Disciples 3 - do zbraně ve startegickém RPG

Disciples 3: Renaissance je pokračovatelem úspěšné řady ruské konkurence ságy Heroes of Might & Magic, která od svého známějšího sourozence řadu prvků přímo přejímá, ale přidává stejné množství novinek. Třetí díl nabídne plně třírozměrnou grafiku dovolující realistický rozhled jednotek, takže hráč například nebude vidět armádu blížící se zpoza kopce nebo urytou v lesích. Z fantastických ras se tentokrát navrátí impérium, elfové a prokletá legie, přičemž horské klany trpaslíků i další strany jsou plánovány pro expanze. Internetový magazín Strategy Core zveřejnil krátký rozhovor, který odhalil další střípky z vývoje.

 

Po technické stránce je hra nyní prakticky hotova. Autoři se tak mohou věnovat stavbě konkrétních misí, skriptování strategických map tvořících kampaně, multiplayeru a vyladění editoru, aby byl co nejpřístupnější hráčům.

 

Důvodem, proč strategie Disciples III nevyšla v původním určeném datu vydání (koncem roku 2006) bylo masivní přepracování grafiky jako celku. Tvůrci se rozhodli postavit svou hru na úroveň západních konkurentů (zejména Heroes of Might & Magic 5), takže hru naplnili množstvím vizuálních efektů, modelů o průměrně dvaceti tisících polygonech apod.

 

V plánu je zatím pouze interní betatesting, o veřejné betě se neuvažuje.

 

Dříve byly bitvy pohybově velmi omezené, hráč mohl přecházet pouze z přední linie do zadní včetně útoků na města. To se nyní změní – pevnostem přibudou hradby, jednotky dostanou více prostoru k pohybu a souboje se mají stát mnohem dynamičtější. Například samotné obléhání má mít hned několik fází, kdy budou hrdinové bojovat před branami a po jejich prolomení i za nimi. Zajímavě zní také vytvoření čelní linie z těžkých jednotek, jež zaštítí ty slabé.

 

Hrdina se bude opět přímo účastnit bojů (na rozdíl od Heroes of Might & Magic 5), hráči jej budou vybavovat brněním, prsteny, zbraněmi a ty všechny se zobrazí přímo na 3D modelu ve hře. Hráčovy avatarové posunou hru obecně do linie RPG, jednak svými statistikami, ale také vizuálním vývojem z obyčejného pěšáka po galantního rytíře v zářivé zbroji.

  

  

 


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Herní agenda: říjnová smršť hitů

Herní agenda: říjnová smršť hitů

Se začátkem října se vrací i naše pravidelná agenda těch největších hitů, které vás s nadcházejícím měsíci čekají. Podzimní sezóna je v plném proudu a není týden, kdy by nevyšel alespoň jeden očekávaný titul. Pojďme se tedy na to společně podívat.

30.  9.  2018 | | 1 N/A
Je potřeba mít hardware nové generace, říká Sony o Playstation 5

Je potřeba mít hardware nové generace,…

Společnost Sony potvrdila, že již pracuje na další generaci herního hardwaru.

10.  10.  2018 | | 20 N/A
Assassin

Assassin's Creed Odyssey: hippokratick…

A co z toho, že to ani není asasín? Bavit se budete báječně!

3.  10.  2018 | | 3 N/A
Fotografové vyrazili do Řecka, nafotili nádherné snímky v AC Odyssey

Fotografové vyrazili do Řecka, nafotil…

Stejně jako Origins i Odyssey nabízí propracovaný fotorežim. A umělecké kousky na sebe nenechaly dlouho čekat!

8.  10.  2018 | | 7 N/A
7 tipů na bláznivé hry, které překvapí i zabaví

7 tipů na bláznivé hry, které překvapí…

Což takhle dát si oddych? Což takhle zahrát si něco trochu méně seriózního?

10.  10.  2018 | | 2 N/A