Dead Space 4 mohl být více o přežívání a prozkoumávání vesmíru

Visceral už pravděpodobně nový Dead Space neukuchtí. Podle všeho by ale rozhodně bylo o co stát.
Dead Space 4 mohl být více o přežívání a prozkoumávání vesmíru

Dead Space bohužel skončilo třetím dílem a pravděpodobnost pokračování je mizivá, podle kreativního ředitele Bena Wanata by se ale série pravděpodobně pohnula trochu jiným směrem a vyrazila vstříc průzkumu herního světa a přežívání v otevřených mapách. 

Ve čtvrtém dílu by se tak hráči snažili přežít ve světě zamořeném Necromorphy, prohledávali by vraky lodí, hledali suroviny a snažili se najít aspoň jednu živou bytost. Pravděpodobně by také nešlo o natolik lineární záležitost, jakou byly předchozí díly, a hra by více podporovala průzkum mapy a prostředí. 

Dead Space vyšel z Resident Evilu 4, přemýšlelo se o System Shocku 3

Dead Space vyšel z Resident Evilu 4, přemýšlelo se o System Shocku 3

Také existovala možnost, že by hlavním protagonistou už nebyl Isaac, nýbrž Ellie. Šlo by o jakýsi restart série, která by nabrala trochu jiný směr. Vše to zní rozhodně skvěle a je tak škoda, že se toho pravděpodobně nikdy nedočkáme.