cyberpunk 2077 poodhaluje více o questech a zločineckém systému

Bude to dlouhé a bude to detailní.

Pokud se stejně jako my těšíte na očekávané RPG Cyberpunk 2077, pak zbystřete. Na Redditu se před pár dny objevil macatý Q&A s tvůrčím týmem a všichni se tak mohli dozvědět další šťavnaté detaily a informace o hře. Pojďme se tedy na něco z toho podívat více zblízka. 

Tak především, CD Projekt se opravdu snaží vytvořit velmi detailní hru s hlubokým smyslem. Má to vliv na všechno. Střídání dne a noci je organickým cyklem, který má vliv na hratelnost a prostředí. Během questů tak mohou být podle denní doby některá místa více zalidněná, případně lépe hlídaná a naopak. Někdo už spí, další se probouzí a hráč tak musí pružně reagovat na vyvíjející se situaci. Některé příběhové situace se dokonce mohou odehrávat trochu jinak podle toho, v jaké denní době se odehrávají. 

Stejně přizpůsobivý je i zločinecký systém ve městě. Pokud vás například policie uvidí páchat menší zločin jako bitka na ulici, dost možná se vůbec nebude vměšovat, protože je to obyčejný život v Night City. To už neplatí o střelbě na veřejnosti nebo řízení skrz dav. 

Struktura questů a nepovinných úkolů je mnohem propracovanější. Zaklínač 3 fungoval na bázi větve, ze které čas od času vyrostla další cestička, která šla paralelně s příběhovým questem. V Cyberpunku jsou větve mnohem rozrostlejší a navíc se více větví a propojují navzájem. Množství questů je tak propojeno a vzájemně se ovlivňují, takže pak má hráč mnohem větší pocit, že je vše nějakým způsobem ovlivňováno a propojováno. 

Cyberpunk 2077 vychází 16. dubna příštího roku pro PC, PS4 a Xbox One.

Váš názor Další článek: Codemasters kupují Slightly Mad Studios za tři čtvrtě miliardy

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,