Disciples 3 - do zbraně ve startegickém RPG

Disciples 3: Renaissance je pokračovatelem úspěšné řady ruské konkurence ságy Heroes of Might & Magic, která od svého známějšího sourozence řadu prvků přímo přejímá, ale přidává stejné množství novinek. Třetí díl nabídne plně třírozměrnou grafiku dovolující realistický rozhled jednotek, takže hráč například nebude vidět armádu blížící se zpoza kopce nebo urytou v lesích. Z fantastických ras se tentokrát navrátí impérium, elfové a prokletá legie, přičemž horské klany trpaslíků i další strany jsou plánovány pro expanze. Internetový magazín Strategy Core zveřejnil krátký rozhovor, který odhalil další střípky z vývoje.

 

Po technické stránce je hra nyní prakticky hotova. Autoři se tak mohou věnovat stavbě konkrétních misí, skriptování strategických map tvořících kampaně, multiplayeru a vyladění editoru, aby byl co nejpřístupnější hráčům.

 

Důvodem, proč strategie Disciples III nevyšla v původním určeném datu vydání (koncem roku 2006) bylo masivní přepracování grafiky jako celku. Tvůrci se rozhodli postavit svou hru na úroveň západních konkurentů (zejména Heroes of Might & Magic 5), takže hru naplnili množstvím vizuálních efektů, modelů o průměrně dvaceti tisících polygonech apod.

 

V plánu je zatím pouze interní betatesting, o veřejné betě se neuvažuje.

 

Dříve byly bitvy pohybově velmi omezené, hráč mohl přecházet pouze z přední linie do zadní včetně útoků na města. To se nyní změní – pevnostem přibudou hradby, jednotky dostanou více prostoru k pohybu a souboje se mají stát mnohem dynamičtější. Například samotné obléhání má mít hned několik fází, kdy budou hrdinové bojovat před branami a po jejich prolomení i za nimi. Zajímavě zní také vytvoření čelní linie z těžkých jednotek, jež zaštítí ty slabé.

 

Hrdina se bude opět přímo účastnit bojů (na rozdíl od Heroes of Might & Magic 5), hráči jej budou vybavovat brněním, prsteny, zbraněmi a ty všechny se zobrazí přímo na 3D modelu ve hře. Hráčovy avatarové posunou hru obecně do linie RPG, jednak svými statistikami, ale také vizuálním vývojem z obyčejného pěšáka po galantního rytíře v zářivé zbroji.

  

  

 


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 4 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 5 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A
Nové obrázky ze závodů F1 2018 vás vezmou do víru dění

Nové obrázky ze závodů F1 2018 vás vez…

Další závody formulí od Codemasters se blíží a tvůrci nám uvolnili čerstvou várku obrázků.

3.  7.  2018 |