DirectX aneb CoToKČertuVlastněJe?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 6

Diskuze k článku

N-quisitor  |  16. 02. 2003 14:26

Chysta Doupe take par slov o OpenGL?

 |   |  Odpovědět
František Brázdilík  |  16. 02. 2003 17:58

Všechno je možné...

 |   |  Odpovědět
C  |  18. 02. 2003 21:36

... programoval jsme v obojím a DX 8 a 9 rozhodně nejsou ubohé imitace OpenGL. To co umí prostě OGL nezvládne ani ve snu.

 |   |  Odpovědět
Dr Mediza  |  19. 02. 2003 14:53

To jo ale hlavne kvuli shaderum

 |   |  Odpovědět
Dwarden  |  19. 02. 2003 20:19

A v jakem OpenGL si to zkousel?

1.2? 1.3? 1.4? 2.0alpha ? :)

 |   |  Odpovědět
Dr Meduza  |  21. 02. 2003 13:06

Sorry tak tam sou no. A pixel shader se tam povazuje za fragmenty nebo jak to tam je? Protoze vertexovej ta je normalne.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor