Další screenshoty z Wheel of Time

Diskuze čtenářů k článku

Roadrunner  |  25. 03. 2002 11:10

Člověk, který pěje chválu na engine Unrealu nemá v branži co dělat, pokud něco chodí lépe s Voodoo1, než s TNT2, tak to nemůže nikdo rozumný chválit (je to způsobeno přechodem od Glide k D3D a OpenGL u hotového engine). Existuje celá řada enginů, které technologicky sráží unreal na kolena (Quake2, Lithtech, něco na čem běží Requiem...), nemluvě o tom, že silní a úspěšní výrobci už mají hotové nové verze (Q3,LT2).
Je to škoda, hry od Legendu byly vždy velmi dobré a dost jsem se těšil...dokud jsem neupgradoval.

 |   |  Odpovědět
David Hanousek  |  25. 03. 2002 11:10

Engine Unrealu je velmi dobrý - slabinu v jeho orientaci na Glide do velké míry řeší patche. O výhodách a nevýhodách jednotlivých enginů je samozřejmě možné polemizovat poměrně dlouho.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět g…

Jestli něco Ubisoft umí, pak jsou to pestré světy, lákající k focení.

16.  1.  2021 | |11 N/A
Daniel Pánek
Assassin's Creed ValhallaGalerie
Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých nikdo nic nečekal

Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých ni…

Od následujících her si hráči příliš neslibovali, přesto všechny dokázaly překvapit.

12.  1.  2021 | |10 N/A
Ladislav Novák
Téma
10 největších překvapení minulé generace, která nás potěšila

10 největších překvapení minulé generace, která ná…

Končící éra Xbox One a PS4 přinesla mnoho velkých změn. Jaké nás nejvíce překvapily?

18.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma