CZ patch 1.3 pro Heroes 4

Společnost CD Projekt oznámila, že patch 1.3 na českou verzi Heroes of Might and Magic IV se v dohledné době objeví na www.cdprojekt.cz.

Všeobecné

Dvojité kliknutí na portrét hrdiny, který se nachází v karavaně, už více nezpůsobí pád hry.

Z obrazovky města Tvrz byla odstraněna možnost naučit se kouzla.
 
Vítězství ve hře po boji o obsazený důl už nezpůsobí pád hry.
 
Byla odstraněna chyba v případě, že je prázdný "skript pro zobrazení zprávy".

Ukládání a následné nahrávání při boji o opuštěný důl už nepůsobí pád hry.

V obrazovce bojových nastavení přibyla možnost zobrazení mřížky a stínu pohybu jednotek.

Byly opraveny chyby při přehrávání hudby.

Bylo opraveno zpomalení hry, pokud byla po delší dobu ponechána v nečinnosti.

Bylo opravené neuvolňování paměti během hry.

Na hřbitovech už nebudou "zakopené" žádné artefakty.

Mrtví hrdinové nyní nebudou moci získávat body z fontány svěžesti.

Karavany už nebudou moci procházet přes posádky nepřátelských věží.

Pokud se k hrdinovi přidají počítačem řízené nestvůry, předají mu věci, které mají u sebe.

U idolu štěstí bylo v počítačové inteligenci opraveno číselné vyjádření.
 
Kouzla "fantóm" a "vytvoření iluze" se nyní vrší jedno na druhé.

Do obrazovky nejlepších výsledků v kampaních lze nyní vpisovat jména.

Nové nejvyšší skóre už nyní nepřepíše to předcházející.

Byla opravena líheň nestvůr, která zvýšila počet hlídajících jednotek poté, co jsi s nimi odmítli bojovat.

Escape nyní na obrazovce boje funguje jako zrušení příkazu.

Klávesová zkratka Alt+M nyní vyvolá správné menu.

Příkaz F4 nyní během boje zapíná či vypíná režim plné obrazovky.

V obrazovce nahrávání hry nyní fungují i klávesy [Esc], [Enter] a klávesy se šipkami.

Na obrazovce zobrazení světa fungují klávesy [Esc] a [Enter].

V bažinách byla vylepšena funkčnost boje.

Při útoku na městskou bránu se už harpyje nebudou proměňovat v mágy.

Počítač již neopomíjí životopisy hrdinů.

Byla opravena grafika fontány v upířím sídle.

Portál nestvůr bude nyní uvádět správné názvy oblud.

Byla opravena chyba při pozastavování a opětovném spouštění příběhů na obrazovce nastavení map kampaní.

Pokud jednotka nebude moci projít teleportem, který je zablokován z druhé strany, objeví se zpráva s příslušnou informací.

Pokud se pokusíš o útěk příliš blízko města, zobrazí se nyní správná zpráva.

Ttlačítko volby hlídajících nestvůr bylo ponecháno pouze u první mapy každé kampaně.

Bylo znemožněno opětovné spuštění hry, když už hra je spuštěna.

Na obrazovce nákupu bojovníků bylo opraveno odříznutí poslední číslice u čísel vyšších než 100 000.

Byla upravena poloha ikon u dialogu portálu.

Na obrazovce nejlepších výsledků bude nyní kliknutí na prázdné místo u posuvníku listovat na další či předchozí stránku.

Pokud hra skončí bojem, hudba nyní se nebude přenášed do prologu následující mapy.

Morálka vyšší než 10 bude nyní uvedena správně.

Byla opravena zpráva při zničení oltáře.

V případě, že se pokusíš uprchnout z obležení a nevlastníš žádná další města, zobrazí se správná zpráva.

U nastavení "rychlosti boje" byla přidána informace po kliknutí pravým tlačítkem myši.

Při najetí myší na tlačítka Nahrát/Zrušit se nyní objeví text i informace po kliknutí pravým tlačítkem.

U dialogu nákupu budovy se nyní zobrazí opravený text.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu u dialogu postupu na novou úroveň.
 
Bylo opraveno chybné zarovnání textu, pokud jsi zdvihl batoh.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce ceny za kouzlo.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce knihy kouzel.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce kovárny.

Byla opravena chyba v textu při kliknutím pravým tlačítkem na maják.

Byly opraveny chyby v zarovnání textu na obrazovce najímání bojovníků ve městě.

Bylo opraveno zarovnání po pravém kliknutí na ikonu první schopnosti.

Při rozlišení 1024x768 a vyšším byly opraveny chyby v textu u informace po pravém kliknutí na týdenní nárůst bojovníků.

U popisu kouzla "tekutý písek" bylo přidáno chybějící slovní spojení "tekutý písek".

Byl opraven text po najetí myší na "Koupit vše" na obrazovce tržiště.

Bylo opraveno formátování u počtu zlaťáků po nákupu předmětu na obrazovce kovárny.

Byla opravena chyba v textu u "kouzelného kruhu".

Byla opravena gramatická chyba ve zprávě u magické studny.

Byl opraven text po pravém kliknutí na správce města na obrazovce města.

U informace po pravém kliknutí na přístav bylo přidáno použití karavany.

Byl opraven text po najetí myší na "chýši mága".

Byl opraven text u "štítu <přesvědčení>", aby přesně odpovídal schopnosti týkající se ochrany jednotky.

Opravy map

Kampaně:
Cena míru - "Na rozcestí"
Už nebudeš moci bez boje ukrást všechny poklady, které "střeží" elfové na [58, 129].

Cena míru - "Důvěra mezi vojevůdci"
Bylo opraveno uspořádání zprávy na [121,81].

Cena míru - "Služebník"
Už nebudeš moci bez boje ukrást většinu pokladů za nomády na [82,107] a kámen za zlatými golemy na [58, 22].

Cena míru - "Nevysvětlitelná zrada"
Byla opravena zpráva při osvobození hrdiny Reeda z vězení.
Byl opraven překlep u události druhého dne.
Už nebudeš moci bez boje krást poklady za zlatými golemy na [103, 170].

Cena míru - "Zabít Nesmrtelného"
Na obrazovce kampaně byl při přenášení přidán popis u hrdiny Kodge.

Elwin a Shaera - "Znamení tygra"
Nyní je přístupná pila na [74,73].
Ve městě na [107,108] už nelze postavit přístav.

Pravá čepel - "Vytažení Čepele"
Orákulum nyní umístí poklad na přístupné místo.

Sláva dní minulých - "Nová cesta"
Oranžová strážní brána na [31,41] byla změněna na tyrkysovou strážní bránu.
Oranžový stan na [32,21] byl změněn na tyrkysový stan.

Jednotlivé scénáře:

"Jen další válka o doly"
Bylo opraveno možné selhání programu při tahu počítače.

"Beebee a tři prasata"
Podmínky vítězství nyní fungují správně.

"Dračí hněv"
Orákulum nyní umístí poklad na přístupné místo.

"Zanfasova soutěž"
Oblast na [126,247] je nyní přístupná.
Lodě vytvořené na [195,215] jsou také zpřístupněny.

"Námořní politika"
Plující láhev na [120,115] nyní funguje správně.

"Za jezerem"
Bylo opraveno formátování částky zlaťáků u zprávy na [40,60].

"Malá klaustrofobie"
Byla zvýšena úroveň hrdinů, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.

"Revoluce"
Byly zvýšeny počáteční suroviny a jednotky, s nimiž začínají počítačem řízení hráči.

"Utíkej! Cronx přichází!"
Byl snížen počet jednotek, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.
Artefakt Zbroj života na [36, 23] byl změněn na Zlatou plátovou zbroj, kterou mohou používat všechna povolání.

"Návrat ďábla"
Mapa je nyní obtížnější, neboť byla zvýšena úroveň Mefista (hrdiny, kterého máte porazit).

"Hledání starých hrdinů"
Byl snížen počet jednotek, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.

"Nudná hora"
Poblíž hlavního města, s nímž hráči začínají, byly přidány nějaké další zdroje.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Kingdom Come: Deliverance - prožijte č…

Česká hra ze středověku se dočkala finálního vydání. Po dlouholetém vývoji máte možnost okusit hru, jaká tu ještě nebyla. RPG inspirované českou historií a vyvíjené s důrazem na středověkou realitu. Stojí za to hru pořizovat? Dozvíte se v recenzi!

13.  2.  2018 | | 120 N/A
Kingdom Come: Deliverance je úžasná česká hra, se kterou prožijete středověk

Kingdom Come: Deliverance je úžasná če…

Kingdom Come: Deliverance je nejočekávanější hrou roku 2018. Hra se středověkým námětem čerpá z české historie a slibuje doposud nevídaný herní zážitek založený na tvrdé realitě a precizním zpracování.

5.  2.  2018 | | 75 N/A
Mapa Kingdom Come: Deliverance je krásným příkladem středověké historie

Mapa Kingdom Come: Deliverance je krás…

Při tvorbě světa Kingdom Come: Deliverance samozřejmě nemohli tvůrci zahrnout celou republiku. Nakonec si vybrali okolí města Rataje nad Sázavou, nacházejícího se v okrese Kutná Hora. Jak to dopadlo?

11.  2.  2018 | | 12 N/A
Nejlákavější hry v předběžném přístupu: ještě nejsou hotové, ale už můžete pařit

Nejlákavější hry v předběžném přístupu…

Předběžný přístup ke hře, neboli Early Access, je novodobým trendem. Vývojáři vydají svoji hru ještě nedokončenou, přičemž hráči tolerují různé nedodělky a dávají autorům zpětnou vazbu. Díky tomu jsou hry s předběžným přístupem zpravidla velmi propracované a vyladěné komunitou hráčů. Máme pro vás 10 tipů na skvělé hry v předběžném přístupu!

2.  2.  2018 | | 5 N/A
Jak vypadá Kingdom Come: podívejte se na obrázky z českého středověku

Jak vypadá Kingdom Come: podívejte se …

Kingdom Come bude výpravou do středověku se vším všudy. České lesy, věrohodné souboje a příběhové zvraty, které otřásly zemí. Pojďme se podívat na všechny dostupné pohlednice z výletu.

8.  2.  2018 | | 17 N/A
V Kingdom Come: Deliverance se musíte naučit řádně oblékat a obrnit

V Kingdom Come: Deliverance se musíte …

V očekávaném českém RPG nebudou věrohodné jen souboje, ale také způsob oblékání a využívání brnění.

7.  2.  2018 |
Kingdom Come: Deliverance už prodalo téměř 500 tisíc kopií

Kingdom Come: Deliverance už prodalo t…

Nehledě na bugy a další technické nepříjemnosti se Kingdom Come v prodejích pěkně daří.

15.  2.  2018 | | 5 N/A
Jak Kingdom Come redefinuje pojetí soubojů z pohledu první osoby

Jak Kingdom Come redefinuje pojetí sou…

Souboje z pohledu první osoby byly vždy kamenem úrazu mnoha her. Warhorse má na to svůj vlastní přístup.

6.  2.  2018 | | 3 N/A