Rage sice ještě nevyšel, nicméně to Id nebrání plánovat do budoucna. Kromě jistých DLC se pravděpodobně dočkáme i pokračování, které by mělo rozvinout univerzum hry. Právě nedostatečně rozvinutý svět předešlých titulů je studiu největším trnem v oku, alespoň podle creative directora Tima Willitse.
"Jedna z věcí, kterou nám nikdo neumaže, je fakt, že naše hry měly začátek a konec, a to bylo vše. S Rage jsme proto úmyslně vytvořili mnohem širší svět. Chceme, abyste jako hráči cítili, že daným událostem něco předcházelo, a že to nějak bude pokračovat, i když odejdete - podobně jako v univerzu Star Wars."
"Vědomě jsme hru vytvořili tak, abychom hladce navázali pokračováním, DLC, prequely, nebo vedlejšími misemi. Je to ambiciózní projekt. Chceme udělat něco skvělého a vytvořit kolem toho konzistentní svět. Quake měl problém s identitou - kam vlastně patří? Rage bude vždy ve stejném světě."
- Skvělá atmosféra
- Zábavné přestřelky
- Chytlavé závodění a bojování
- Pěkna grafika
- Nádherné prostředí
- Solidní herní doba
- Mizerný konec
- Hnusné textury
- Nevyladěné UI
- Ježdění sem a tam
- Repetetivní náplň