Dohrání Sekiro potrvá podobně jako u Dark Souls a Bloodborne

O žádnou jednohubku rozhodně nepůjde.

Na dokončení Sekiro: Shadows Die Twice budete potřebovat pořádnou dávku volného času. Miliony hráčů po celém světě nahrály na Dark Souls a Bloodborne stovky hodin. Zdá se, že v případě úspěchu tomu nebude jinak ani u nejnovějšího počinu od FromSoftware.

"Rozhodně vám teď nemůžu dát přesné číslo, ale řekl bych, že v ohledu rozsahu hry to bude dost podobné našim předchozím titulům. Je však potřeba zmínit, že hrací čas se bude samozřejmě výrazně lišit na základě toho, jakým stylem hrajete, jak jste zkušení. Z hlediska vývoje a také co se týče světa a rozmanitosti ve hře, bude Sekiro hodně podobné našim předchozím hrám," ujišťuje Yasuhiro Kitao z FromSoftware.

GC18: Sekiro: Shadows Die Twice má datum vydání a krásnou sběratelku

GC18: Sekiro: Shadows Die Twice má datum vydání a krásnou sběratelku

Očekávejte alespoň 30 hodin umírání

Podle hráčů na howlongtobeat.com trvalo dohrání příběhové kampaně asi 35 hodin. U Dark Souls 3 to bylo o tři hodiny méně. Dokončení hry úplně se vším všudy potom většinou vycházelo kolem 80 hodin. Tato čísla ale vycházejí pouze z toho, co sami hráči tvrdí. 

Ohlasy na demo jsou nadšené

Sekiro se představil na Gamescomu v demoverzi a vesměs všechny reakce na první osahání hrdiny s protézou jsou veskrze pozitivní. Souboje vypadají lákavě a efektně, hopsání po střechách a skalním prostředí očividně také není žádná zívačka. Pokud se nestane žádná zásadní minela, vypadá to, že FromSoftware si udrží svůj vysoký standard a i tentokrát dosáhne na hodně vysoká čísla v recenzích, prodejích i uživatelských hodnoceních. Nám nezbývá, než se na masakr z feudálního Japonska pořádně těšit. Dorazí 22. března na PC, Xbox One a PS4. 

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A