Dragon’s Dogma - Skyrim s japonskou příchutí (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

lp  |  14. 06. 2012 09:21

Respawn nepřátel a předmětů je mimořádně prudící, pokud potřebujete přecházet mezi městy tak se připravte na neustále opakující se soubouje, strašně to jinak tuto dobrou hru kazí, Dělat 10x totéž opravdu nemůže nikoho bavit. Kdyby se potvory a předměty alespoň generovaly náhodně a ne pokaždé stejně.

|   |  Odpovědět
flash  |  14. 06. 2012 22:01

Predmety se nahodne generuji , vetsina truhel(ne vsechny) ma loot list ktery obsahuje zhruba 10 ruznych predmetu , to same ostatni lootovatelne objekty. Pozice nepratel se meni v zavislosti den/noc , tam kde jsou ve dne goblini muzou byt v noci zombie ,nebo na mistech kde ve dne neni nikdo v noci muze byt potvor jak maku. Mimochodem kazda hra kde se leveluje zabijenim potvor je porad dokola zabijeni potvor , tady to myslim neni jine:)
Soubojum se da bez problemu vetsinou vyhnout , staci dat sprint a potvory partu dalako nepronasleduji , takze pokud nekdo nechce zabijet porad dokola,tak nemusi.

|   |  Odpovědět
Gaf  |  03. 07. 2012 10:32

word

|   |  Odpovědět
Bubla  |  17. 06. 2012 06:42

No mě zprvu hra nadchla, vynikající soubojový systém, lození po větších nepřátelích, grafika je dle mého názoru fantastická (ikdyž místy v přehrávaných sekvencích jde vidět notné nedostatky hlavně u NPC, ale to jsem přešel), skvělá atmosféra, krásné armory, zbraně atd, ale příběh je dost o ničem, mapa poměrně malá, hlavně dost brzo jsem se dostal k drakovi a sejmul ho, pak už není proč hrát (sice to ještě tak divně pokračuje, ale už to prostě nebaví). Taky mi chybí pořádné kraftění, třeba jako Monster Hunter, tam mi nevadilo dokola lovit draky, když jsem si z věcí pak stavěl zbraně a brnča. Nutnost cestovat všude pěšky (šutrů na port je fakt minimum), taky dost opruz. Pawni jsou fajn nápad a možnost měnit classu kdykoliv je taky příjemná. Celkový dojem je dobrý, hru jsem si fakt užil a těším se na další díl, který Capcom plánuje, snad udělají něco i s příběhem.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor