Dragon Age: Origins – vzhůru na draka

Diskuze čtenářů k článku

Pipin  |  24. 07. 2008 11:57

No, Ertefole, já ti nevím.

Pominu gramatické záležitosti (snad bych jen řekl, že slinivka je zjevně něco jiného než si myslíš).
Spíš mě v textu překvapuje to vymezování se vůči Pánovi Prstenů, přičemž již z prvních odstavců je zřejmé, že má jít o temnou fantasy, tedy úplně něco jiého než je LOTR. Férovější by asi bylo srovnat hru s nějakou temnější fantasy, (třeba zrovna ten Zaklínač se nabízí), ale to bychom taky mohli zjistit, že to, co nám zatím DA předvádí, není nic nového pod sluncem, že?

Chápu, že jde o preview, do kterýho je potřeba něco napsat, přičemž ze hry existuje jen pár videí, ale přece jen...

 |   |  Odpovědět
24. 07. 2008 12:50

Za slintavku se omlouvám, nevšiml jsem si jí. Další gramatickou stránku uvítám, netuším, na co narážíš.
Srovnávání se Zaklínačem jsem se vyhl, neboť celkový příběh spíše naznačuje děj podobný Pánovi Prstenů či již zmíněnému Mass Effect. Hra by i proti tomu Zaklínači vystrčila pár drápků navíc (propracovanější systém dobra a zla, "větší" příběh, úplně jiný bojový systém...)

 |   |  Odpovědět
manas  |  08. 06. 2010 19:08

mrtteeeeeeeeeeeee hra co pak jste to nekdy nekdo hral

 |   |  Odpovědět
PavelB  |  24. 07. 2008 16:27

Mohu se zeptat, jaký je soubojový systém? Něco na pravidlech AD'n'D? Nebo opět jen click-fest? Pokud jde o nástupce BG, tak by to měl být takový systém. Pokud ne, tak je to opět jen fantasy rpg.

PS: taková důležitá informace by v preview být měla, já ji nenašel. Pokud tam je, tak jsem slepej a omlouvám se. Pokud ne, tak to je velká chyba.

 |   |  Odpovědět
24. 07. 2008 17:27

Hra se dá zapauzovat, rozdat příkazy atd. - z toho plyne, že to úplný click-fest být nemůže :) Autoři se ovšem zcela distancují od světa D&D a tedy nepoužívají ani jeho pravidla = výsledkem bude nejspíše nějaký zcela nový systém, o němž prozatím tvůrci mlčí.

 |   |  Odpovědět
PavelB  |  26. 07. 2008 10:34

No click-fest jsem nečekal. Ale tohle je škoda. Nu což, zůstanu u ověřených klasik.

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  26. 07. 2008 11:33

Co je škoda? Pauzování se používá i u všech DaD her a jestli to bude trochu akčnější, abych se pak mohl dlouho vyžívat v košatých rozhovorech a morálních dilematech, proč ne?

 |   |  Odpovědět
PavelB  |  27. 07. 2008 15:57

Ono to není jen o zapauzování. Pokaždé když hraju nějakou z her postavených na DaD, tak si říkám: "Sakra, ať mu ten hod na vůli nevyjde" a podobně.
A nejde jen o to. Docela by se mi líbilo se vrátit do Forgotten Realms v moderním grafickém kabátku, s novou verzí pravidel atd.
Když se na to podíváš z (mého) pohledu fanouška Dungeons and Dragons, který neváhá a hraje i originální papírovou verzi, tak bylo zamítnutí DaD základů zklamáním. Takhle to pro mne bude jen další nadprůměrné RPG.
A když si k tomu ještě připočteš to, že kromě více-méně povedeného NW2 s datadiskem už pěkně dlouho nic nevyšlo ...

PS: Jsem jediný, kdo si myslí že Temple of Elemental Evil: Greyhawk bylo jedno velké zklamání?

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  27. 07. 2008 18:34

Chápu, DaD má svoje velké kouzlo... sám hraju pouze DrD+, ale převážně z NWN2, které jsem si velmi oblíbil, chápu i pravidla DaD, ale nemyslím si, že by se příliš v této hře změnilo vyhodnocování, ať už útoků, obran, pastí všeho druhu,... podle mě si Bioware na DaD docela zvyknul, takže nebude nutně měnit principy. Výborné principy. :)

PS: Včera jsem zrovna hrál DrD+ a má postava v bezvědomí čekala, jestli můj společník vyhraje souboj proti jednomu monstru. Prohrál (stačilo by, kdyby v posledním kole padlo na 1k6 místo pětky šestka na zranění, a vyhrál by :), umřel a já s ním. Proč to říkám? Tohle stejně nikdy hra nenabídne- vždy existuje možnost LOAD, která vrátí vaše postavy k životu, ale u stolní hry je právě tohle tahoun "hratelnosti". To znamená, že PC hry musí mít stejně základ v něčem jiném- bohatost, výborný příběh plný možností... a to určitě Dragon Age bude mít, takže se nebojím. :)

 |   |  Odpovědět
PavelB  |  28. 07. 2008 11:09

V tomhle jsi uhodil hřebíček na hlavičku.
Tak trochu doufám, že ten systém bude trochu podobný DaD. Konec konců systém KotORu mu byl až nápadně podobný, není-liž pravda .

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  25. 07. 2008 23:52

Index očekávání 9? No ano, vždyť jde jen o jednu z mála opravdu nadějných HER, které jsou ve vývoji. (přičemž HRA má bavit hráče a hra z hráčů tahat peníze, jen abych vyjasnil svůj přístup). Prostě jasná desítka! To je skoro jako dát Diablu 9/10...(a to se budu muset podívat, jestli ji náhodou třeba taky nemá)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A