Chápu, DaD má svoje velké kouzlo... sám hraju pouze DrD+, ale převážně z NWN2, které jsem si velmi oblíbil, chápu i pravidla DaD, ale nemyslím si, že by se příliš v této hře změnilo vyhodnocování, ať už útoků, obran, pastí všeho druhu,... podle mě si Bioware na DaD docela zvyknul, takže nebude nutně měnit principy. Výborné principy. :)
PS: Včera jsem zrovna hrál DrD+ a má postava v bezvědomí čekala, jestli můj společník vyhraje souboj proti jednomu monstru. Prohrál (stačilo by, kdyby v posledním kole padlo na 1k6 místo pětky šestka na zranění, a vyhrál by :), umřel a já s ním. Proč to říkám? Tohle stejně nikdy hra nenabídne- vždy existuje možnost LOAD, která vrátí vaše postavy k životu, ale u stolní hry je právě tohle tahoun "hratelnosti". To znamená, že PC hry musí mít stejně základ v něčem jiném- bohatost, výborný příběh plný možností... a to určitě Dragon Age bude mít, takže se nebojím. :)