PC

Diablo – hrdinův průvodce peklem

Kompletní průvodce – podrobný návod, rady a tipy, přehled postav a kouzel, popis questů, bestiář.
Návod jsme převzali z programu Scorpions Cheater, který obsahuje více jak 1800 cheatů, 180 návodů, 60 easter-eggů (tajné - většinou vtipné - funkce jinak vážných a seriózních programů) a několik stovek vtipů. Program můžete stáhnout ze stránky cheater.doupe.cz.

Jste autorem návodů? Napište nám! Chcete si přečíst více návodů? Klikněte zde!

Autoři: Martin Volný (průvodce), Ing. Miroslav Moucha (questy).

Jen tak mezi námi vám prozradím, že síťovou verzi Diabla pokládám za jednu z nejlepších věcí, jakou jsem měl tu čest kdy v životě hrát. Už dlouho se mi nestalo, že bych strávil první dva týdny průměrně deset hodin denně u jedné jediné hry!!! Tolik na úvod. Nyní vás zahrnu základními, chaoticky uspořádanými poznatky, které se mi podařilo za zhruba dva a půl měsíce u Diabla zjistit.

Maximální dosažitelná úroveň je padesátá, ale nemusíte se bát, její dosažení není otázkou dnů či snad týdnů. Průměrná hrací doba je tři až čtyři měsíce!

Abyste byli vpuštěni do katakomb (level 5-8), potřebujete mít alespoň 8 úroveň, do cave (level 9- 12) 13 úroveň a konečně do pekla (level 13-16) 17 úroveň. Ale nezoufejte, dá se to obejit tím, že vám silnější postava do těchto pater udělá portál, což ovšem na druhou stranu nezaručuje příliš dlouhou životnost vaší postavy.

Přibližně od 16 úrovně budete občas nacházet elixíry, které rozhodně konzumujte, protože jeden elixír rovná se permanentní zvýšení dané vlastnosti o jeden bod.

Od 26 úrovně je možné za cenu 5 000,- elixíry kupovat u čarodějnice, což rozhodně občas dělejte.

Pokud hrajete za válečníka a podaří se vám najít unikátní sekeru zvanou Messerschmit, v žádném případě ji neprodávejte za podřadnou cenu 15.000, protože máte v rukou jednu z nejsilnějších zbraní Diabla vůbec.

V síťové hře máte pouze tři questy. Zabít Butchera v levelu 2, Skeleton Kinga většinou obklopeného armádou kostlivců v levelu 3 a konečně porazit Diabla čekajícího v levelu 16.

Po zabiti Diabla hra pro všechny postavy nacházející se v levelu l6 končí, takže si nezapomeňte věci ve městě.

Pokud to ještě nevíte, soubor, v kterém jsou uloženy informace o vaší postavě, je v adresáři WINDOWS a jmenuje se DLINFOO9.DRV, takže není na škodu si ho občas zálohovat (při jakékoliv manipulaci se savy přijde vaše postava o všechny věci, a pokud vás snad napadne změnit jméno počítače, nebo uživatele v nastavení sítě, savegame vám nepůjde načíst vůbec a hra ho sama smaže!)

Čarodějnice má pokaždé, když ji navštívíte, na skladě něco jiného, čehož se dá využít zejména při nákupu již zmiňovaných lektvarů nebo knih.

Kovář má pořád stejné věci (pokud nevytvoříte novou hru) a svůj trh se zbožím mění pouze poté, co vaše postava dosáhla vyšší úrovně.

Kouzlo Stone curse nelze aplikovat na síťovou postavu.

Pokud hrajete přes Battle.net (o čemž se dá vzhledem k rychlosti, respektive k pomalosti internetových linek u nás dosti pochybovat), rozhodně nebuďte příliš důvěřiví k neznámým osobám, zejména na vyšších úrovních. Dost možná se velice brzy z vašeho přítele vyklube pěkná mrcha, která vás záhy napadne, zabije a obere o všechny věci. Holt takový je život.

Dost možná vás těsně před aprílem překvapila hláška "Problem with your save game has occured..." a přišli jste o všechny věci (vyskytla se jen u některých verzí). Bylo to způsobeno posunem času, s čímž zřejmě vývojáři hry při snaze maximálně zabezpečit savy proti hackování zřejmě pozapomněli. Každopádně to pokládám za perfektní (i když neplánovaný) apríl.

POSTAVY
1) Válečník
Síla 250 maximum, + 1% na poškození na každé 3 body
Magie 50 maximum, 1 mag za jeden bod
Obratnost 60 maximum
Vitalita 100 maximum, 2 životy na jeden bod vitality

Válečník je krvežíznivá osobnost preferující hrubou sílu před inteligencí a magií. Mezi jeho nejlepší přátele patří dobré obouruční zbraně a magická, maximálně nadupaná plná plátová zbroj (Armor Class alespoň 200). Přestože je schopen naučit se téměř všechna kouzla, jejich aplikace není zrovna moc efektivní, a tak je ve většině případů i zcela zbytečná. Jediná kouzla, která jsem kdy s válečníkem používal, jsou Town portal, Healing, Chain Lightning, Fire Wall, Teleport a Stone curse. Rozhodně není na škodu mít v družině alespoň jednoho válečníka, zejména na počátečních úrovních. Jeho základní vlastnosti je opravování poškozených věcí.

2) Zlodějka
Síla 55 maximum
Magie 70 maximum, 3 magy za dva body
Obratnost 250 maximum, + 1% na trefu za každé dva body a + 1 na AC za pět
Vitalita 80 maximum, 3 životy za každé dva body

Zlodějka balancuje kdesi na rozhrání mezi válečníkem a čarodějem. Nalezne uplatnění zejména při boji na dálku (lukem), ale i při aplikace magie (na vyšších úrovních Mana shield přijde vhod). Bývá dost často příčinou konfliktu, hlavně svými šípy zasahujícími spoluhráče do zad, ale přesto není špatné jednu v družině mít. Mezi její základní vlastnosti patří schopnost odstraňování pastí.

3) Čaroděj
Síla 45 maximum
Magie 250 maximum, 2 magy za jeden bod
Obratnost 85 maximum
Vitalita 80 maximum, 1 život za jeden bod

Čaroděj je jedna z nejsilnějších postav ve hře a jen málokterý válečník či zloděj se s ním může měřit. Přestože na nižších úrovních je slabost sama, po dosažení přibližně třicáté se začínají jeho schopnosti prudce zvyšovat a stkví se téměř neporazitelným (na deathmatch, pokud nebojuje proti jinému mágovi). Mezi jeho základní kouzla patří Mana shield, bez kterého nemá nejmenších šancí, Fireball jako nejlepší útočné kouzlo, Chain Lightning pro jeho vysoký rozsah ničivosti a Teleport pro vrozenou lenost. Mějte v družině radši jen jednoho čaroděje, protože pokud jich bude víc, je vysoká pravděpodobnost, že se nebudou navzájem tolerovat. Jeho základní vlastností je dobíjení magických holí.

BESTIÁŘ
Přestože ve hře existuje 19 základních typů nestvůr, jejich skutečný počet je vzhledem k různým variacím stejného typu (vzhledu) daleko vyšší. Variace se navzájem liší pouze vlastnostmi a barvou, jinak vypadají docela stejně.

1) Kostlivci (Skeletons)
Variace: Skeleton, Skeleton Captain, Burning Dead, Burning Dead Captain, Corpse Axe, Corpse Bow, Corpse Captain, Horror, Horror Captain.

Tedy, jak vidíte, kostlivci jsou, co se týče variací, docela početná rodinka. Vyskytují se v patrech 1-6 a nejlepší způsob, jak se s nimi vypořádat, je bít je hlava nehlava (Holy bolt je ideální kouzlo). Pro čaroděje: Burning Dead je odolný (později imunní) vůči ohnivým kouzlům a Horror vůči bleskům. Jako jedna z mála příšer jsou kostlivci nebojácní a nikdy neutíkají z boje.

2) Kulhalové (Fallen Ones)
Variace: Fallen One, Carver, Devil Kin, Dark One.

Kulhalové jsou malá, ošklivá a protivná stvoření vypadající jako skřet. Poskakují v levelech 1-5. Pokud nemáte silnější zbroj, mohou občas docela nepříjemně snížit váš počet životů. Jsou velice bojácní, a tak zabijete-li v jejich blízkosti příšeru, rozprchnou se do dalekého okolí, což někdy docela drásá nervy. Dark Ones jsou odolní vůči bleskům, takže je radši bijte ohnivými kouzly.

3) Hopsalové (Scavengers)
Variace: Scavenger, Plague Eater, Shadow Beast, Bone Gasher.

Hopsalové jsou velice otravná stvoření vyskytující se v levelech 1-6. Mezi jejich speciální vlastnosti patří útěk z boje (pokud jsou zranění) a následné pojídání padlých mrtvol, čímž dosahují jistého stupně regenerace (WOW, jak romantické). Působí na ně snad všechna kouzla i zbraně, takže se s nimi vypořádejte dle svého gusta.

4) Zombíci (Zombies)
Variace: Zombie, Ghoul, Rotting Carcas, Black Death.

Zombíci jsou veskrze neškodná stvoření, která se pohybují velice pomalu, čehož se dá obratně využít. Jedině Black Death je neskonale nepříjemná příšera a rozhodně si ho nikdy, za žádnou cenu, nepouštějte k tělu, protože s každým úspěšným zásahem vám odebere jeden život (permanentně) a to je velice nepříjemná věc. Onehdy jsem šel s válečníkem, který měl okolo 250 životů, na obtížnost Nightmare. Teleportem jsem se dostal do klubka Black Deathů. Než jsem si stačil proklestit cestu ven, zbylo mi jenom 2 10 životů. Tomu se říká katastrofa, takže pozor na ně!!!

5) Létavci (Fiends)
Variace: Fiends, Blink, Gloom, Familiar.

Létavci patří do skupiny obtížného hmyzu a i tak je s nimi potřeba zacházet. Vypadají jako přerostlé vrány, v klidu si poletují v levelech l-8. Jejich jedinou výhodou je, že jsou tak malincí a obratní, že dá občas docela fušku se do nich strefit, ale pokud se vám to povede, jsou téměř na 100% mrtví vzhledem k jejich malému počtu životů. Jedině verze Familiar je o něco tužší, protože dokáže na blízko používat kouzlo Lightning, vůči němuž je také imunní.

6) Hidni (Hiddens)
Variace: Hidden, Unseen, Stalker, Illusion Weaver.

Hidden je sice legračně vyhlížející příšerka, přesto dokáže občas docela slušně naštvat. Vyznačuje se schopností stát se neviditelnou. Většinu variací porazíte docela bez problémů, krom poslední - tedy Illusion Weavera, který je pro slabšího mága velkým problémem. Navíc je docela odolný a později i imunní vůči ohni. Pokud Hidden prchne z boje a zmizí, je vysoká pravděpodobnost, že se stihne alespoň částečně zregenerovat, proto je nepouštějte z dohledu.

7) Klanové (Goat Clans)
Variace: Flesh Clan, Stone Clan, Fire Clan, Night Clan.

Klan je první ze zde uváděných příšer, s kterou byste mohli mít vážnější problémy. Vyznačuje se opravdu vysokou rychlostí a obratností v boji. Nejlepší obranou proti němu je rychlý útok anebo silná zbroj. Fire Clan je odolný, později imunní vůči ohni, ale hlavně se občas vyskytuje ve verzi s Blood Starem, a to je pak výhodnější (vyjma těch opravdu silných postav) sbalit si kufry a zbaběle prchnout z bojiště.

8) Gargojlové (Gargoyles)
Variace: Winged Demon, Gargoyles, Blood Claw, Death Wing.

Gargojlové jsou poletující démoni, na které můžete narazit jak v katakombách, tak i v Cave. Protože se pohybují docela pomalu, nebudou pro většinu dobrodruhů představovat hrozbu. Pokud vás však dožene a strefí se, většinou už nepustí. Jeho velkou výhodou je fakt, že se umí regenerovat (když ho necháte chvíli v klidu, tak si sedne na zem a vesele regeneruje). Winged Demon je odolný vůči ohni a Gargojl vůči bleskům.

9) Tlusťoši (Overlords)
Variace: Overlord, Flayed One, Mud Man, Toad Demon.

Tlusťochy je možno zařadit mezi odpočinkové příšery. Vzhledem k jejich neohrabanosti a nemotornosti je možno použít téměř všechny způsoby destrukce. Pokud se jim někdy vyjímečně podaří útok, docela to zabolí.

10) Rohatci (Horned Demons)
Variace: Horned Demon, Mud Runner, Frost Charger, Obsidian Lord.

Rohatce je možno pokládat za vůbec jednu z nejpříjemnějších příšer. Vždycky hezky vlezou do rány, nemají velkou sílu a je za ně poměrně hodně zkušeností. Setkat se s ním je vždy taková malá oslava. Pouze Fros Charger je odolný vůči bleskům.

11) Plivači (Pit Beasts)
Variace: Acid Spiner, Poison Spitter, Pit Beast, Lava Maw.

Plivači patří mezi nejhorší příšery, jaké je možno v Diablu potkat. Plivají kyselinové koule, proti kterým není žádné větší obrany než úniku. Pokud se vám dostanou na tělo, dokáží taky poměrně slušně zredukovat životy. Osobně považuji velitele plivačů na úrovni Hell za nejdrsnější příšeru vůbec. Lava Maw je imunní vůči ohni.

12) Ohnivci (Magma Demons)
Variace: Magma Demon, Blood Stone. Hell Stone, Lava Lord.

Ohnivci jsou podivně vypadající kulhající stvoření vrhající lávové zámotky. Pro válečníka s vysokou odolností vůči ohni nepředstavují velkou hrozbu. Mágům doporučuji blesky, protože většina z nich je proti ohnivým kouzlům imunní.

13) Bleskači (Storm Lords)
Variace: Red Storm, Storm Rider, Storm Lord, Maelstrom.

Bleskači patří do kategorie relativně odpočinkových příšer. Jejich síla nikterak nevybočuje z průměru a jedinou nevýhodu při boji s nimi představují blesky, které metají s docela slušnou kadencí. Zvláště, je-li jich víc, vyústí to občas v docela nepřehlednou bitku, kdy nemáte ponětí, co se kolem vás děje. Jsou imunní vůči bleskům.

14) Ještěrohadi (Cave Vipers)
Variace: Cave Viper, Gold Viper, Fire Drake, Azure Drake.

Ještěrohadi se vyskytují převážně v úrovních Cave a Hell. Občas dokáží člověku docela solidně zatopit (zvláště je-li jich hodně). Jedinou možností, jak s nimi bojovat, je být dostatečně "silný". Fire Drake je odolný vůči ohni, Gold Viper vůči bleskům a Azure Drake je odolný vůči ohni i bleskům.

15) Démoni (Slayers)
Variace: Slayer, Guardian, Vortex Lord, Balrog.

Démoni jsou nejvyšší příšery, jaké je možné v této hře potkat. Vaší maličkou postavičku převyšují o tři hlavy, takže jste při setkání s nimi rádi, že jste rádi. A jakoby nestačila jejich velikost a síla, ještě po vás plivají Inferno, takže není na škodu mít dostatečnou odolnost (resistenci) vůči ohni. Nenechejte se zastrašit jejich velikostí a bijte je hlava nehlava zbraněmi i kouzly. Pozor ale: jsou imunní vůči ohni.

16) Mágové (Advocates)
Variace: Counselor, Magistrate, Cabalist, Advocate.

Mágové mají jednu nepříjemnou vlastnost: dokáží zmizet (teleportovat se ) pryč ještě před tím, než přijde finále pořádného výprasku. Metají po vás všechna možná kouzla od Charged Boltu až po Firebally, takže si dávejte dobrý pozor. Ostatně i Lazarus patří mezi mágy - rozdíl je jen v tom, že je "trochu" odolnější a má silnější kouzla. Kromě Magistrátů jsou všichni odolní vůči ohni a Cabalisti a Advokáti navíc imunní vůči bleskům. Pokud budete hrát na obtížnost "Hell" jsou Advokáti imunní proti všemu.

17) Ženské démony (Succubi)
Variace: Succubus, Snow Witch, Hell Spawn, Soul Burner.

Ženský v Diablu se mnoho neliší od těch, které známe ze světa za obrazovkou, když jsou ve stavu "maximální naštvanosti". Není s nimi žádná dohoda, metají po vás Death Stary (doporučuji vysokou odolnost vůči kouzlům - Magic) a prostě všemožně znepříjemňují život dobrodruha. Pokud hrajete za válečníka, je nejlepší mezi ně vlítnout (zachumlovat se) a rozdávat rány na všechny strany, než se rozutečou (popřípadě je zbaběle nahnat do rohu). Snow Witch je odolná vůči bleskům, Hell Spawn je vůči nim imunní a Soul Burner je hrozná... odolná vůči bleskům a ještě imunní vůči ohni.

18) Rytíři (Black Knights)
Variace: Black Knight, Doom Guard, Steel Lord, Blood Knight.

Rytíři jsou asi nejsilnější (od slovo síla - tělesná) bestie v Diablu. Pokud nejste dostatečně silní, radši si jich nepouštějte moc k tělu, mohlo by vás to mrzet. Jinak Black Knight je odolný vůči bleskům, Doom Guard vůči ohni, Steel Lord vůči ohni + imunní vůči bleskům a Blood Knight je odolný vůči bleskům a imunní vůči ohni (to je hnus).

Mimo tyto základní typy příšer se budete občas setkávat s jejich náčelníky, s tzv. zdroji světla. To jsou nestvůry, které mají vlastní jméno (např. Pukerat the Unclean) a většinou jsou silnější než jejich rodoví příbuzní. Hlavní však je, že z nich vždycky vypadne nějaká magická věc, takže je radost s nimi spolupracovat...

KOUZLA
Kouzla jsou popsána v manuálu (sice docela chudě co do podrobností, ale snaha byla), takže se jimi zabývat nebudu. Přesto si neodpustím pár poznámek typu, že mi docela chybí např. Identify, Nova, Apocalypsa a resurekce, tedy kouzla, která se není možné na Multiplayer naučit. Dále jistě víte, že čím je vyšší úroveň kouzla, tím je i dané kouzlo silnější, stojí méně magů atd... Maximální úroveň kouzel je 15, ale je možno ji překročit pomocí např: Thinking Capu, Angels Staff atd. Prostě věcí, které zvyšují kouzlům úroveň.

OLTÁŘE (SHRINES)
Oltáře jsou místa, po jejichž aktivaci se vždy něco významnějšího stane. Například se vám mohou zvýšit vlastnosti, úroveň kouzel atd., bohužel se mohou taky snížit. Nebudu zde vypisovat všechny, ale jen ty nejdůležitější a nejnebezpečnější + ohodnotím ty rozhodně kladné, - rozhodně záporné, a ty, které se hodí jen v určitých situacích typu: Mám čapku I/I s 4 AC, proto použiji Hidden Shrine a poté Gloomy, načež získám čapku II/II s 6 AC.

