Capcom uspořádal v Londýně hodně netradiční reklamní akci. Potřeboval k tomu řeznictví a spoustu masa.
Zombie akce Resident Evil 6 vychází už 2. října a je logické, že se marketingová kola rozjela naplno. Tentokrát ale zapomeňte na nudná trička, balónky a kašpary v kostýmech. V Londýně to Capcom spustil v hodně bizarním stylu, když proměnil známé řeznictví Smithfield Meat Market na lidské řeznictví Wesker & syn, kde návštevníci mohli ochutnat a případně si i zakoupit různé části lidských těl. Tedy, vytvořených ze salámů, párků, vepřového masa a tak dále. Jak se můžete podívat na fotkách níže, vypadá to hodně sugestivně, a i když mám pršut rád, v této podobě bych si ho asi odpustil. Wesker & syn měli otevřeno tento pátek a sobotu (28. a 29. září) a veškeré zisky z prodejů šly Limbless Association, organizaci pomáhající lidem, kteří přišli o nějakou končetinu. Zároveň s touto akci probíhaly v patologickém muzeu nemocnice svatého Bartoloměje přednášky, které propojily některá témata ze hry s reálným životem – jedna byla o virech a další zase o kanibalismu.
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Akce | Hororová akce
Výrobce:
Capcom
Začátek prodeje:
20. listopadu 2012