Dělnická třída opět na scéně

Jednoho vzdáleného dne je kdesi ve vzdálených oblastech vesmíru (přibližně 3 milionů kilometrů od Země) objeveno několik zbrusu nových prvků. Tyto prvky, jak už to tak bývá, jsou velice zvláštní. A to ze dvou důvodů. Jednak dovolují výrobu čipů na konstrukční úrovni kolem 0.005 mikronu, a za druhé jsou supravodivé při normální teplotě.
Dělnická třída opět na scéně
To samozřejmě znamená revoluci. Supravodivost totiž znamená možnost přenášet elektrické impulsy bez jakéhokoliv odporu a tedy bez vzniku tepla. Tak je možné konstruovat procesory na taktovací frekvenci až 25GHz, což je něco méně než 25násobek dnešní maximální rychlosti.

O místa nálezů mají samozřejmě ihned zájem různorodé společnosti. Jak by ne, z toho prostě prachy přímo čouhají. Jenže v extrémních podmínkách, jaké ve vesmíru panují, nepřežije jen tak nějaká společnůstka, takže se to nakonec přelévá v souboj titánů, souboj s krutými zbraněmi a totální destrukcí. Společnosti, které chtějí nové prvky získávat je musejí nejet dokázat vyextrahovat, zpracovat a odeslat, ale také se ubránit potencionálně smrtícím útokům svých početných rivalů.

Dark OreDark Ore

Toť podklad připravované akční strategické hry Dark Ore (doslova "Temná ruda"). Hráč se v tomto případě stává ředitelem jedné z těžebních společností. Jeho cílem je rozšířit těžební území a přivést společnost k výdělku (nejlépe tučnému). Hlavní náplní jeho práce bude stavba stanice a jejích jednotlivých částí, přijímání zakázek ze Země, a co nejvýhodnější prodávání natěžených materiálů. Samozřejmě, že jeho úkolem bude také ohlídat to, zda se ze stanice vyslaná zásilka materiálů v pořádku dostane na místo určení (obvykle planeta Země).

Dark OreDark Ore

Mezi budování stanice patří i výbava nejrůznějšími obrannými či útočnými systémy, které bude možné nakupovat na černém trhu. Ten je však jak jistě známo velice nestálý a tak ne každý typ zbraně bude dostupný stále a neustále. Zbraňové systémy budou k dispozici nejen pro stanici, ale i pro "sběračskou" loď. Taktéž je možné uzavírat smlouvy s pirátskými loděmi.

Hráč bude začínat s hotovostí 10 milionů dolarů a končit (pokud se toho "dožije") na 100 milionech.

Inu, fantazii tvůrců her se meze nekladou :-).