Tak já bych řekl, že to autor myslel trochu jinak. Příběh tu samozřejmě je, ten si můžu vymyslet i u Tetrisu, kterak červená kostka epicky putovala systémem, až se střetla s kostečkovými gangy v podlouhlé krabičce, kde se křesali a křesali a křešou dodnes... Rozdíl je spíš v podání, u her jako Dragon Age, Fallout, Zaklínač aj. příběhem doslova žijete, probíráte se každou větičkou, každou postavou, v Diablu si můžete tak akorát přečíst pár větiček, aby se neřeklo, případně nechat pár NPC, aby se vyblábolili, ale jinak je to prostě H&S řezačka, což není její slabinou, spíš naopak, takové Diablo prostě je a proto příběh detailně řeší jen zarytí fanoušci a určitě ho nebudu hrát kvůli příběhu, to můžu hrát adventuru:) No a k Diablu 3 samotnému... pro mě velké zklamání, když už neřeším tragickou grafiku, je příliž krátké, jednoduché, taky směšné a nenápadité kraftění, celé je to zjednodušené pro sváteční hráče, aby náhodou nemuseli moc přemýšlet, ale asi to tak má být:) Já si ho koneckonců taky sjel, takový ten pocit - proč ne, před 5 lety bych z toho snad i byl nadšen:). Ale žasnu nad tím, jak to lidi žerou a jak do nebes vynáší společnost, jako je Blizzard, která jen honí zisky. Takže datadisk ať si strčí někam, ten by měli rozdávat zadarmo lidem, co za tenhle paskvil daly 16 stovek.