Každá hra od mistra Kodžimy hodlá přinést revoluci do herního průmyslu. Tentokrát ale nepůjde jen o ten herní.
Hideo Kodžima a jeho studio Kojima Productions se vždy snažilo o originální a nevšední příběhy a revoluční skoky v herním průmyslu, ať už z hlediska technologií nebo herních mechanismů. V rozhovoru pro Destructoid se nyní Hideo nechal slyšet, že další projekt studio hodlá zcela smazat hranice mezi herním médiem a zábavním průmyslem jako takovým, jak už se děje nějakou dobu.
"Jde o velký titul, a také titul, který je pro nás novou výzvou. Jak se hranice mezi průmysly médii začínají stírat, chci využít tento rok pro velký krok vstříc novým výzvám, novým médiím a jak v nich vyjadřujeme své myšlenky," řekl Kodžima.
Ostatně téměř všechny hry geniálního tvůrce se snažily mazat hranici mezi hrou a filmem a nejnovější projekt zdá se bude zasahovat do pomezí mezi médii ještě více.