Desmondova trilogie Assassin's Creed měla původně končit cestou do vesmíru

V průběhu vývoje se u her častokrát mění spousta věcí a jinak tomu nebylo ani v případě Assassin's Creed.

Do dneška je bezesporu začátek série Assassin's Creed pro spoustu hráčů stále tím nejlepším, hlavně co se příběhu týče. Desmondova cesta, která byla ukončena v Asssassin's Creed III s příběhem Connora, ale měla mít podle původních plánů jiný závěr. V rozhovoru spojeným s výzkumem se o tom rozmluvil bývalý člen vývojářského týmu Lars de Wildt. 

"Stručně řečeno, třetí hra měla končit vyřešením konfliktu v současnosti s Desmondem Milesem, který svrhnul Abstergo použitím znalostí a schopností všech svých předků, což zahrnuje i Altaira z Assassin's Creed a Ezia z Assassin's Creed 2. Po konci světa v roce 2012 pak Desmond Miles a Lucy zakládali novou civilizaci úplně někde jinde - jako Adam a Eva," uvádí de Wildt. Následně dodává, že mu Patrice Desilets, díky kterému celá série vznikla, řekl, že by hra skončila na vesmírné lodi.

Plány se ale očividně změnily už dlouho předtím, než přišla řada na zakončování Desmondovy linky. S Lucy jsme se totiž rozloučili už na konci Brotherhoodu. Zůstala tedy jen ta část, že byl jeho příběh ukončen v současnosti, ale ostatní souvislosti prošly většími změnami. Za nás to nakonec nedopadlo tak špatně. Spíš bychom byli raději, kdyby se obměnil příběh aktuálních dílů, kde už to o asasínech a templářích moc není. 

Zdroj: PlayStationLifestyle

Váš názor Další článek: Battlefield 2042 je pro EA zklamáním. Zvažuje přechod na free-to-play model

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,