Název oltáře: Účinek

Abandoned: Zvýší obratnost o dva body;

Creepy: Zvýší sílu o dva body;

Eerie: Zvýší magic o dva body;

Eldritch: Přemění normální lektvary na žluté;

Fascinating Hnus: Ubere HODNĚ many a zvýší kouzla;

Glimmering: Identifikuje věci;

Gloomy: +2 na AC věci - 1 na damage zbraní;

Hidden: Jedna věc -10 odolnost, ostatní +10;

Magical: Vyvolá na vás Mana Shield;

Mysterious: Jeden atribut +5 ostatní - 1;

Mystic: Vyplní vám inventář penězi;

Ornate: Sníží manu a zvýší kouzla;

Quiet: Zvýší vitalitu a dva body;

Sacred: Sníží manu a zvýší kouzla;

Secluded: Odkryje celou mapu;

Supernatural: Obnoví úroveň nad vámi (příšerami, věcmi);

Thaumaturgic: Vyplní všechny truhly v úrovni penězi;

Weird: + 1 na Damage ke všem zbraním;

QUESTY1) BUTCHER (Řezník)
Tohohle hnusáka najdeš ve druhém patře. Až najdeš kolem dokola uzavřenou místnost jenom s jedněmi dveřmi, ve které jsou vidět kusy rozsekaných těl a podlaha od krve, tak to je jeho doupě. Pořádně se zásob červenými lahvičkami a otevři dveře. Butcher se na tebe vyhrne s přátelským pozdravem "AH, FRESH MEAT !" (Čerstvé maso !). Pokud jsi válečník, nezbývá nic jiného, než rubat ho tak dlouho, až ho zničíš. Lučištník a kouzelník mohou použít malou fintu - hoň se s ním po patře, až najdeš vhodnou místnost. Rychle do ní vklouzni a zavři dveře. Butcher nebude vědět, co dál a začne přešlapovat na místě. Pak ho můžeš v klidu zlikvidovat šípy, nebo kouzly.

2) CURSE OF KING LEORIC (Kletba krále Leorica)
Najdeš ho ve třetím patře. Hledej vchod do hrobky (Tomb Entrance). Jdi tam a narazíš na Skeleton Kinga. Bude bublat něco o tom, že tě zabije. Stiskni páky ve vnější místnosti, které otvírají hrobku. Nejprve se pokus dostat Skeleton Kinga kouzly. Až se promění, bude mnohem jednodušší dobít ho přímým soubojem. Až ho zničíš, vypadne z něj Koruna Nesmrtelnosti (Undead Crown).

3) POISENED WATER SUPPLY (Vyčištění otrávené vody)
Při jedné návštěvě vesnice se dozvíš, že zdroj vody pro vesnici je otrávený. Tenhle problém vyřešíš ve druhém patře labyrintu. Hledej stěnu s rozeklaným otvorem, který se hlásí jako "to a dark passage" (do tmavé chodby). Jdi tam, projdi několika chodbami a pobij všechno, co se pobít dá. Voda v jeskyni pak zmodrá a úkol je splněn. Vrať se do vesnice k Pepinovi, který ti dá "Ring of Truth" (Prsten Pravdy).

4) OGDENŮV ZNAK
Jdi do čtvrtého patra a najdi tam týpka se jménem "Snotspill" (Kapka z nosu). Bude si stěžovat, že nějací velcí oškliváci (big uglies) mu sebrali prapor a on že ho chce zpátky. Jdi za roh a pobij overlordy. Ogdenův znak je v truhle. Odnes ho Ogdenovi a dostaneš Harlekýnovu kouzelnou korunku (Harlequen Crest).

5) GARBHAD THE WEAK (Garbhad Slaboch)
Ve čtvrtém patře najdeš rohatce (goatmana), který se jmenuje Garbhad. Má dvě věci, které potřebuješ získat. Jdi až k němu a promluv s ním. Opakuj to tak dlouho, až ti jednu věc dá a potom na tebe zaútočí. Zabij ho a získáš tak i druhou věc.

