Věř mi že to tak funguje. Mluvil jsem hlavně o papírových časopisech. Ty totiž vycházejí měsíčně a to se zhruba dvoutýdenním posunem. takže hodně často dochází k situaci, že hra má přijít pá dní po uzávěrce čísla. A redakce ma na výběr. Buď recenzi vycucat z prstu a nebo ji vydat za měsíc (o dva týdny později než konkurence). Já myslím že volba je u velkých hitů jasná. (první recenze přinese víc zákazníků = víc peněz)
Že je problém napsat recenzi bez dohrání kvůli příběhu? Nesmysl. Na oficiálních stránkách něoc najdeš. To opíšeš a pak řekneš, že čtenáře enehceš připravit o zážitek s odhalování děje a tak víc prozrazovat nebudeš. Ale žeděj vážně stojí za to. (tohle se píše celkem často, je to logický a tutíž to nikomu nepřijde divný). Grafiku zrecenzuju z obrázků, vlatnoti hry ja její mody z oficiálních stránek a z preview z jiných webů.
A okud stále nevěříš, že se tohle neděje, tak si v papírových časopisech přečti recenze na Mafii a Black and White. tyhle recenze (a mnohé další), absahovali informaco o vlastnostech hry, které autoři slibovali a nedodržely (náhoda nebo recenze psaná podle oficiálních stránek a slibů autorů?).
Kupříkladu v recenzi na Mafii Leveláci psali, e vám na začátku hry do auta naskočí tři muži a s nimi i Don Salieri. nehci nic namítat, ale nejen že hru nehráli, ale recenzent neviděl ani intro. (které paradoxně měli na CD z minulýho měsíce
A BaW je kapitola sama pro sebe. tam P. Moulineux sliboval hromadu věcí , které nedodržel nebo vydal v pluginu. zajímvé, že recenze popisovala přesně to co sliboval a ne to co ve hře bylo.
takže já si nedělám iluze a recenzím v papírových časopisech nevěřím vůbec a n internetu je beru s nadhledem.