Díky Burning Crusade Vivendi vydělává

Když v roce 1998 společnost Vivendi koupila Blizzard Entertainment, domnívali se, že získali do své stáje vývojáře vynikajících real-time strategií jako Warcraft nebo Starcraft. Když ale v roce 2004 Blizzard vydal MMORPG World of Warcraft, zjistilo Vivendi, že vlastní skutečný zlatý důl. Na 9 miliónů aktivních hráčů zaplatí každý měsíc přes sto miliónů dolarů za možnost tuto hru hrát.

První rozšíření WoW – Burning Crusade – se začalo prodávat letos v lednu a vedlo si také skvěle. V Americe, Evropě a Austrálii se jen za první měsíc prodalo přes 3,5 miliónů kopií a jen v USA se do 31. března prodalo 1,7 miliónů krabicových verzí této hry – nemluvě o další spoustě kusů prodaných přes online distribuci.

Takovýto úspěch samozřejmě výrazně napomohl finančním výsledkům Vivendi. Za první čtvrtletí tohoto roku oznámilo Vivendi příjmy ve výši 291 miliónů euro (8,2 miliardy korun) – což je o víc než 117 % více než ve stejném období roku 2006. Hrubý zisk za období leden – březen 2007 činil 107 miliónů euro (3 miliardy korun), což je o neuvěřitelných 84 miliónů euro (2,4 miliardy korun) víc než rok před tím.

Celkové příjmy Vivendi za první čtvrtletí 2007 činily 5 miliard euro (141 miliard korun), a hrubý zisk byl 1,3 miliardy euro (36,5 miliard korun), což představuje nárůst o 21,7 % oproti stejnému období v roce 2006.

Zdroj: Gamespot

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: co hrát na cestách?

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: c…

Hrajete rádi na mobilním telefonu? Nechte si od nás doporučit několik kousků pro letošní rok.

17.  4.  2018 | | 8 N/A
4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřitelným smyslem pro detail

4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřit…

Far Cry 5 nás v mnohém příjemně překvapil, především ale nabídl nádherné pískoviště na hraní. A nic to nepodpořit tak, jako 4K rozlišení.

11.  4.  2018 | | 18 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

21.  4.  2018 | | 36 N/A
God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

Populární rubač bohů se vrací, aby nám dokázal, že neztratil nic ze svého lesku. Jak dopadl Kratos nové generace?

20.  4.  2018 | | 32 N/A
Herní agenda: dubnová nálož pecek

Herní agenda: dubnová nálož pecek

Březen nás navnadil na začínající jarní sezónu plnou skvělých titulů a duben pokračuje ve stejném duchu. Opět se nám na herním trhu objevila různorodá sorta her, mezi kterými si jistě dokážete vybrat ať už hrajete na jakékoliv platformě.

18.  4.  2018 | | 2 N/A
Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, trvalo to necelý měsíc

Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, t…

Ubisoft si své hry snaží hlídat, hackeři jsou ale neúprostní.

16.  4.  2018 | | 11 N/A
GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zábavního průmyslu na světě

GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zá…

Po mnoha letech na předních příčkách herních žebříčků je Grand Theft Auto 5 oficiálně nejlepší.

9.  4.  2018 | | 3 N/A
Battle Royale napříč hrami: kde všude najdete masové boje?

Battle Royale napříč hrami: kde všude …

Trend jménem Battle Royale stále pokračuje a vypadá to, že herní svět jen tak neopustí. Hry v tomto žánru mají neuvěřitelné množství hráčů a snad ještě více jich ho sleduje na platformách Twitch a Youtube. Na této vlně se snaží svézt téměř každý a my se podíváme, co se nám to tady vyrojilo.

20.  4.  2018 | | 5 N/A