6) MAGIC ROCK (Magický kámen)
Povaluje se v pátém patře na stole. Seber ho a odnes do vesnice Griswoldovi, který ti za něj dá Emphyrean Band.

7) HALLS OF THE BLIND (Síně slepoty)
Po přečtení knihy se otevře tajná chodba. Jdi dovnitř a pobij všechny zrůdy (hiddeny). Za odměnu získáš optický amulet.

8) ZHAR THE MAD (Zhar Šílenec)
Promluv se Zharem a on ti dá knihu, aby sis četl a nevyrušoval ho od práce. Vezmi všechny svitky a knihy. Až vezmeš knihu z police, Zhar se rozzlobí a bude tě chtít zabít. Zabij ho a máš po práci.

9) ANVIL OF FURY (Kovadlina zuřivosti)
Kovadlina zuřivosti (nebo vzteku) se skrývá v jeskyních na poloostrově, co je kolem dokola obklopený lávou. Pobij všechna monstra, která kovadlinu hlídají a odnes ji do vesnice Griswoldovi. Dostaneš za ní Griswolds Edge a Unique Sword (Griswoldův břit a Jedinečný meč).

10) ARKAINES VALOR (Brnění)
Vezmi kámen krve (bloodstone) a polož ho na oltář. Otevře se tajná chodba. Tady najdeš další kámen. Opět ho polož na oltář a otevře se místnost s rohatými démony. Všechny je pobij a na konci místnosti najdeš speciální brnění Arkaines Valor.

11) CHAMBER OF BONE (Kostnice)
Najdi schodiště, které vede do této místnosti. Pobij všechny démony, co se na tebe vyhrnou. Za odměnu získáš několik magických věcí a ochranné kouzlo Guardian Spell.

12) BLACK MUSHROOM (Černá muchomůrka)
Najdi v jeskyních tlustospis "Fungal Tome". Odnes ho Adrii a ona tě pošle pro černou muchomůrku. Vrať se do jeskyní a jednu pro ni utrhni. Nyní bude chtít jeden z Pepinových elxírů a Pepin zase bude chtít démonův mozek. Jdi zpět do jeskyní, zabij démona a seber jeho mozek. Odnes ho Pepinovi. Ten ho už potřebovat nebude, ale elixír ti dá. Dones elxír Adrii. Kupodivu ani ona už ho nebude potřebovat. Co s ním ? Vypij ho, všechny vlastnosti se o 3 zvýší.

13) LACHDANAN
V 15 patře najdeš Zlatý elixír (Golden Elixir). Odnes ho Lachdananovi a od něj dostaneš Veil of Steel (Ocelový Závoj) a nějakou magickou věc.

14) WARLORD OF BLOOD (Pán Krve)
Warlord hlídá schodiště ve 13. patře se svojí partou rytířů. Všechny pobij a získáš unikátní meč "Inferno", a další magická brnění a zbraně.

12) ARCHBISHOP LAZARUS (Arcibiskup Lazarus)
V 15. patře najdi Lazarusovu Hůl (Staff of Lazarus) a dej ji Cainovi. Vrať se zpátky a najdeš otevřený červený portál. Vstup dovnitř, vyřeš puzzle s několika šedými kruhy. Lazarus na tebe zaútočí se svou armádou ochránců. Všechny je pobij a odměnou ti budou tři magické věci. (V multiplayer módu najdeš Lazara s jeho ochránci v pravém horním rohu 15. patra).

13) DIABLO (Ďábel)
Použij červený pentagram ke vstupu do 16. patra. Stiskni všechny páky kolem dokola - a tím otevřeš Diablovo doupě. Zabij ho - a podívej se na závěrečné animace.

KONEC

Diskuze (1) Další článek: Nintendo 64 – neprávem opomíjená konzole

Témata článku: , , , , , , , , , , ,