Divinity: Original Sin 2 - lepšího dvakrát

vytisknout velikost písma
Larian Studios opět vtrhli na Kickstarter s druhým dílem Divinity a podařilo se jim bleskurychle uspět. A to hra ještě nevyšla.

První Divinity bylo překvapivým hitem a studio si toho bylo dobře vědomo. Proto vystartovalo s plnohodnotným pokračováním a už během prvních 12ti hodin kickstarterové kampaně se podařilo vybrat požadovanou částku. Vývojáři z toho byli tak překvapení, že museli přidávat nové rozšířené cíle. Peníze stále přibývají a k dnešnímu dni se vybralo čtvrt druhého milionu.

Prozatím byly splněny 4 dodatečné cíle a vypadá to, že se bude herní obsah solidně rozšiřovat. První z nich přidá do hry takzvaný Strategist mod, který bude pro hráče hledající pořádnou výzvu. Za dalších 150 000 vývojáři přidají do hry nový strom schopností. Dále pak za rovný milion přidají speciální skill pro každou rasu. Už k tak propracovaným schopnostem přibude ještě jedna speciální. Další cíl za vybraných 1 250 000 obsahuje úplně novou rasu, v prvním díle neviděnou. Jak už název Undead Origins napovídá, jedná se o nemrtvé.

107820dd71204bbe168be0c23540fae7_original.png715526c2569fa1d90d55b13c0a97cb20_original.pngdc73b33fb1c7b2c45ed40b15ce103d3d_original.png

Ještě zbývají dva cíle čekají na svůj úspěch. První z nich přidá další strom schopností a za druhý v hodnotě 1 500 000 dolarů budou mít nemrtví celou svoji lokaci. A to se vyplatí.

80205c5b6981d3c77148c5bf4ad7c681_original.png

Co ale vlastně Divinity 2 přinese oproti originálu? Už v základu bude obsahovat kooperativní i kompetitivní multiplayer až pro čtyři hráče. Můžete tedy bojovat bok po boku se svým spoluhráčem nebo si navzájem škodit. Čím se ale vývojáři nejvíce vytahují, jsou postavy. Přesněji řečeno zpracování postav. Každá bude mít totiž svoji osobnost, charakter a motivaci. Důraz bude kladen také na samotný původ. Důležitou roli bude hrát i rasa postavy, RPG jádro tedy ve druhém dílu bude podstatně obohacené a rozšířené.

V souvislosti s tím, kdo s kým zrovna vede dialog, se mohou odvíjet další události a situace. Když například budete chtít jít do města a strážný nebude mít vaši rasu zrovna v lásce, prostě vás tam nepustí. Na osobnosti budou ve druhém díle opravdu hodně stavět. Každá mise a každý dialog může skončit odlišně v závislosti na tom, za kterou hrajete postavu.

1605e8c4d5f991dda24af674d5f13db0_original.png4b5daba881141260bb8cc355a14e5cbf_original.png57fb1f8239ba9faa1012dee81b79d25a_original.png

Také se lehce vylepší soubojový systém, který stále zůstává tahový. Přibudou nové elementy, zbraně, schopnosti a ještě větší míra interakce s prostředím, které tolik lákalo v jedničce. Podstata ale bude stejná jako v předchozím dílu. Vzhled a stylizace také nezaznamenala žádné výraznější změny, půjde spíše o mírnou evoluci a důraz na výtvarný styl a detaily.

Možná si někteří z vás říkají, proč šli vývojáři opět na Kickstarter? Dle slov Swena Vinckeho je to kvůli tomu, aby se ujistili, že za nimi bude opět stát komunita. Stejná a důležitá komunita, která Larianům pomohla první Divinity dotáhnout až do úplného konce a která bude uvádět směr i dvojce. A nejen to. Ještě letos by měla vyjít rozšířená edice jedničky, do které přibude multiplayer a fůra novinek. Tomu říkáme fan servis.

7d1f142e2d2e31409ede5794696107d0_original.jpg

Datum vydání druhého dílu ještě známo není. Doufáme ale, že se vývoj nepotáhne stejně dlouze a strastiplně, jako tomu bylo předtím. Po první kampani na Kickstarteru museli vývojáři vydat na Steamu kvůli nedostatku financí Early Access verzi hry. Ale ani to nestačilo a museli si vzít ještě půjčku, aby hra mohla vůbec vyjít. Nakonec to ale vše dopadlo dobře a díky obrovskému úspěchu se vývoj prvního dílu přeci jen vyplatil. Nezbývá než popřát hodně štěstí a doufat, že už dvojku podobná kalamita nepotká. 

Podpořte Divinity: Original Sin 2 na Kickstarteru.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 22 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A