Další detaily ohledně Zaklínače 3 poodkrývají zbraně, grafiku a další

vytisknout velikost písma
Hra, která byla zvolena jako jeden z nejočekávanějších RPG titulů roku, o sobě zase dává vědět v podobě nahlédnutí do herních mechanismů.

I přes pár odkladů vypadá třetí Zaklínač stále skvostně a díky nedávné prezentaci, na které si bylo možné hru osahat, a také Q&A s vývojáři jsme se dočkali další nadílky detailů a informací ze zákulisí vývoje.

Titul nabídne velkou škálu zbraní, které budeme postupně nacházet a odemykat s přibývajícím levelem. Příjemným vylepšením je také opotřebování zbraní. Váš meč se postupným používáním začne ničit a otupí se, takže budete muset navštívit kováře, který vám ho znovu nabrousí nebo opraví. Navíc si zbraně přizpůsobíte svému stylu, nejde tedy pouze o dva meče.

Witcher_3_Wild_Hunt_e3_2014-26.jpg

Těšit se můžeme na maximálně přizpůsobitelné uživatelské rozhraní a také grafické nastavení, vyhraje se opravdu každý. Hra má také pěkně propracovaný a masivní strom schopností.  K dispozici podle odhadů bude pět jednotlivých stromů schopností, každý navíc s pěti úrovněmi a poté pěti jednotlivými skilly. Každá schopnost má tři nebo čtyři úrovně k odemknutí. To už je pořádný fičák, který i po několika desítkách hodin hraní nebude celý dostupný a pravděpodobně nepůjde odemknout naprosto vše během prvního hraní.

To ovšem není vše. Poté, co si odemčete schopnost, musíte si ji také aktivovat. Toho dosáhnete tak, že vložíte předmět do odděleného stromu schopností, který má ovšem omezenou kapacitu. Aktivované schopnosti ovlivní Geraltův způsob boje nebo jeho chování. Poté můžete schopnosti kombinovat tak, abyste získali co největší výhodu proti vašemu nadcházejícímu nepříteli. Samozřejmostí jsou mutageny, které velmi ovlivňují Geraltův stav.

2676228-the_witcher_3-wild_hunt_dialogue_sequences_feature_new_dynamic_camera.png

Další věcí, před čím vývojáři varují je obtížnost. Hra vás ani na nejnižší úrovni nebude vodit za ručičku a pokud si prostě nebudete dávat pozor na svoji zadní část těla, tak na ni pořádně dostanete. Dočkáme se také poměrně zajímavé škály počasí. Od sněhu, bouřky, různých typů deště až po krásné sluníčko, které vás vybízí k opalování. Prolínání dne a noci je také velice propracované. Těšit se můžeme i na inteligenci nepřátel, která bude reagovat na klimatické podmínky i měnící se situaci kolem. To platí nejen o lidech, ale i zvířatech a monstrech.

Potěší různorodí spojenci na vašich cestách, kteří používají své vlastní taktiky a bojové styly nezávisle na vás. Jedna ženština tak například bude čekat, než se nepřátelé zaměří na vás a poté zabodne nůž někomu do zad pro větší poškození. Také nepřátelé jsou extrémně chytří, používají taktiky, spolupracují a jsou si vědomí okolí.

Jestli vše dopadne tak jak má, a hra bude pěkně optimalizovaná s minimem bugů, určitě se bude jednat o RPG roku a zabaví i hráče, kteří zrovna nejsou fanoušky tohoto žánru. Nám nezbývá nic jiného, než přát vývojářům pevné nervy a i trochu toho štěstíčka. Pravda se nám odhalí 19. května 2015.

Mohlo by vás zajímat

PC | PS4 | Xbox One | RPG | Preview

Zaklínač 3: Divoký Hon - připravte se na orgie

PC | PS4 | Xbox One | RPG | Spekulace

Nový Zaklínač možná bude mít i šílenou obtížnost

PC | PS4 | Xbox One | Akce | RPG | Komentář

Zaklínač 3 zatím běží na PS4 v 1080p, na Xbox One v 900p

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 20 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A