Dragon Age 2 - RPG tentokrát moderně (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 50

Diskuze k článku

Patrij  |  02. 08. 2014 15:46

Ahoj nevite prosim co mam delat dal kdyz uz sem prosel oba dungy mark of assasin a ten druhej nevim co mam delat dal prosim poraďte

 |   |  Odpovědět
Ansa_CeCe  |  14. 08. 2011 20:48

Ehm...Kdybych já o to měla něco psát...Bylo by to na dlouho.Můžete se podívat sem: riikkiinky.blog.cz ...
PS:To není propagace,jen to sem všechno nechci znova vypisovat.

 |   |  Odpovědět
swed  |  17. 04. 2011 19:46

nevim - tenhle styl se mi nelíbí.. je to strašná nuda.. když chci akční hru, dam si jí rovnou, ale proč si nemůžu dát klasickou RPG mi hlava nebere. hybridy hrát nechci a nebudu. škoda peněz

 |   |  Odpovědět
DoktorZhor  |  24. 03. 2011 18:56

OPRAVDU PROSIM, nenazyvejte tenhle paskvil RPGckem, pro vsechny RPG je to tezka urazka-.-

 |   |  Odpovědět
Efef  |  24. 03. 2011 19:48

Kdy naposledy vyšlo RPG ...

 |   |  Odpovědět
Frozchodibos  |  22. 03. 2011 11:56

Zdravím, chci se jen zeptat, dají se nějak v průběhu hry resetnout talenty? Ze začátku jsem si to tam blbě naházel a ted mě to sere. Díky moc za odpověď.

 |   |  Odpovědět
Efef  |  24. 03. 2011 19:49

Existuje nějáký respec potion jestli jsem to četl správně, ale kde ho koupíš/seženeš nevím.

 |   |  Odpovědět
Efef  |  12. 03. 2011 22:11

Zkoušel někdo hrát na Nightmare obtížnost ? Většinou se to dá, ale třeba vypořádat se s assassinama když jsou v grupě je šílenost ... stealth->back stab a tankovi ubere přes půl HP baru plus ukradne flašku na HPčka, aby jí pak sám ! použil. Takhle ukradne klidně 3-4 flašky za fight a healne se o víc než 100% hp. Navíc mága nebo rogunu one shotne ze stealthu pokud jsou na 80% hp nebo míň.

DA byla na Nightmare lehčí ale super zábavná. U DA2 to vypadá, že tomu chybí pár týdnů testování a balancování.

 |   |  Odpovědět
Lukas  |  21. 03. 2011 11:29

Uf, na Nightmare nemám ani pomyšlení. Hraju první go za Warriora DPS a většina soubojů je skutečně záležitostí několika vteřin, oblaků krve a zoufalého sténání těch nešťastníků, co se mi postaví do cesty. Ale jsou tu i vyjímky !!SPOIL!! viz například souboj s Arishokem nebo High Dragonem ve třetím aktu, to jsem vylemtal víc potů, než za celou herní dobu do toho bodu. A to jsem si s ní šel potykat na levelu 19, na Nightmare bych se s ní do křížku pouštět nechtěl. KONEC SPOILU.

 |   |  Odpovědět
Dr.Sid  |  10. 03. 2011 12:01

Nechapu jak tohle muze nekdo srovnavat s ME. A i oficialni demo video se cuka jako prase.

 |   |  Odpovědět
Efef  |  10. 03. 2011 12:26

ME je kvalitou o stupeň výše, ale oproti demu běží finální verze DA2 bez cukání a hlavně bez těch šílených loading screenů, které v demu kompletně ničily story telling. Alespoň mně tedy běží bez cukání.

 |   |  Odpovědět
lowskilla  |  10. 03. 2011 09:54

Demo bylo děs a hrůza ale recenze jsou dobré, takže počkám na češtinu a slevu a zahraju.

 |   |  Odpovědět
vonTossis  |  10. 03. 2011 07:11

Ja jen jestli nahodou nectu o nejakem "konzerva tajkůnu" ... :D

 |   |  Odpovědět
host  |  09. 03. 2011 15:28

Akurát recenzent zapomněl zmínit že bez znalosti angličtiny máte jen rubačku které nerozumíte a jako rubačka je dost podprůměrná.

