Debutový trailer z CoD: Infinite Warfare způsobil vlnu nevole

vytisknout velikost písma
V pondělí byl představen nový díl Call of Duty v podobě reveal traileru. Video na YouTube od té doby dosáhlo už více než 400 000 „To se mi nelíbí“.

S bezmála devíti miliony zhlédnutí je to opravdu mrzuté ohodnocení. Ze strany hráčů padá celá plejáda stížností. Spojuje je však jeden opakující se motiv: To už tu bylo. Přílišná podobnost se současnými sci-fi tituly, odklon od starších dílů, zaostávání za konkurenčním Battlefieldem – to jsou jedny z hlavních důvodu znechucení. Zvláště poslední zmíněné je docela překvapivým argumentem. Vždyť právě mezi sériemi CoD a Battlefield zela velká propast, co se týče fanoušků. Nedávný teaser trailer potvrdil, že v Battlefield 5 se pravděpodobně ocitneme v kůži vojáků z první nebo druhé světové války. V porovnání vychází nový Battlefield jako ten ambicióznější projekt.

Spousta fanoušků na sérii zanevřela už dávno, pro zbytek hráčské veřejnosti je CoD jen dojnou krávou Activisionu. S každým novým dílem se objevují názory, že trojice vývojářských týmů (Infinty Ward, Treyarch a Sledgehammer Games) jen iteruje, co v minulosti fungovalo. Únava materiálu dospěla do míry, kdy i řada kovaných fanoušků jen zůstala s trpkou pachutí v ústech.

eric-hirshberg-e1366106810280.jpg

CEO Eric Hirshberg z Activisionu se k celé situaci vyjádřil a svoji pozitivitu si stále zachovává. Připomíná podobnou situaci, která nastala u Black Ops 2. Trailer zrovna nesklízel ovace, nakonec se však ze hry stal finančně nejúspěšnější příspěvek do série.

Možná jsou to všechno jen ukvapené závěry. Stále se z Infinite Warfare může vyklubat akční jízda. V minulosti nám Activision mnohokrát ukázali, že ve vytváření nenáročné zábavy, jako na horské dráze, jsou mistry. Nesmíme zapomínat, že YouTube uživatelé se často nechají strhnout davem a z klikání na tlačítko dislike se nestane nic jiného, než chvilková módní záležitost.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, které už nechceme zažít

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, kte…

O tom, jak jsou hry někdy brutální a zvyšují agresivitu u lidí, kteří je hrají už bylo napsáno mnoho. A protože my hráči víme, že je to naprostá kravina, užijeme si teď spolu 10 nejbrutálnějších smrtí ve hrách.

20.  4.  2017 | | 5 N/A
Nadšenec si doma postavil závodní simulátor za 600 tisíc. Rallye je jak skutečná!

Nadšenec si doma postavil závodní simu…

24.  4.  2017 | | 21 N/A
OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Raider přímo v prohlížeči

OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Rai…

25.  4.  2017 | | 5 N/A
GTA 5 můžete značně vylepšit, originál je jen začátek (galerie)

GTA 5 můžete značně vylepšit, originál…

Komunita moderů často dokáže životnost hry prodloužit neuvěřitelným způsobem. A u Grand Theft Auto to platí desetinásobkem. Rozhodli jsme se dát dohromady ukázku těch nejhezčích modifikací, které doposud byly vytvořeny.

21.  4.  2017 | | 13 N/A
8 kultovních starých her, které rádi paříme doteď

8 kultovních starých her, které rádi p…

Všechny jsou staršího data. Většina z nich začíná číslovkou devatenáct a některé už bez DOSBoxu nespustíte. Nejsou sice už tak graficky vybroušené, ale baví nás dodnes.

včera | | 20 N/A
9 herních restů minulého roku, které musíte dohnat

9 herních restů minulého roku, které m…

Uplynulý rok byl opravdu nabitý hity. Co ale podle nás nesmíte minout ani za boha? Čtěte dál.

26.  4.  2017 | | 8 N/A
Herní katalog hitů: exkluzivní pecky PS4

Herní katalog hitů: exkluzivní pecky P…

Možná si někteří z vás občas říkají, proč si vlastně kupovat konzoli. Odpovědí je několik. Tou nejdůležitější věcí, nad kterou byste při pořizování konzole myslet je, abyste na ní měli co hrát. Na čtvrtý Playstation za jeho dobu existence vyšlo spoustu exkluzivit. Pojďme se podívat na ty, které se staly system-sellerem.

15.  4.  2017 |
7 kultovních herních pecek, které chceme zpátky

7 kultovních herních pecek, které chce…

Remaky a remastery v dnešní době vycházejí jak na běžícím páse. Pojďme se tedy podívat na 7 her, které by si ten remaster opravdu zasloužily.

22.  4.  2017 | | 7 N/A