Dan Houser promluvil o nemrtvých v RDR

Kreativní ředitel a zároveň jeden ze zakladatelů tvůrčího celku Rockstar Games, Dan Houser, redaktorům zahraničního serveru GameSpot nedávno v rozhovoru prozradil, proč se rozhodli zaplavit nemrtvou chátrou zrovna svět westernové střílečky Red Dead Redemption.

"Celou dějovou linku Undead Nightmare si projdete v kůži Johna, nicméně půjde o zcela samostatný příběh," nechal se slyšet Houser. "Pomineme-li, že je zasazený do světa Red Dead Redemption, nemá s hlavní zápletkou hry pranic společného."

Dál pak Dan uvedl, že si svět RDR a jeho hlavního protagonistu, Johna Marstona, vybrali především proto, že jim do role lovce zombie pasoval mnohem víc než Niko Bellic z Grand Theft Auto 4, či CJ Johnson z GTA: San Andreas.

Zdroj: Gamespot

Dostupné pro: X360, PS3
Žánr: Akce | westernová akce
Výrobce: Rockstar San Diego | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 21. května 2010
  • Živoucí svět
  • Postavy a příběh
  • Spousta zábavy
  • Western jak bič
  • Hrst bugů, pokles FPS
  • Prázdnější free roam
Související články
  1. Následník Red Dead vás odvaří
  2. Zombie v Red Dead Redemption
  3. Dělá se na Red Dead Redemption 2?

Nejnovější komentáře