 |   |  Odpovědět
Lukas  |  21. 03. 2011 11:23

Lol, grow up. Kupovat si RPG v angličtině když vím, že anglicky neumím a pak si na to stěžovat, to je mi tady zase úroveň obecenstva. Počkej si na překlad od fanoušků a nebo se do tý doby zkus v té angličtině potrénovat, jinak to holt není hra pro Tebe. Tak se tu aspoň nesnižuj k tomu, že jí budeš pomlouvat, když jí ani nerozumíš. DA2 není prvoplánově rubačka, to sis vybral špatnej titul.

 |   |  Odpovědět
HawkyCZ  |  09. 03. 2011 09:46

přiznat, že se tentokrát soustředili na konzole a PC dostane jen konverzi?

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  09. 03. 2011 10:36

Prostě totálně sračkoidní hra dostala ještě sračkoidnější pokračování.

Kdo tohle srovnával s BG a říkal tomu "RPG ze staré školy" asi neměl všech 5 pohromadě.

Zaměření na konzole mi jen dává za pravdu.

 |   |  Odpovědět
Prodigy  |  09. 03. 2011 11:49

ty uz jsi dvojku hral, ze se tu ohanis takovymi silnymi slovy? rekni mi jaky znas lepsi RPG co vyslo za poslednich par let

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  09. 03. 2011 12:11

Takže neexistence kvalitní hry v posledních letech znamená, že budeme označovat nějakou sračku za geniální dílo?
Lepší RPG? Klidně. Magicka, ačkoliv není typické RPG, ale toho je celkem málo. I ten Fallout byl lepší než DA, šlo tam, ačkoliv v omezené míře, i trochu kecat, v DA to bylo jen o probíjení se dungeonem. Jeden skončil, menší oddech, nakoupit věci v městě a další neuvěřitelně dlouhý dungeon.
Jestli se ti ani jedno nelíbilo, vyzkoušej si jeden z nespočtu módů na Mount and blade. Jsou tam i dost husté víc-jako-RPG módy.

 |   |  Odpovědět
Prodigy  |  09. 03. 2011 15:08

DA jen o probijeni se dungeonem? si to pletes s Diablem ne, v Dragon Age mas vic rozhovoru nez v kterymkoliv falloutu, plus propracovanejsi pribeh a postavy. Magicka ma sice originalni system kouzleni ale to je tak vsechno, ta hra je nedodelana a hrozne zabugovana. Mount and Blade jsem nehral

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  09. 03. 2011 15:18

Vážně pochybuju, že mám v DA více rozhovorů než v kterémkoliv falloutu (zejména fallout 1 a 2). A byl bych vážně rád, kdybych si spletl DA s Diablem. Žel nespletl. A to jsem se fakt těšil na "nové Baldurs gate, RPG ze staré školy v novém hávu", bohužel, nedostal jsem ho. Dostal jsem spíš něco mezi Diablem a Final Fantasy, supercool boje, drsňácký příběh, ale minimum interakce a frenetické vybíjení dungeonu. První dvě hoďky jsem byl totálně unešený, ale po třetím nebo čtvrtém dungu, kdy mezi tím žádná pořádná konverzace, žádné pořádné rozvíjení osobního příběhu, uplatňování vlastních ambic a roleplay, nic nebylo. Jasně, je to super hra, pokud jsi nenáročný a jedeš po vytyčené lince a vytyčeném roleplay postavy. Pokud chceš však prožívat cokoliv sám s vlastní iniciativou, jsi v řiti, tohle ti hra nenabídne (to byl ostatně i trochu problém v původním BG).

 |   |  Odpovědět
Efef  |  09. 03. 2011 16:51

Colombo ty si stěžuješ na to, že DA má storyline ? Jestli chceš hrát něco, kde si vymislíš vlastní cíl hry, tak zkus nějaké papírové hry ...

