EA

Dead Space - detailní odhalení krvavého hororu od EA

Před týdnem a půl na veřejnost prosákly informace o novém survival hororu z dílen Electronic Arts, který byl hráčskou komunitou promptně dosazen na trůn konkurenta hry Bioshock. Autoři na nově spuštěných oficiálních stránkách http://www.ea.com/deadspace/ slibují vypuštění oficiálních screenshotů 8. října, nicméně již nyní si lze prohlédnout scany exkluzivního preview, jež vyšlo v magazínu Game Informer.

  

Autoři nepřipodobňují hru ani střílečce typu Doom ani aktuálnímu hitu Bioshock. Survival horor je pro ně samostatným organismem, přičemž sami chtějí dosáhnout plného významu jeho pojmenování – hráč bude muset přežít, je jedno jakými prostředky. Když dojde munice, nastoupí boj nablízko, přičemž zvláštní pozornost je věnována soubojům v nulové gravitaci. Sem tam hráč vystoupí na trup své lodi, aby se k němu přichytil magnetickými botami, a bude využívat zákonů fyziky k odesílání zákeřných mimozemšťanů do věčných vesmírných lovišť. Zvuk je pohlcován vakuem, agorafobie se hlásí o slovo a stačí jeden chybný krok a hlavní hrdina odlétne plout nekonečným vesmírem bez jediného pevného bodu k zachycení.

  

Hráč bude uvězněn v zapadlém koutě vesmíru s hordou zrůd nazvaných nekromorfové za zády. Stejně jako v každém survival hororu, i zde se bude střílet o život, nicméně hlavní postavou nebude voják, ale obyčejný vesmírný horník, který je zvyklý pracovat se svým vyfasovaným náčiním, například laserovým řezákem. Autoři přicházejí s inovativním systémem boje nablízko, kdy tvoří doslova stovky animací postav – jinak bude vypadat upižlání vetřelcovi ruky, jinak nohy nebo hlavy. Zmíněným řezákem bude navíc možné pohybovat jak v horizontální, tak vertikální rovině a ještě více tak tím ovlivňovat rozklad protivníků.

  

Kromě standardních zbraní přijdou na řadu i netradiční vynálezy. Stázová puška umí zpomalit čas, ovšem pouze lokálně! Sbohem profláknutému bullet time, zde se ke slovu dere taktika, kterého z protivníků hráč zamrazí nejdříve. Jelikož se mají nekromorfové valit na hráče v houfech, bude o čem přemýšlet. V takové chvíli má přijít vhod tradičnější telekineze, jež umožní zvednout cokoliv v dosahu a mrštit objekt po protivnících.

  

  

Zdroj: www.mondoxbox.com

Váš názor Další článek: O novinkách v Crysis s Cevatem Yerlim

Témata článku: , , , , , , , , , ,