Druhý mezihernový NHL 2004 dohrán

V pořadí druhý mezihernový turnaj ve hře NHL 2004 je za námi a nezbývá mi tedy nic jiného, než to krátkým závěrem uzavřít.

Na úvod několik statistických čísel. Turnaje se účastnilo celkem 35 hráčů ve čtyřech hernách současně. V poměrovém rozdělení to bylo: 18 PGCC Anděl, 3 PGCC Prodigy, 9 PGCC Strakonice a 5 v PGCC Znojmo.

Hráči byli dle aktuálního pořadí ČMSP klasifikace nasazeni do základních skupin (8) po čtyřech, nebo pěti hráčích, které se i díky účasti hrály především v rámci dané herny, kde byli hráči přítomni. Systém turnaje byl popsán v předchozí novince, takže se o něm dále rozepisovat nebudu.

V rámci základních skupin pak následně do playoff SE16 postupovali vždy první dva hráči konečného pořadí ve skupině. Zde jen doplním, že ze základních skupin do závěrečných bojů postoupili všichni předpokládaní favorité a nedošlo k žádnému zásadnímu překvapení turnaje.

V následně hraném playoff se zápasy již hrály na dva vítězné a celkový průběh měl opět asi očekávaný průběh. Zde si musím jen tak obecně postěžovat, že zde došlo k určitému prodlení a tedy zároveň k prodloužení turnaje, neboť některé zápasy musely čekat až se "uvolní" místo pro založení hry.
Pro vysvětlení zde uvedu, že řádově polovina zápasů playoff byla již hrána mezihernově. A zde se právě dochází k potížím pramenícím z obecných standardů v hernách a specifik hry NHL. Jde totiž o to, že hru lze založit jen s veřejnou IP a zároveň ve hře nelze změnit port, na kterém hra komunikuje. Jelikož drtivá většina heren má veřejou IP pouze jedinou a zároveň nemá možnost nastavit virtuální směrování portů do vnitřní sítě na konkrétní PC, je nemožné z heren založit byť i jedinou hru.

Toto omezení jsme se snažili vyřešit a i částečně se nám to podařilo překonfigurováním části sítě v herně Prodigy, kde byly několika PC nastaveny vlastní veřejné IP adresy a tím bylo umožněno zakládat zápasy pro ostatní herny. Počet byl ale omezený a někdy bylo znatelné, že to působilo potíže s připojením a jeho stabilitou.

V každém případě turnaj byl úspěšně doveden až do samého závěru. Zde musím zároveň zmínit a tímto i poděkovat Viperovi za jeho "premiéru" jakožto admina turnaje.

Co se týká celkových výsledků, které jsem si nechal až na samotný závěr, tak ty jsou následující.

1. místo v turnaji ohodnocené mobilním telefonem Nokia 3330 a reklamními předměty od EA si vybojoval NR.a1ex, když přehrál v poměru 2:1 Wajdaka, ktrý si tedy za druhé místo odnáší (bude zaslána) Koupelovou sadu PGCC a opět reklamní předměty od EA. Na třetím místě se se ziskem 10 volných hodin hraní nebo internetu v síti PGCC umístil sKy|Pitkin, který porazil v souboji o toto umístění klanového kolegu sKy|Sebastiana.

Zdroj: Progamers

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
V Minecraftu postavíte cokoliv, podívejte se na Paříž z 19. století

V Minecraftu postavíte cokoliv, podíve…

Minecraft nás svými možnostmi nepřestává překvapovat. Nejzajímavější projekty jsou však stále ty, které simulují reálná města.

17.  7.  2018 | | 8 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A