Producent Mike Jones se nechal slyšet, že pokračování série Dead Rising nabídne generované zombie, aby tak nedocházelo k neustálému opakování stejných potvor. U zombíků to ale neskončí.
Studio Capcom pro třetí díl krvavé řezanice Dead Rising vyvinulo systém, který bude procedurálně generovat neustále nové a nové zombie, což zaručí, že nikdy nepotkáte stejně vypadající potvoru dvakrát. Měnit se budou účesy, oblečení, zbarvení a také textury. Zapomenout se nesmělo ani na chybějící části těla, takže se připravte na pár chybějících očí nebo například utržený kus čelisti.
Společně s tímto systémem Mike potvrdil, že se ve hře obecně neobjeví stejné textury na více místech. Každá budova bude jiná, jelikož bylo prostředí vytvářeno ručně. Znamená to, že hledání v interiéru bude pro vás vždy tak trochu nové bludiště.
"Určitě to zabralo více času a více zdrojů, nakonec ale díky tomu dostanou hráči mnohem lepší a přirozenější zážitek. Budete procházet světem a přesně vědět, kde co je i bez mapy, protože každá oblast ve hře má svůj unikátní feeling," řekl Jones.
Dead Rising 3 startuje na začátku listopadu exkluzivně pro Xbox One.