CD Projekt RED je s postupujícím vývojem The Witcher 2: Assassins of Kings podle všeho spokojen a do éteru se proto dostalo něco málo konkrétních informací. Tou nejzajímavější pravděpodobně bude skutečnost, že hra nabídne úctyhodných 16 různých konců.
Ačkoliv to v dnešní době není až taková rarita, pár dalších faktů by vás mohlo přeci jen obměkčit. Nový Zaklínač totiž kromě odlišných ukončení počítá i s rozmanitými začátky. Konkrétně si vývojáři připravili tři, přičemž není vyloučeno, že ještě nějaká přidají.
V průběhu hraní pak na vás bude čekat solidních 256 cut-scén v celkové délce 150 minut (originál jich měl "pouze" 130, jejichž přehrání by vám zabralo nějakých 53 minut), mezi něž byly vecpány pouze čtyři loadingové obrazovky (první díl jich měl 700).
A aby toho nebylo málo, sequel rovněž nabídne 30 různých typů brnění, oproti pouhým pěti v prvním dílu, a extra magické znamení. A za to všechno údajně vděčíme novému enginu - TSOOD. Další detaily naleznete v našich dojmech.
Zdroj: Eurogamer
- Větvení příběhu a možnost volby
- Skvělé dialogy
- Prvotřídní příběh
- Vtip
- Středověká atmosféra
- Lehce konzolové ovládání
- Příliš otevřený konec