PC | X360 | PS3 | Akce

Dead Space 3 nebude na PC lepší než na konzolích, bude stejný

Podle producenta Steva Papoutsise tvůrci chtějí, aby hra na všech platformách byla stejná.

Podle zpráv z minulého týdne má být Dead Space 3 na PC jen jednoduchým portem z konzolí bez další výrazné optimalizace, jako je třeba přidání DirecX 11 efektů. Spoustu hráčů nevyužití plného potenciálu PC pochopitelně rozlítilo a tvůrci hry, Visceral Games, na to reagovali slovy producenta Steva Papoutsise.

„Přijde mi matoucí, že se tahle otázka vůbec objevila,“ prohlásil Papotsis pro web ShackNews. „V žádném případě to pro nás není méně důležité, věnujeme tomu hodně pozornosti. PC je velmi odlišná platforma. Jako vývojář chcete, aby byl herní zážitek co nejvíce podobný na všech různých platformách.“

Papotsis dále připomíná úpravy v ovládání i v grafice (lepší stíny, vyšší fps), jaké udělali pro Dead Space 2 a ještě dodává: „Jako studio jsme vždy dělali konzolové hry. Naším největším zájmem je zajistit, že kvalita zážitku je konzistentní na všech platformách, takže jedna část hráčů nebude říkat, že je hra lepší na jejich systému.“

Zdroj: ShackNews (via Eurogamer)

Diskuze (7) Další článek: Mass Effect 3 láká obrázky na možné nové DLC

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,