Cyberpunk 2077 vám dá dostatek důvodů a prostoru pro opětovné hraní

Hra nabídne množství různorodých odboček a příběhových kliček.

Už z dřívějších rozhovorů víme, že bude Cyberpunk 2077 z hlediska velikosti o něco menší, než Zaklínač 3. To ale vynahradí především mnohem nabitějším a detailnějším prostředím města a jeho okolí. Znamená to také, že bude na mapě mnohem více událostí a činností, které bude možné provádět. A to hraničí s vyšší znovuhratelností.

Mimo příběhovou kampaň totiž bude město doslova nabité všemožnými nepovinnými questy, úkoly, výzvami a náhodnými událostmi, na které hráč narazí. Některé nepovinné questy budou mít navíc větvené příběhové cesty a kličky, které budou pro změnu napojené na další questy a často dokonce i na samotný příběh a kampaň. 

A právě zde přichází na řadu ona znovuhratelnost. Vzájemných propojení a alternativních cestiček totiž bude tolik, že prý žádný z hračů nepůjde úplně stejnou cestou. A to ani nemluvíme o několika alternativních koncích, ke kterým dorazíte právě prostřednictvím všemožných výzev a questů, které mění vaši pouť příběhem a to, jak na vás reaguje okolí, jak vás budou vnímat NPC postavy a co vám bude dovoleno. 

Cyberpunk 2077 vychází 16. dubna příštího roku pro PC, PS4 a Xbox One.

Váš názor Další článek: Sociální gigant Facebook kupuje české studio Beat Games

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,