DLC

DLC v den vydání hry je přesně to, co hráči chtějí

Můžete tvrdit opak, Bioware ale nepřesvědčíte.

O problému DLCček dostupných v den vydání hry se rozpovídal Fernando Melo, director of online development z Bioware. Podle něj jde o vysoce ziskovou záležitost, navíc u hráčů velmi oblíbenou, díky čemuž jsou v konečném důsledku spokojené obě strany.

Tvrdí to i přesto, že podstatná část hráčů takové DLC odmítá a považuje jej za drzost nejvyššího kalibru. Nelze prý šlápnout vedle – fanoušci mohou po DLC šáhnout okamžitě a ti, co o něj projeví zájem v budoucnu, nemusí čekat, až vývojáři dodatečný obsah uvolní.

bioware_logo.jpg

Melo následně stručně popsal, jak takové DLC vůbec vzniká. Zdůraznil, že vývojáři nerozsekávají původní hru, aby tyto části později nabízeli za poplatek, ale že se na dodatečném obsahu vždy začíná pracovat ještě před tím, než je dokončena samotná hra. Fámy o nekalých praktikách jsou tak údajně nepodložené.

Jak se na „day one“ DLCčka díváte vy? Jste proti nim nebo je vítáte s otevřenou náručí?

Zdroj: IGN
Diskuze (7) Další článek: Paradox Interactive oznámili Europa Universalis IV

Témata článku: , , , , , , , , , ,