Deus Ex: Mankind Divided – Adam Jensen už nebude klopýtat, pomůže mu patch

Deus Ex: Mankind Divided byl nedávno aktualizován na DirectX 12. Věděli jste to?
Deus Ex: Mankind Divided – Adam Jensen už nebude klopýtat, pomůže mu patch

Nová aktualizace hry byla vypuštěna již minulý pátek avšak nijak zvláště nenuceně oznámena až toto pondělí. Studio Eidos Montreal vylepšilo podporu hry pro DirecX 12 a zveřejnilo přehlídku změn pro Multi-GPU, na kterou někteří hráči čekali jak na boží smilování. Vývojáři také navrhují, aby si hráči zajistili vhodné ovladače pro získání nejnovějších aktualizací.

Patch podporuje víceméně jen samostatnou funkci GPU DirectX 12. Studio však blíže nespecifikovalo, jak aktualizace vylepšuje obecnou vizualizaci prostředí. Pouze konstatovalo, že si nastavení můžete přepnout v launcheru nebo v in-game menu, což bude vyžadovat restart. Pro více detailů se mrkněte do diskuze na Steam Community.

Zde vám nabízíme výtah z patche v1.9 build 582.1, který ukazuje základní změny a opravy založené na feedbacku hráčů.

  • Hráči mohou nyní uzavřít/otevřít in-game menu pomocí tlačítek TAB / I / M / O / P / L
  • Oprava diagonální rychlosti při chůzi, která byla až moc rychlá, což způsobovalo příliš moc hluku
  • Oprava crashe během pobytu na střelnici
  • Oprava problému, kdy se Rucker (NPC) neobjevoval v lokacích, kde měl být
  • Oprava situací, kdy tranquilizer rifle nestřílela správně
  • Oprava problému System Rift, kdy se Heat Sensor nespouštěl správně po načtení uložené hry
  • Klávesa E, která otvírala Mission Objectives/Pocket Secretaries/Strategy Pages atd. je nyní v základním nastavení přenesena na klávesu TAB, což odstraňuje dřívější kolizi funkce Hold při tahání těl

Nejnovější komentáře