Deset dní hraní a dost

Po desíti dnech nepřetržitého hraní zemřel v Jižní Koreji osmatřicetiletý hráč.

Poté, co hrál svoji oblíbenou MMORPG deset dní, údajně bez odpočinku, zkolaboval v internetové kavárně a ani rychle přivolaná záchranná služba mu nebyla schopna pomoci. I když se jedná o druhý případ v průběhu několika měsíců, který se v Jižní Koreji udál, nemůžeme z něj jednoduše vyvozovat nějaké závěry. Přeci jen, hraní deset dní v kuse jen tak někdo nevydrží.

Doupě komentuje: Značnou výhodou Korejců při hraní je zvyk provozovat jej v internetových kavárnách, což jim zaručí alespoň jakousi míru dohledu okolí. Pokud by v našem prostředí hráč chtěl trávit čas u počítače nepřetržitě, tak to o něm nejspíše nebude nikdo vědět. Navíc vzhledem k počtu náruživých hráčů v Jižní Koreji je statisticky pravděpodobnější, že nastane podobný případ, stejně jako se občas stává v Číně.

Zdroj: Worthplaying

Váš názor Další článek: Nové hry na obzoru: zastřel si svého Hitlera

Témata článku: , , , ,