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  09. 03. 2011 17:54

Jako obvykle, když člověk narazí na blbce, je i to největší vysvětlování zbytečné.
Já si nestěžuju, že DA má storyline, já si stěžuju, že DA má naprosto plochý lineární storyline, kde se člověk nemůže vžít do své postavy, pokud by rád chtěl na něco reagovat trošku jinak či se trochu jinak projevit.
Já říkal, že mainstreamovéhmu hráči to stačí, protože ten hraje tu rubačku a ten příbéh bere jako "wow to je něco" bonus. Ale pokud oldskull hráč si chce zahrat příběhové RPG (třeba jako Fallout 1,2, Morrowind atp.), tak má jen jednoduchý příběh a k tomu tupou rubačku.

 |   |  Odpovědět
Prodigy  |  09. 03. 2011 19:39

Jsou dva typy RPG, ty s otevrenym svetem (Gothic, Sacred atd) a ty linearnejsi (DA, Mass Effect), oboje ma svoje pro a proti a oboje ma svoje fanousky. Ja preferuju druhou variantu, protoze nemusim treba hledat v lese pul hodiny nejakou zas*anou boudu a muzu se soustredit v tom RPG na veci ktery me na tom bavi (rozhovory, taktika v boji, equipovani party lepsima a lepsima vecma atd.). Do postavy se dokazu vzit snad nejvic ze vsech RPG, protoze si muzu vybrat vzhled presne tak jak vypadam ja a variant v rozhovorech je taky plno. Ve hre Magicka si vyberes jen barvu roby a to je vsechno, Fallout skoro to samy. Morrowind je vyborna hra ale boj tam spociva jen v tom ze mackas 2 tlacitka, DA nabizi vybornej taktickej system boju a kdyz si na nekterych mistech poradne nerozmyslis dukladne taktiku jak chces v boji postupovat, vychcipa ti cela parta do nekolika sekund. To samy Mass Effect nebo SW:KOTOR, BioWare proste umi delat nejlepsi RPG

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  09. 03. 2011 22:38

Gothic ani Sacred NEJSOU příklady OTEVŘENÉHO světa.

Ano, ty máš rád hry typu diablo (které se někdy ani nepovažuje za RPG), nebo lépe rovnou counterstrike (vlastně ten je moc otevřený, spíš poslední CoD)
1. zasraná bouda
tento příklad je o něčem jiném. Pokud narážíš na to, že máš rád tunelovitou a striktní linearitu, protože tam neexistuje zákys, pak je totot prohlášení vcelku směšné.
2. Co tě na RPG baví
očividně nemá nic společného s RPG (vyjmenované prvky nejsou rysem RPG, jen někdy doprovodným prvkem).
3. Vžití se do postavy úpravou zhledu
očividně nemáš ani páru o tom co říkám, očividně nemáš ani páru o tom, co to znamená, očividně nemáš ani páru o tom, co je to RPG (pro začátek si to přelož)
4. ad Morrowind
No není to krása? Morrowind jsi MOHL hrát tak, že jsi v boji mačkal jen dvě tlačítka. Ale rozhodně NEMUSEL (komb v kouzlech tam bylo dost)
5. Takticky system souboju
klasický příklad toho, co je jen občasným (a poměrně řídkým) doplňkem RPG, nikoliv hlavním rysem. Tady bych ti doporučil trošku jiné hry, třeba šachy.
6. Bioware blabla
Kolik jsi hrál vůbec RPG?

 |   |  Odpovědět
moris  |  10. 03. 2011 20:14

zkrátka souhlas

 |   |  Odpovědět
Rondir  |  11. 03. 2011 21:56

Souhlasím s nesouhlasem. Dragon Age a Mass Effect- nejlepší hry. Colombo asi neví o čem mluví.

 |   |  Odpovědět
Ansa_Cece  |  14. 08. 2011 21:02

For Rondin (Nebo jak se jmenoval.) Souhlasím.Sice mě zas tak nenadchla,ale špatná není.Líbí se mi.Je lepší než Oblivion,Gothic,Risen...

 |   |  Odpovědět
Avelyn  |  23. 03. 2011 11:48

Nechápu tady tu hádku, DA2 je propracované příběhové RPG s geniálními postavami a rozhodováním, které opravdu ovlivní celkové vyznění hry. Není to Baldur's Gate 2, ale přesto je to vynikající hra. Tečka.

 |   |  Odpovědět
Efef  |  09. 03. 2011 22:59

Sry, ale jako blbec tady vystupuješ ty. Jediné opravové hry jsou staré izometrické RPG a ostatní jsou tupé rubačky pro main stream hráče bla bla. Zkus si zahrát DA2 na max difficulty a uvidíš jak tupý kombat v ní je.

RPG jako jsou DA nebo ME kde vývoj a full dabbing stojí nemalé prostředky musí balancovat mezi linearitou příběhu a kvalitou jeho zpracování. Těžko můžeš ospravedlnit vytvoření desítek hodin obsahu který hráči nikdy neuvidí, protože se v bodě xy rozhodly jít doleva místo doprava.

Pokud trváš na tom, že takovéhle hry tě nebaví, tak si užívej starý Fallout.

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  10. 03. 2011 00:37

1. Nic takového jsem netvrdil. Jestli si všimneš, většina z těch pár her, co jsem jmenoval, byla poměrně nová a nikoliv izometrická.
2. ad tupé rubačky pro mainstream hráče
Toto je bohužel fakt posledních let. Můžeš mi nadávat, jaký jsem blbec, můžeš tu brečet, můžeš si toho nevšímat, ale fakt, že valná většina produkce velkých studií je naprosto tupá a hnusně lineární. Všechno se to přeneslo do "WOW" efektu pomocí naskriptovaných situací.

3. Ale full dabing je důsledek, nikoliv příčina.
A ospravedlnit to můžu, říká se tomu znovuhratelnost. Uděláš-li komplexní hru, hráči ji budou spokojeně dohrávat pomocí různých kombinací počátečních podmínek a průběžných rozhodnutí.

4. ad obtížnost souboje
další naprostý blábol. Zkus si zahrát šachy jen s dámou a králem proti plné sestavě soupeře a uvidíš, jak jsou těžké. Tohle je naprostý nesmysl. To, o čem mluvíš, je umělé navyšování obtížnosti, dáš potvorám nehorázný bonus na útok. Tohle nemá s komplikovaností (a nutností přemýšlet) nic společného. Toto vede jen k frustraci a toto umělé navyšování doby hraní v neprospěch skutečného obsahu (prozkoumávání lokací, rozhovory, questy) jen podvádí hráče. Opět se ukazuje, že opravdu nevíš o čem mluvíš.
5 Ne, opravdu mě takovéhle hry nebaví. Opravdu mě nebaví hry, které slibují oldskull RPG a přitom předloží Diablo, kde je o pár víc rozhovorů a hraju za celou partu. Proto si budu užívat starý Fallout, starý Morrowind a nové RPG, které dají to, co budou slibovat. Doufejme třeba v nový Deus Ex.

 |   |  Odpovědět
Prodigy  |  10. 03. 2011 00:58

zajimal by me tvuj nazor treba na Neverwinter Nights a serii Gothic, nebo Drakensang 2 jestli si mel moznost si to zahrat

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  10. 03. 2011 10:49

Gothic byl super, ale na mě příliš malý uzavřený svět a málo sandbox.

Neverwinter jsem bohužel hrál jen chvilku a asi mám nějaký posunutý dojem. Začal jsem, vytvořil jsem si postavu, pokecal jsem s pár prvnímy chary a dozvěděl jsem se o nějakém povstání ve věznici. Tak jsem tam šel a začlo strašně příšerně dlouhé vyvražďování vězňů. A v tom sem skončil. Tohle mě fakt nebavilo. Ale možnosti tvorby postav byla hromada, svět byl prý velký a otevřený, takže mě mrzí, co se stalo. Někdy možná zkusim znovu.

Drakensang jsem nehrál, četl jsem dost pozitivní recenze. Videa taky nevypadají nějak überkúl, což mi vyhovuje (nemám rád ten jRPG styl či Warhammer styl strašně velkých brnění atp.)

 |   |  Odpovědět
Efef  |  10. 03. 2011 10:47

Nevím ale já osobně jsem jak ME1-2 tak DA1 prošel 3-4, pro mně znovuhratelnost těmto hrám nechybí. Znám lidi, co ME2 dohráli třeba 8x. U ME je navíc možnost formovat osobnost své postavy, takže i když je story lineární, jsou různé možnosti jak jím projít a v DA taky děláš rozhodnutí, která se projevují v dalším hraní.

Co se týče obtížnosti soubojů, na normal můžeš DA hrát jako fps 'rubačku'. Na vyšší obtížnosti musíš dávat pozor na poziciování postav, agro, jaké ability kdy použít. Možná navyšování obtížnosti není složité pro vývojáře, ale hráče přemýšlet donutí a v DA jsou mechanizmy, které taktizování podporují.

Navíc nechápu proč máš takový odpor k lineárním hrám ... filmy a knihy které baví miliardy lidí jsou taky lineární. A rpg neznamená, že příběh ve hře musí mít 10 různých konců, jen že ho dokážeš ovlivnit.

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  10. 03. 2011 15:14

Já hraju tetris už po 9568465, to celkem nic neznamená.

Jak jsem psal, to, o čem píšeš, neznamená RPG. Podivej se do slovníku a zjisti si, co to RPG je. To, o čem píšeš, je spíš něco, z čeho se RPG vyvinulo, wargaming.

Lineární hry mají nevýhodu, jakmile by jsi udělal nějakou věc jinak či chtěl jít jinam, než ti nakreslily vývojáři, máš smůlu. V nelineárních hrách to bývá tak, že ti nakreslí bohatý strom, byť je třeba linearita jen iluzí, často to stačí.

Srovnávat knihy a filmy s hrama je trošku mimo, knihy a filmy nejsou interaktivní média. Kdybych chtěl lieární příběh, přečtu si knihu nebo pustím film, ale od hry očekávám néco víc.

 |   |  Odpovědět
Firenand  |  10. 03. 2011 19:06

Já spíš nechápu proč tady nadáváš do té hry ? Tak si založ web nebo forum s nějaký web kde budeš verbovat lidi do takzvaného odboje proti vydávání DA když ti to tak vadí?

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  10. 03. 2011 20:10

Aha, takže jediný koment, který tu může být, je oslavná óda na Bioware a DA? Prober se.

 |   |  Odpovědět
Efef  |  10. 03. 2011 21:29

O to nejde, ty tvé komentáře tu vyznívají trochu jako kdyby fotbalový fanoušek přišel do opery a začal nadávat, že herci na pódiu nekopou míčem. To že v DA není příběh rozvětvený do 5 různých příběhových větví neznamená, že to není dobrá hra se zajímavým příběhem.

 |   |  Odpovědět
Firenand  |  15. 03. 2011 20:20

ne neznamená to že tu budeš pět ody ale zkus vyjádřit svůj názor nějak smysluplně a né že řekneš že je ta hra sračková a podle mě bys to tady nemusel rozvádět do 10 komentářů a porovnávat s nějakejma vykopávkama když ti to vadí tak si di zahrát bombermana zahraj si fotbal di na radnici a je to

 |   |  Odpovědět
moris  |  10. 03. 2011 20:19


tyve, a ty běž na radnici :D

 |   |  Odpovědět
Rondir  |  11. 03. 2011 22:00

Souhlasím, já dohrál ME2- 2krát a DA- 7krát.

 |   |  Odpovědět
tecik  |  16. 03. 2011 13:52

tak to si u da2 neuzijes... taky jsem ME/DA1 dohral nekolikrat, a to repete zacal ihned po prvnim dohrani... DA2 si ale repete nedam... a pokud ano, tak az zapomenu jaky humus to je

Jedna se o velmi odflaknutou hru, obtiznost se nezvysuje tim, ze kouzelnici uzivaji vic spellu, ale davaji vetsi dmg (co to je za blbost pristup?). 4x do stejneho dungu? WTF? Rad hledavam poklady, a chodivam do bocnich ulicek, ale tu to nema smysl... 5 metru od hlavni lajny a dal ne... ZATIM neoteviratelne vrata.

Ubehata bose? Ha ha... skill-tree? Ha ha... Pozicovani? A takticke uvazovani? haha... to vazne nema smysl... hlidat si agro? K cemu... stejne se objevi dalsi grupa, ktera jede po nejblizsim...

Je to velmi chuda hra, a pro me zklamani roku. Ted uz by to mohl pokazit jen deus-ex

 |   |  Odpovědět
Lukas  |  21. 03. 2011 11:18

U Dragon Age 2 Ti nikdo nesliboval oldschool RPG. Jestli nejsi retardovanej, tak půl roku dopředu bylo jasný, že to nebude stejná záležitost jako Origins, stačilo si přečíst jakýkoli preview. Kdyby ani to nestačilo, bylo k dispozici demo, tak si tady nestěžuj, že Tě takový hry nebaví, nikdo Tě nenutí si je kupovat. Počkat, Ty sis jí beztak nekoupil, protože v Evropě vycházela 11.3. a Ty tu nadáváš od 9.3. Co se znovuhratelnosti týče, ME a DA jsou jedny z mála her, u kterých bych si starost o znovuhratelnost nedělal. A když se nechceš nechat podvádět, co se obtížnosti týče, tak jdi hrát ty šachy s dámou a králem proti plný sestavě :) Takový blbý kecy...

 |   |  Odpovědět
Formul  |  17. 03. 2011 17:39

Dragon Age 2 pro PC je velmi rozdílná oproti konzolové verzi, způsob ovládání je naprosto jiný (na PC klasické schéma jako DAO na konzoli button mashing). Dragon Age Origins je nejlepší RPG posledních let, které jsem hrál. Dragon Age 2 je akčnější a méně epické, stále však výborné RPGčko.

Magicka je super originální vtipná hra, pokud si ale myslíš, že je to lepší RPG než DAO asi nechápeš co je RPG. V Magice nemáš vpodstatě žádnou možnost volby, nemůžeš ovlivnit žádnou důležitou část příběhu, své postavy a equipment je jen okrajovou záležitostí.

Mount and blade jsem nehrál, ale podle toho co sám píšeš to moc RPG asi nebude ...

 |   |  Odpovědět
Lukas  |  21. 03. 2011 11:08

Ahaaa, pán hraje Mount and Blade, to se pak nemůžeme divit, že mu Dragon Age nevoní. Tak víš co? Běž si hrát ty svoje geniální díla a neplivej tu na věci, co se líbí nám.

Dragon Age 2 je náhodou fajn hra, neříkám, upustila od spousty tradičních prvků, ale zase se nebála určité originality, co se podání týče. A dialogů je docela dost :) Ono se holt nikdy nedá zavděčit všem, kdyby to bylo jako Origins, tak by lidi nadávali, že je to nastavovaná kaše a kopie a vykrádačka sebe sama atd... A když je to originální, tak je to zase špatně, protože to přece není jako Origins, které byly tak super. A pro lidi jako je tady detektiv to bude špatně vždycky, protože to není Mount and Blade nebo Fallout.

 |   |  Odpovědět
Karliczek  |  11. 03. 2011 18:58

Já už 2ku hrál a je to fakt sračka to ovládání je příšerný a boje trapný palec DOLU

 |   |  Odpovědět
jerry  |  11. 03. 2011 23:32

Zaklinac. Ale jinak souhlas.

 |   |  Odpovědět
Honza  |  08. 05. 2011 13:00

Nejde o to, jestli zná lepší, co vyšla za posledních 5 let..jde o to, že i kdyby 100x nej, co se dnes nabízí...s BGII to nelze srovnat v žádném parametru.. Ta hra byla unikát, riskovala svou komplexností a délkou tržní podíl a povedlo se.. Dnes to nikdo neriskuje... vyrobí prosťáčkovou hru pro masu, hlavně ať to sype.. Takže mě zlobí, když jsem musel roky poslouchat, že se vyvýjí DA a bude stejně dobrá, ne-li lepší než BG a pak jsme dostali do rukou tohle

 |   |  Odpovědět
Calgerion  |  06. 07. 2012 08:51

Jde vidět, že už jsi BG dlouho nehrál a za těch dlouhých let abstinence sis to asi moc zidealizoval Já jsem pokrevním příznivcem AD -)

 |   |  Odpovědět
Calgerion  |  06. 07. 2012 08:52

Jde vidět, že už jsi BG dlouho nehrál a za těch dlouhých let abstinence sis to asi moc zidealizoval Já jsem pokrevním příznivcem ADD a jejich her, od Thormenta BG BG2 a Neverwintery, a ikdyž tyto hry miluju, chyběl jim drajv jednoho komplexního příběhu.... A to proto, protože to tehdejší herní enginý nedokázaly.... Tudíž kdo slepě odsuzuje moderní velkolepé komplexní příběhy vedené virtuálním DM a kritizuje rádoby spjatost oproti velkolepě nedodělanému BG (myslíc si že měl něco víc) je důkazem prostoduché neineligence a absolutně neobjektivnímu chování

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor