Díky Burning Crusade Vivendi vydělává

Když v roce 1998 společnost Vivendi koupila Blizzard Entertainment, domnívali se, že získali do své stáje vývojáře vynikajících real-time strategií jako Warcraft nebo Starcraft. Když ale v roce 2004 Blizzard vydal MMORPG World of Warcraft, zjistilo Vivendi, že vlastní skutečný zlatý důl. Na 9 miliónů aktivních hráčů zaplatí každý měsíc přes sto miliónů dolarů za možnost tuto hru hrát.

První rozšíření WoW – Burning Crusade – se začalo prodávat letos v lednu a vedlo si také skvěle. V Americe, Evropě a Austrálii se jen za první měsíc prodalo přes 3,5 miliónů kopií a jen v USA se do 31. března prodalo 1,7 miliónů krabicových verzí této hry – nemluvě o další spoustě kusů prodaných přes online distribuci.

Takovýto úspěch samozřejmě výrazně napomohl finančním výsledkům Vivendi. Za první čtvrtletí tohoto roku oznámilo Vivendi příjmy ve výši 291 miliónů euro (8,2 miliardy korun) – což je o víc než 117 % více než ve stejném období roku 2006. Hrubý zisk za období leden – březen 2007 činil 107 miliónů euro (3 miliardy korun), což je o neuvěřitelných 84 miliónů euro (2,4 miliardy korun) víc než rok před tím.

Celkové příjmy Vivendi za první čtvrtletí 2007 činily 5 miliard euro (141 miliard korun), a hrubý zisk byl 1,3 miliardy euro (36,5 miliard korun), což představuje nárůst o 21,7 % oproti stejnému období v roce 2006.

Zdroj: Gamespot

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

včera | | 8 N/A
Jak by vypadaly současné herní hity v minulém století? (galerie)

Jak by vypadaly současné herní hity v …

Napadlo vás někdy, jak by vlastně vypadaly současné hry, kdyby byly vytvořeny v dobách dávno minulých? My už odpověď známe!

16.  1.  2018 | | 6 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |