Danta se v novém Devil May Cry snaží zničit samotné město

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

AG  |  08. 12. 2011 21:29

COD + TR = DMC? WTF?

 |   |  Odpovědět
Dethklok  |  09. 12. 2011 13:11

No jeste ze alespon vyjdou HD verze puvodnich tri DMC. Spolu s DMC 4 tvori jedine prave, zname, vydane a doposud i ohlasene DMC tituly.

 |   |  Odpovědět
09. 12. 2011 13:21

DmC je oficiálně ohlášený titul ze série Devil May Cry. Jen bude zřejmě nekanonický a nedělá ho interní studio Capcom.

 |   |  Odpovědět
Dethklok  |  09. 12. 2011 13:27

Vim vim. Ja to bral s trochou te nadsazky. Vzhledem k tomu, ze mne jako fandu predchozich dilu tento novy "dil" absolutne nepotesil, se tak nejak snazim si vsugerovat, ze vlastne zadny dalsi dil od externiho studia nebyl ohlasen a tak nikdy ani nevyjde :)

 |   |  Odpovědět
09. 12. 2011 13:39

Tak je to klasický reboot, takže se dá myslím bez problémů ignorovat. :) Nicméně já si počkám se soudy až na finální hru, kdo ví, třeba to bude i lepší než původní díly. Třeba ne. Nicméně Ninja Theory jsou schopným týmem, jejich obě hry mám rád a podle mě jsou výborníými vypravěči. A tohle prostě vypadá cool, i když jiným způsobem než japonské díly. Což se nelze divit.

 |   |  Odpovědět
Dethklok  |  09. 12. 2011 14:07

Pro mne je hlavni problem prave to, ze puvodni DMC ma urcity graficky styl a Dante byl spravny akcni hlaskujici superhrdina. to u tohodle cucaka nejak nemuzu porad najit. Navic puvodni hry byly zname pro sve bitvy s velkym monzstvim protivniku, a to zatim zadny trailer neukazal.

Jinak, jak jsem uz rekl, nemuzu prenest pres srdce novy design hlavniho hrdiny. Proc neudelat novou hru, ale nechat alespon vzezreni Danteho trochu podobne puvodnimu? O podobnosti mezi designem Danteho a Antoniadese nebudu snad radeji ani mluvit.

 |   |  Odpovědět
09. 12. 2011 14:29

Důvod změny podle mě je, že původní Dante byl až moc japonský a japonské hry prostě dneska už moc nefrčí. Capcom se snaží kolik let procpat na lukrativnější západní trhy, protože jen u nich si evidentně nevydělají.

A že je hlavní hrdina podobný designerovi? No a co, zřejmě si něco podobného v Capcomu představovali, když to schválili. Mě to nijak neuráží, spousta herních studií využívá obličejů tvůrců do her. Mám pocit, že se něco podobného řešilo i u nového Deus Ex, ne?

Co se týče bitek, už Heavenly Sword měl opravdu epické scény, takže tady to snad zvládnou taky. Ale to se uvidí. Žádnou hru nezatratím před tím, než si ji zahraju. A jestli to od Capcomu byla chyba, ukáží až prodeje. Což je bohužel asi to nejdůležitější dneska.

 |   |  Odpovědět
Dethklok  |  09. 12. 2011 20:39

No jo. Naucene ty prupovidky mate hezky, to se vam musi nechat. Ja to ale proste nemuzu prenest pres srdce. Nevim, jestli jste fanousek minulych dilu, a japonskeho vzhledu Danteho, ale pro mne to je proste klasika. A do klasiky se nerejpe ... rozhodne ne takto. Vim ze nemam odsuzovat, dokud jsem nezkusil, ale protoze nehle Dante neni vlastne ani Dante, tak si tuhle hru asi necham ujit.

PS: Dante byl az moc japonsky. Vsak jak by taky ne, kdyz je to kua japonska hra. Japonske hry dneska nefrci. No nevim ... podivejte se do USA na jejich soucasnou tvorbu animovanych serialu. Jak se tam krasne snazi obslehnout anime. Takze asi jak kde. Jen aby to nakonec nedopadlo tak, ze pro Japonce to bude moc zapadni a pro nejaponske publikum takove nemastne, neslane.

 |   |  Odpovědět
10. 12. 2011 02:09

Z Japonska jsem si přivezl jedinou velkou figurku a to Danta z DMC 3 (tuhle litterb0x.devils-lair.org ... ), takže se za fanouška docela považuju. Koukal sem i na DMC anime, ale to mi přislo dost slabý.

Jen jsem prostě velmi tolerantní fanoušek, který rád zkouší nové věci, to je vše.

Ad japonské hry, stačí sledovat vyjádření lidí z Capcomu, Square Enix a podobně. Animovanou tvorbu bych do toho nepletl.

 |   |  Odpovědět
Dethklok  |  10. 12. 2011 17:08

I stand mightily corrected, as they say ...

Krasna figurka, to se musi nechat. No uvidime, taky jsem nadaval, ze toon Linka nikdy neprenesu pres srdce, a nakonec jsem si vsechny hry s nim oblibil.

Co se tyce japonskych her a jejich vztahu k animovane tvorbe .... chtel jsem jen rici, ze japonsky graficky styl jako takovy nabira na popularite stale vice. Je ale pravdou, ze pro zapadniho hrace zvykleho spise na ... jak to spravne rici ... zapadni graficke provedeni a pseudo-fotorealisticnost to muze byt nezkousnutelne.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor