Prohánět se při Apokalypse s Válkou mělo své kouzlo, ale druhý díl vám má přinést úplně nový pohled na život. Není se co divit, čeká vás Smrt.
Mlátička Darksiders ukázala začátkem minulého roku, že i taková Apokalypsa může být vlastně docela sranda, zvláště pak pokud jste v rouše jednoho z legendárních jezdců. Druhý díl si samozřejmě budete moci užívat v těle jiného z nich, tentokrát přichází na řadu Smrt.
Právě ukončovatel veškerého života s sebou přináší výraznou změnu přístupu ke hraní. Zatímco v prvním díle jste každým svým úderem drtili brnění protivníků, Smrt je rychlejší, hbitější a často i chytřejší, než jeho spolujezdec.
Smrt se bude snažit zjistit, co se vlastně doopravdy s Válkou stalo
A protože se děje obou her mají prolínat, není nic zvláštního, když se Smrt bude snažit zjistit, co se vlastně doopravdy s Válkou stalo. Zároveň to však znamená, že tvůrci musejí myslet i na nové hráče, kteří první díl Darksiders neokusili, a celý příběh Apokalypsy je pro ně novinkou.
Hlavním nástrojem Smrti je samozřejmě jeho typická kosa, ale do rukou se mu dostane i meč a kladivo, stejně jako postupně budete odhalovat hromady speciálních schopností. Sice můžete využít většinu z nich v boji, který se ve své podstatě nebude moc lišit od ostatních klasických mlátiček, ale také dovednosti oprášíte i při různých problémech mimo boj. Jako typický příklad by měla sloužit vysoko umístěná bedna v jedné z raných fází hry, k níž se pak můžete vrátit později, když získáte schopnost přitahovat k sobě protivníky a předměty.
Aby bylo možné vracet se pro podobné věci zpět a objevovat veškeré skryté bonusy, rozhodli se autoři hru rozdělit do více samostatných částí, které budou propojeny. V rámci pátrání po tom, co rozpoutalo Apokalyspu a co vedlo k souzení Války, tak projdete velké množství rozličných lokací v různých rovinách bytí.
Darksiders 2 bude hlavně větší a půjde více do hloubky
Abyste se neztratili, bude vám stále k dispozici parťák Dust, což je Smrťův havran. Ten vám na požádání ukáže nejkratší cestu k dokončení dané úrovně, ale další prozkoumávání prý bude jen na vás.
Protože bude Darksiders 2 vycházet i pro PC, rozhodli se tvůrci věnovat čas i ovládání. Zatímco na konzolích dostanete téměř klasické schéma pohybů a úderů, zcela odlišný ovládací systém má prý čekat PC s myší a klávesnicí. A je skoro automatické zmínit, že i zde autoři pracují na vylepšování grafické prezentace hry.
Tvůrci stále tvrdí, že Darksiders 2 bude hlavně větší a půjde více do hloubky, než tomu bylo v případě úvodního dílu. Z toho, co jsem měl možnost vidět, to tak opravdu vypadá, hráči navíc narazí na výrazně větší počet různých puzzle a možnost prozkoumávat okolí pro rozličné výhody. Pokud se autorům podaří veškeré sliby splnit, čeká nás příští rok zajímavá mlátička pro široké publikum.
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
RPG | Akční RPG
Výrobce:
THQ | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
srpen 2012
- výborný soubojový systém
- výtvarná stylizace
- slušná herní doba
- spousta zbraní a vybavení
- dobrý mix skákáná, bojů a objevování
- nevyvážený loot systém
- poklesy frame-rate
- občas otravná kamera
- další drobné chybky
- na PC odfláklé nastavení grafiky