Dark Souls 2: dobrodružství na infarkt (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

lp  |  13. 03. 2014 07:46

Tuto hru opravdu hrát nebudu, nevadí mi obtížnost ale co nenávídím je respawn a nemožnost uložení, v prvním díle mě vytočílo když jsem utloukl kostlivce, pak jsem si vzpoměl že jsem asi nechal něco ležet pod schody tak jsem sešel schody a pak se vrátím a kostlivec je tam ,hra letěla z kompu , no a ukládání tomu dává další ránu, opravdu nechápu jak někoho může bavit něco dělat znovu a znovu a znovu a znovu ....

 |   |  Odpovědět
Bubla  |  13. 03. 2014 08:30

Proto je to taky hardcore RPG :). Kdo na to nemá nervy, pro toho to fakt není a to nemyslím urážlivě, prostě je to tak:) Já se třeba děsně nudil u Skyrima, nikdy jsem u něj dedokázal vydržet dýl jak pár hodin a fakt jsem se snažil, vždyť to všichni tak vychvalovali:) Tady se musím snažit jen o to, abych nepřirostl ke gamepadu, abych neumřel na dehydrataci apod.. Lepší příběh a více kecání by tomu asi uškodilo, DS je skvělé tak jak je, ale psychicky si u toho člověk moc neodpočine:).

 |   |  Odpovědět
lp  |  13. 03. 2014 08:54

no to je právě co mi přišlo vždycky dívné , zvyšovat obtížnost tím že dám daleko od sebe save pointy nebo mě hra nutí opakovat to co už jsem jednou udělal, místo aby byly těžší souboje, hádanky apod. To už si můžu rovnou zvýšít obtížnost tím že budu sedět v průběhu hraní holým zadkem na rozpálené plotně. Ale každému sedí něco jiného, to chápu. Možná by bylo zajimavé sestavit žebříček toho co hráčům na hrách nejvíc vadí.

 |   |  Odpovědět
Bubla  |  13. 03. 2014 15:09

No jak se to "opakování toho samého" vezme. Tady prostě dojdeš k Bossovi a on tě na dvě rány zabije, což se ti hned tak u některé hry nestane. Nejdřív si řekneš, že to není možné, že toho přece nemůžeš porazit.. tak máš více možností, přizveš si kámoše, půjdeš jinam, poexpíš a povylepšuješ věci, abys na něj měl nebo se od něj necháš zabít ještě třeba 10x než zjistíš co na něj platí a porazíš ho.. a ten požitek z toho, to je jako droga:) teda pro mě, pro tebe to je třeba opruz, což chápu:). A ostatně to neplatí jen o bosech i běžné mobky tě dost často sejmou, ať je potkáš poprvé nebo po xté. Líbí se mi, že tu není žádná mapa, kde by ti blikal ukazatel - sem pojď a toto udělej ty retarde:). Taky se u toho občas pěkně rozčiluju, právě pro ty vzdálené savy a ztrátu duší při smrti, ale to pak znamená, že člověk je opatrnější a víc to prožívá. Taky kdyby tam byl třeba běžný save/load, prostě by to nebylo ono, člověk by si tak nedával pozor a jen by loadoval. Možná je to umělé zvýšení obtížnosti, ale je.Já jsem za takovouto hru vděčný, už nejsem nejmladší a her, které mě zaujmou čímdál víc ubývá, jsou stále blbovzdornější, nabušené online funkcemi a sociálními nesmysly, ale hratelnost nikde. To jen tak za sebe, že jsem se rozkecal:) tisíc lidí, tisíc chutí.

 |   |  Odpovědět
Dee  |  14. 03. 2014 20:23

Naprosto souhlasím
Ta motivace z permanentní obavy ze smrti hře dodává neuvěřitelnou atmosféru a je to jako droga...
Podobně mě kdysi dávno bavil Shadowman.

 |   |  Odpovědět
OCELOTR  |  14. 05. 2014 16:44

Jen se připojuji. Táhne mi taky už na 35, ve hrách jsem viděl snad už vše a jediné SOULS sérii se podařilo mě po dlouhé době vtáhnout. Jediný problém je, že od doby co hraju DS potažmo DS2 mi všechny ostatní hry přijdou stupidní, jednoduché a nepropracované. Takže minulé dva roky jsem hrál DARK SOULS, teď to další dva roky vidím na DARK SOULS 2. Zkoušel jsem FAR CRY 3, BATTLEFIELD 4, CRYSIS 3 jsou to pro mě nepochopitelně nudné blbosti, mě stačí moje SOULS

 |   |  Odpovědět
OCELOTR  |  14. 05. 2014 16:46

Jen se připojuji. Táhne mi taky už na 35, ve hrách jsem viděl snad už vše a jediné SOULS sérii se podařilo mě po dlouhé době vtáhnout. Jediný problém je, že od doby co hraju DS potažmo DS2 mi všechny ostatní hry přijdou stupidní, jednoduché a nepropracované. Takže minulé dva roky jsem hrál DARK SOULS, teď to další dva roky vidím na DARK SOULS 2. Zkoušel jsem FAR CRY 3, BATTLEFIELD 4, CRYSIS 3 jsou to pro mě nepochopitelně nudné blbosti, mě stačí moje SOULS

 |   |  Odpovědět
OCELOTR  |  14. 05. 2014 16:50

Jen se připojuji. Táhne mi taky už na 35, ve hrách jsem viděl snad už vše a jediné SOULS sérii se podařilo mě po dlouhé době vtáhnout. Jediný problém je, že od doby co hraju DS potažmo DS2 mi všechny ostatní hry přijdou stupidní, jednoduché a nepropracované. Takže minulé dva roky jsem hrál DARK SOULS, teď to další dva roky vidím na DARK SOULS 2. Zkoušel jsem FAR CRY 3, BATTLEFIELD 4, CRYSIS 3 jsou to pro mě nepochopitelně nudné blbosti, mě stačí moje SOULS

 |   |  Odpovědět
Waki  |  13. 03. 2014 16:07

Z nějakého záhadného důvodu mi právě DS přirostlo k srdci tím, že se mi dařilo, pokud jsem byl psychicky vyrovnaný a klidný. Vesměs jsme si tu hru užíval jako zloděj s dvěma dýkami, což vyžadovalo dost odhodlání... :) Ale i jinak. Navíc bylo fajn si občas dát maraton a vydržet u toho celý den, či jindy jen deset patnáct minut zkoušet na nepřátelích parry a pak to s pocitem uspokojení vypnout. Těším se na PC verzi.

 |   |  Odpovědět
SibochCZ  |  13. 03. 2014 08:47

Spoustu lokací lze proběhnout bez zabíjení nepřátel, viz. speedruny. Já tuhle hru ze začátku nesnášel, ale jakmile se ti to zažere pod kůži tak, už tě jen tak nepustí. Chce to trochu času a trpělivosti, pak budeš odměněn skvělým zážitkem. Pro mě osobně je DS největší srdcovka a to se nepovažuji za njk. RPG fandu. Atmosféra, souboje, lokace, možnosti zbraní atd. Sakra, nemůžu se dočkat na DS2

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  13. 03. 2014 10:16

Ta hra je prostě o tom, že děláš věci znovu, znovu a znovu, dokud se je nenaučíš dělat tak efektivně a tak pečlivě, abys byl připravený na další postup.

V zásadě je tvůj problém, že jsi něco zapomněl pod schody - co kdyby sis nevzpomněl a zapomněl tam nějaký cenný předmět? Takhle hra zajistí, že příště si dáš dobrý pozor, jestli jsi někde něco nezapomněl.

Jiné hry jsou taky o tom, že pořád opakuješ to stejné dokola, jenže tam není tak podstatný, jestli se něco naučíš a nebo ne, protože vždycky nějak přežiješ - ať už proto, že jsou ty hry jednoduché, nebo proto, že načteš uloženou pozici, nebo proto, že ti zajímavých předmětů padají tuny...

 |   |  Odpovědět
Waki  |  13. 03. 2014 16:02

Pokud jste šikovný, tak obvykle ty kostlivce můžete i ignorovat. Tomb of Giants je ale hezká mlaskárna. Nicméně zde by měl být hráč až v pozdější fázi hry, pokud nejste "pro" a neumíte si to dávat na 1. lv. Jsou tací, kteří celou hru prošli na úvodním lv. postavy. Navíc jste evidentně minul celý crafting možná...

 |   |  Odpovědět
Kentucky1  |  13. 03. 2014 10:10

Už se moc těším .) Jen mě v recenzi zarazili dvě věci:

1. Speciální ohniště, které dovolují cestovat mezi navštívenými lokacemi? Novinka? Já teda nevím ale příjde mi to stejné jako v jedničce ne? Tam se teda cestovalo skrz obyčejné ohniště (DS2 jsem ještě nehrál, ale podle popisu mi to sedí)

2. Za deset hodin 20x smrt? To je na obtížnost "easy" ? V jedničce to bylo za hodinu :)(nedalo mi to a musel jsem si rýpnout).

Jinak děkuji za recenzi

 |   |  Odpovědět
Bubla  |  13. 03. 2014 14:49

Cestovat mezi ohništi v jedničce šlo, ale ne hned od začátku a bylo to sakra utrpení do té doby:)) tady to jde hned, což fakt uvítám:) jinak v tom vlastně rozdíl není.

 |   |  Odpovědět
Kentucky1  |  13. 03. 2014 16:57

Sakra, ale jaká to byla najednou pohoda, to cestování....toho si člověk pak víc váží .) Ale ok, jestli je to tady od začátku, je to jen malé usnadnění. :)

 |   |  Odpovědět
fsad  |  28. 03. 2014 18:31

bude to jak ve wow nejdriv nam tam nasrali litajici blbosti pak rychlejsi a rychlejsi blbosti a pak takovi picoviny ze je to hrozne lehky uz.. snad se tomu DS vyvaruje

 |   |  Odpovědět
Rodrigo  |  31. 03. 2014 21:42

On ale napsal "více než 20x" ! Což klidně může být stokrát (to bude realitě asi mnohem blíž)

 |   |  Odpovědět
Pipin  |  13. 03. 2014 14:41

No, recenze nic moc, řekl bych. Vzásadě se zdá, že se to od původních Dark Souls vlastně neliší - což mi nevadí. Jak už tu zaznělo, cestovat mezi ohništi šlo i v DS1, ale autor to zjevně neví, protože zřejmě jedničku nehrál (i když z textu by se mohlo zdát, že ano) nebo ji nedohrál dostatečně daleko, každopádně je to takové odkopáníčko...

 |   |  Odpovědět
Kentucky1  |  13. 03. 2014 16:59

Ano tohle mě taky napadlo, proto jsem reagoval .)

Tak jak to bylo pane redaktore? Přiznejme se...Dyť o nic nejde, ne? :)

 |   |  Odpovědět
Waki  |  13. 03. 2014 15:59

Zdravím, nějaké info ohledně online hry by nebylo? Jak je to s invadováním oproti jedničce, nebo naopak při pomáhání ostatní hráčům? Rozdíly úrovní, limitace, odměny? To je také jedna z úžasných vlastností u DS1. Jak je to s obtížností se vůbec k někomu do hry dostat?

 |   |  Odpovědět
13. 03. 2014 16:27

Jak je uvedeno v poslední větě recenze, dojmy z multiplayeru přineseme brzy

 |   |  Odpovědět
Waki  |  13. 03. 2014 19:44

Ah, moje chyba. Díky.:)

 |   |  Odpovědět
maxim778  |  18. 03. 2014 14:05

online je podobny ako v DS1, ale invaderi su tu dost znevyhodneni...invader nemoze pouzivat absolutne ziadny healovaci nastroj (flasks, stones), pricom tie moze pouzivat aj host aj summoned. ked invadnes hosta a ten je v covenanstve blue, tak mu automaticky summonne blue sentinela, cize v jednom okamihu mozes mat ako invader az 4 protivnikov (host, 2 summonuty a 1 blue sentinel)...dalej invader ma menej zivota....co sa tyka pomocnikov, tak jednotlive oblasti su tak poprepajane, ze aj ked zabijes bossa, tak si mozes vyvolat pomocnikov pre danu oblast, pokial si ju neprebadal uplne celu....k PvP som sa este nedostal, lebo nemam red soap stone...celkovo je zatial malo invazii, ale hodne pomocnikov....mam nahratych cca 30 hodin, level 80...a som tak podla mna v 1/4 hry

 |   |  Odpovědět
feny  |  08. 05. 2014 04:29

Já nevim jak ostatní, ale já sem veterán z jedničky a bossové ve dvojce mi přídou něaký lehký. U 90 procent bossů prostě jenom vemu meč a štít lítam kolem něj a hezky pomaličku ho zdolam. Oproti Ornsteinovi se Smoughem, Manusovi, Kalameetovi nebo čtyřem králům mi to opravdu přijde jako vzít dítěti bombon.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor