Capcom slibuje výzvu pro nováčky i ostřílené harcovníky.
Už jsme si zvykli, že pokud chce hra uspokojit co nejširší skupinu lidí a být úspěšná, musí kromě lákavého obsahu nabízet i širokou škálu obtížností, ze které si vybere hráč s jakýmikoliv dovednostmi. DmC od týmu Ninja Theory v tomto nebude výjimkou. Kromě tří standardních obtížností totiž nabídne čtyři další, které se budou odemykat po úspěšném dohrání.
- Son of Sparda – nepřátelé jsou o něco silnější
- Dante Must Die – nepřátelé útočí v obrovských vlnách a jejich síla je na nejvyšší úrovni
- Heaven or Hell – všichni umírají po jednom zásahu a to včetně Danta
- Hell and Hell – stejné jako předchozí stupeň, ale s tím rozdílem, že po jednom zásahu umírá pouze Dante
Poslední stupeň obtížnosti vypadá opravdu děsivě, a pokud se pro něj rozhodnete, skláři respektive zdravotníci by měli být v permanentní pohotovosti, protože je vysoce pravděpodobné, že ovladač bude létat všude po pokoji. DmC: Devil May Cry vychází na PS3 a X360 v lednu příštího roku.









- Nápadité úrovně
- Zábavné boje
- Stylová hudba a grafika
- Pár slabších pasáží
- Místy zbytečně vulgární
- Boje jsou zpočátku chaos